دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چگونه می توان لگ های Hogwarts legacy را برطرف ساخت؟ این پرسشی است که ذهن بسیاری از گیمرها و علاقمندان به بازی Hogwarts legacy را به خود مشغول ساخته است. این بازی با قابلیت ها، داستان جذاب و گیم پلی بی نظیر خود باز هم دارای ایراداتی است که افت فریم را می توان بزرگترین آن دانست. متاسفانه تاکنون شاهد انتشار آپدیت جدیدی از این بازی و رفع این مشکلات نبوده ایم؛ اما شما با برخی روش ها می توانید این لگ ها را برطرف سازید. در ادامه این مطلب به بررسی دقیق تر این مشکل و راهکارهای برطرف ساختن آن خواهیم پرداخت. تا انتها ما را همراهی کنید.

لگ بازی Hogwarts legacy

پس از سال ها انتظار برای انتشار و عرضه بازی جدید هری پاتر شاهد بروز لگ هایHogwarts legacy نیز هستیم که نشان از افت فریم این بازی دارند. این بازی که به عنوان سری جدید از بازی هری پاتر عرضه شده با نام هاگوارتز لگسی شناخته می شود و توسط شرکت برادران وارنر تولید و عرضه گردیده است. اگر بخواهیم اشاره ای به سبک این بازی داشته باشیم می توان گفت که در دسته بازی های نقش آفرینی قرار دارد و شما با ورود به آن می توانید حقایق و اسرار پنهانی بسیار زیادی را کشف کنید.

بازی Hogwarts legacy

بازی Hogwarts legacy از جمله بازی هایی است که توانست رضایت گیمرها را به خوبی جلب سازد؛ چرا که از یک شخصیت پردازی عالی، گیم پلی جذاب و داستانی درگیرکننده برخوردار است. این بازی تاکنون توانسته عنوان پربیننده ترین بازی را در حالت تک نفره به خود اختصاص دهد. با وجود موفقیت هایی که بازی Hogwarts legacy کسب نموده است نمی توان گفت که هیچ نقصی ندارد. این بازی نیز همچون دیگر بازی های ویدئویی دارای یک مجموعه نقص های فنی است که در ادامه شما را با مشکلات متعددی مواجه می سازند.

لگ های Hogwarts legacy را می توان از مهم ترین ایراداتی دانست که می توانند گیمرها را بسیار اذیت کند. این لگ ها عمدتا در نسخه های کامپیوتری این بازی رخ می دهند و اشاره به ایراداتی همچون افت فریم دارند. یافتن یک راه حل مناسب برای برطرف ساختن لگ های Hogwarts legacy را می توان چالشی دانست که بیشتر گیمرها با آن مواجه هستند. پرسشی که در این شرایط مطرح می گردد این است که چگونه می توان لگ های Hogwarts legacy را برطرف نمود؟

رفع لگ های Hogwarts legacy

راهکارهای رفع لگ های Hogwarts legacy

در این بخش از نوشتار خود قصد داریم تا به بررسی راهکارهای رفع لگ های Hogwarts legacy پرداخته و در این باره اطلاعات مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم. به عنوان اولین راهکار پیشنهاد می دهیم حتما اقدام به خاموش نمودن قابلیت v-sync بازی نمایید. در حال حاضر برخی بر این باورند که می توان با خاموش کردن این قابلیت این لگ ها را نیز برطرف ساخته و در ادامه شرایط بهتری را تجربه کرد.

دومین راهکاری که می تواند در این زمینه به شما کمک های شایانی نماید دستکاری نمودن تنظیمات DLSS است. به موجب این امر برخی از کاربران می گویند که اگر به تنظیمات DLSS روی بیاورید می توانید زمینه های بازسازی جهت رفع لگ های Hogwarts legacy را فراهم سازید. با توجه به این موضوع می توان گفت با فعال سازی DLSS می توان فریم را افزایش داده و به این طریق مانع از بروز چنین لگ هایی شد. در گام بعد بهتر است حتما گزینه Ray-Tracing را غیرفعال سازید؛ زیرا این بخش بایستی آپدیت شود و در حال حاضر شاهد آپدیتی برای این گزینه نیستیم.

خرید اکانت Hogwarts legacy

فراموش نکنید که روشن ماندن این بخش موجب کاهش عمر کارت گرافیک سیستم شما خواهد شد؛ چرا که فشار زیادی را به کارت گرافیک وارد می کند. علاوه بر راهکارهایی که بیان شد می توانید از روش های زیر نیز برای رفع لگ های Hogwarts legacy کمک بگیرید.

  • تغییر تنظیمات DLSS به حالت های Ultra performance و performance
  • کاهش گرافیک بازی از حالت High به حالت Medium
  • کاهش وضوح بازی با انتخاب حالت 1080 پیکسل
  • استفاده از بنچمارک هایی همچون DMark 3 جهت تشخیص مشکلات سخت افزازی
  • حتما دقت کنید حافظه رم کافی برای ذخیره سازی بازی را در اختیار داشته باشید؛ چرا که این بازی در صورت خرید اکانت Hogwarts legacy نیاز به 24 گیگابایت فضا دارد.
  • درایورهای سیستم خود مخصوصا درایور کارت گرافیک را آپدیت کنید.

خرید اکانت ظرفیتی بازی Hogwarts legacy

برای تجربه بازی Hogwarts legacy نیاز به خرید اکانت قانونی دارید. همان گونه که بیان شد این بازی به عنوان یک بازی نقش آفرینی شناخته می شود که در حال حاضر نیز طرفداران بسیار زیادی دارد. اگر با کنسول های پلی استیشن 5 بازی Hogwarts legacy را دنبال می کنید می توانید اقدام به خرید اکانت های ظرفیتی نمایید. خرید اکانت ظرفیتی ps5 مزیت های قابل توجهی برای شما به همراه دارد؛ اما لازم است حتما در انتخاب فروشگاه موردنظر خود دقت کنید.

خرید اکانت ظرفیتی بازی Hogwarts legacy

خرید اکانت بازی mortal combat1

از دیگر بازی ها هیجان انگیزی که سبکی اکشن دارد می توان به بازی مورتال کمبد 1 اشاره نمود. با خرید اکانت mortal kombat 1 از فروشگاه مای گیمز استور این امکان را خواهید داشت تا یک بازی هیجان انگیز را با کیفیتی عالی تجربه کنید.

کلام آخر

در این نوشتار به بررسی راهکارهای برطرف ساختن لگ های Hogwarts legacy پرداختیم. همان گونه که بیان شد این لگ ها اشاره به مشکلات گرافیکی بازی Hogwarts legacy دارند و نشان می دهند که طی اجرای این بازی فریم آن افت پیدا می کند. با دستکاری تنظیمات DLSS می توان این مشکل را برطرف ساخت.

سوالات متداول

تنظیمات DLSS چگونه لگ های Hogwarts legacy را برطرف می سازد؟

این تنظیمات موجب بازسازی بازی و رفع مشکلات افت فریم خواهند شد و می توانند این لگ ها را بهبود بخشند.

بازی Hogwarts legacy چقد فضا نیاز دارد؟

به طور کلی این بازی 24 گیگابایت بوده و برای اجرا نیاز به چنین فضایی بر روی حافظه رم دارد.

آیا فعال سازی حالت Ray-tracing آسیبی به کارت گرافیک وارد می کند؟

با توجه به فشار بالایی که به کارت گرافیک وارد می شود می توان گفت که این حالت طول عمر کارت گرافیک را کاهش می دهد.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/r3aHQS27
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه