دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ارزیابی ها از آرامش در بازار خودرو حکایت دارد، بطوریکه پرطرفداراهای ایران خودرو سایپا با آرامش راهی بازار شدند و با این شرایط تغییر صفر را تجربه کردند.

به  گزارش فرصت امروز به نقل از اقتصادنیوز، فعالان بازار خودرو معتقدند بازار خودرو چند وقتی است که وارد فاز انتظاری شده و به همین دلیل تغییر چندانی در هفته های اخیر در این بازار مشاهده نمی کنیم. علاوه بر شکل انتظاری که بازار خودرو به خود گرفته شاید بتوان گفت نبود ثبات در بازار دلار هم بر این بازار اثرگذار بوده است. بطورکه طی هفته های اخیر نرخ دلار هم روند متفاوتی داشته و در برخی روزهای شاهد ثبات نرخ دلار در بازار بوده ایم و در برخی دیگر این روند یا به سمت رشد و یا افت تغییر کرده است.

بازار و قیمت خودروهای داخلی وارد فاز انتظاری شد

فعالان بازار خودرو معتقدند زمزمه برخی اخبار سیاسی که این روزها به گوش می رسد یکی از عمده دلایلی است که موجب شده تا بازار از روال عادی خارج شود و نوسانات پی درپی را تجربه کند. از سوی دیگر شاید بتوان گفت انتظار برای ورود خودروهای وارداتی نیز بر این نوسات اثرگذار بوده و شکل و شمایل بازار خودرو را تغییر داده است.طی روزهای اخیر اخبار مختلفی در خصوص تعداد خودروهای ترخیص شده از گمرکات کشور اعلام شده اما هنوز بازار روی این خودروها را ندیده و معلوم نیست پای خودروهای ترخیص شده چه زمانی به بازار می رسد. 

روز گذشته شاهد کاهش بهای تمام خودروها در بازار آزاد بودیم. این اتفاق درحالی رخ داد که پیکاپ زاگرس بیشترین تغییر قیمت را در میان خودروهای داخلی تجربه کرد و با ۳۰ میلیون تومان افزایش به یک میلیارد و ۲۹۰ میلیون تومان در بازار آزاد رسید تا به این شکل رکورددار تغییر قیمت باشد.

خودروهای داخلی روز گذشته افت بهای یک تا ۴ میلیون تومانی را تجربه کردند. جایی که تارای دنده ای (۱۴۰۲) با ۴ میلیون تومان کاهش ۶۶۸ میلیون تومان، دنا پلاس توربو ۶ دنده (۱۴۰۲) با ۳ میلیون تومان کاهش ۷۳۸ میلیون تومان، پارس سال سفارشی ELX (۱۴۰۲) با ۳ میلیون تومان کاهش ۵۵۸ میلیون تومان و پژو ۲۰۶ پانوراما (۱۴۰۲) با ۲ میلیون تومان کاهش ۵۱۸ میلیون تومان برچسب قیمت خوردند.

جدول کامل قیمت خودروهای داخلی و وارداتی

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/OsQlEah2
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه