دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

همه چیز درباره ووچر پرفکت مانی

یکی از معتبرترین شرکت های خدمات پرداخت الکترونیک در جهان، سیستم پرفکت مانی است. اگر شما در ایران قصد خرید از سایت های خارجی، رزرو هتل، شرکت در یک آزمون بین المللی و یا دریافت و انتقال ارز را داشته باشید، حتما خرید ووچر پرفکت مانی بدون کارمزد راه حل چالش های شما خواهد بود. به همین دلیل ما در این مقاله به بررسی ووچرمانی، مزایا و کاربرد آن می پردازیم. پس با ما همراه باشید.

پرفکت مانی چیست؟

پرفکت مانی یک شرکت و سیستم پرداخت بین المللی است که با خدماتی که ارائه می دهد، شما می توانید از سایت های خارجی خرید کنید و یا مقدار زیادی پول را به یک نقطه دیگر از جهان انتقال دهید. مثلا فرض کنید قصد خرید از یک وب سایت خارجی را دارید که پرفکت مانی را قبول می کند، در اینجا تنها کافیست به راحتی با استفاده از موجودی ریالی و کارت بانکی، پرداخت خود را انجام دهید.

در حال حاضر یکی از خدمات کاربردی پرفکت مانی، ووچر الکترونیکی است. از مهم ترین مزایای ووچر پرفکت مانی، سهولت و سرعت در انجام تراکنش هاست؛ چیزی که در دنیای امروز اهمیت زیادی دارد!

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی چیست؟

ووچر پرفکت مانی تاحد زیادی شباهت به همین کارت های اعتباری دارد که شما در طول روز با آن خریدها و پرداخت های بانکی خود را انجام می دهید؛ تنها با این تفاوت که دیگر این کارت ها فیزیکی نیستند. استفاده از آن هم خیلی ساده است و شما را به دردسر نمی اندازد. برای این کار تنها باید کدهای موجود در این ووچرها را وارد کنید تا بتوانید کالا و خدمات خود را خریداری نمایید.

روی هر ووچرمانی یک کد 10 رقمی، کد فعالسازی 16 رقمی، مقدار و تاریخ ایجاد قرار داده شده است که ما برای خرید از این طریق به همان کد 10 رقمی و کد فعالسازی 16 رقمی نیاز داریم. همچنین علاوه بر اینکه با ووچر مانی امکان خرید را دارید، هرکاربر پرفکت مانی می تواند در حساب کاربری خود، ووچر ایجاد کند و یا ووچرهای خریداری شده را وارد و حساب پرفکت مانی خود را شارژ کند. دلیل اصلی برتری این ووچرها نسبت به سیستم های سنتی این است که فعالسازی و نقد کردن آن ها، در کمترین زمان ممکن انجام می شود.

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم؟

چگونه ووچر پرفکت مانی بخریم؟

شما می توانید با مراجعه حضوری به صرافی ها و ایجاد حساب در وب سایت پرفکت مانی، ووچر کارت را تهیه نمایید. اما بهترین و ساده ترین راه برای خرید ووچر پرفکت مانی، مراجعه به وب سایت های معتبر ایرانی فعال در زمینه پرداخت های بین المللی همچون ایرانیکارت است که یک بستر امن و مطمئنی را برای خرید شما فراهم کرده است. این ووچرها با مبالغ مختلف از یک دلار تا چند صد دلار به فروش می رسند.

پس از مراجعه به یک وب سایت معتبر، باید مراحل احراز هویت را طی کنید و سپس با وارد کردن مبلغ مورد نیاز خود و پرداخت آن از طریق کارت بانکی، در کمترین زمان ووچر را دریافت نمایید. برای استفاده از آن هم همانطور که گفتیم، تنها به کد فعالسازی آن نیاز هست و پس از اتمام اعتبار، دیگر ارزشی ندارد دقیقا همانند کارت های هدیه که پس از استفاده از اعتبار آن، دیگر کاربردی برای شما ندارد.

مزایای ووچر پرفکت مانی

  1. آزادی عمل کاربران ایرانی
  2. پرداخت سریع و آنی
  3. عدم نیاز به پول نقد
  4. خرید و فروش سریع بدون محدودیت زمان و مکان
  5. ووچر مانی، کارتی بدون تاریخ انقضا
  6. امنیت بالا در پرداخت
  7. صرفه جویی در زمان با استفاده از ووچر

آزادی عمل کاربران ایرانی

از آنجایی که سیستم پرفکت مانی ایران را تحریم نکرده است، کاربران ایرانی می توانند به راحتی از خدمات آن برای انجام خرید و پرداخت های بین المللی استفاده کنند.

پرداخت سریع و آنی با ووچر مانی

به محض وارد کردن اطلاعات، مبلغ درخواستی به حساب شما واریز می شود. در واقع بعد از خرید ووچر مانی و دسترسی به کد موجود در آن، دیگر می توانید با خیال راحت کالای خود را خریداری کنید.

با ووچر مانی به پول نقد نیاز ندارید

پرداخت های آنلاین و عدم نیاز به پول نقد برای مبادلات و خرید کالا یکی از مزایای استفاده از ووچر پرفکت مانی است.

خرید و فروش سریع بدون محدودیت زمان و مکان

این سرویس به شما این امکان را می دهد تا در هر زمان از شبانه روز و در هرجایی از دنیا که هستید، پول نقد مورد نیاز خود را از صرافی ها دریافت نمایید.

ووچر مانی، کارتی بدون تاریخ انقضا

یکی دیگر از مزایای مهم ووچر پرفکت مانی، نداشتن تاریخ انقضا است و این یعنی شما دیگر لازم نیست دغدغه ای بابت استفاده نکردن از اعتبار ووچر مانی در محدوده زمانی مشخص داشته باشید. ووچر مانی، یک کارت شارژ نامحدود است و تا زمانی که از آن به طور کامل استفاده نکرده اید، قابل استفاده است.

امنیت بالا در پرداخت

امنیت یکی از موضوعات مهم در پرداخت های الکترونیکی در بستر اینترنت است. متاسفانه امروزه سودجویان از روش های مختلفی برای کلاهبرداری استفاده می کنند؛ بنابراین باید امنیت را در این پرداخت ها جدی بگیرید.

خوشبختانه پرداخت با ووچر پرفکت مانی، یکی از امن ترین راه های پرداخت بین المللی است و به همین خاطر روز به روز به طرفداران آن افزوده می شود. در این روش تمامی راه های عوامل مخرب مسدود شده است و به همین دلیل امنیت پول تضمین شده و پرداخت به صورت مستقیم صورت می گیرد.

صرفه جویی در زمان با استفاده از ووچر مانی

در حال حاضر پیدا کردن زمان برای پرداخت های حضوری، کار آسانی نیست. به همین دلیل از طریق ووچرپرفکت مانی در زمان خود صرفه جویی کنید و تجربه یک خرید امن و آسان را به خود هدیه دهید.

چگونه ووچر مانی خود را ایجاد کنیم؟

  • برای ایجاد ووچر مانی وارد حساب کاربری خود شوید و سپس به بخش Withdrawal بروید.
  • در صفحه جدید، روی گزینه e-Voucher کلیک کنید.
  • بعد از کلیک روی گزینه، وارد صفحه E-Voucher depository میشوید. در اینجا، گزینه «Purchase New e-Voucher» را پیدا کرده و روی آن کلیک نمایید.
  • برای دریافت ووچر، در صفحه جدید در بخش Account to charge from، اطلاعات حساب پرفکت مانی و در بخش Amount of e-Voucher، مبلغ ووچر خود را وارد کنید.
  • حال با کلیک روی گزینه Preview Purchase ، پیش نمایشی از خریدتان به شما نمایش داده خواهد شد. ابتدا با دقت اطلاعات را بررسی کرده و درصورت نبود مغایرت، گزینه Purchase e- Voucher را انتخاب نمایید.
  • به شما تبریک میگوییم! پس از طی کردن همین چند مرحله ساده، ووچر شما صادر خواهد شد.

نحوه شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر

برای شارژ حساب پرفکت مانی با ووچر باید وارد حساب کاربری خود در Perfect Money شوید. برای این کار مراحل زیر را طی کنید.

  • از بخش «Deposit»، گزینه «e-Voucher» را انتخاب نمایید.
  • در صفحه جدید، در بخش e-Voucher شماره ووچر و در بخش Activation Code، کدفعالسازی خود را وارد کنید.
  • در نهایت با کلیک روی گزینه Activate an e-Voucher، مبلغ ووچر به حساب شما افزوده میشود.

ووچرهای پرفکت مانی به چه ارزهایی تبدیل می شوند؟

ووچرهای پرفکت مانی به چه ارزهایی تبدیل می شوند؟

باتوجه به نوع صرافی که از آن استفاده می کنید، تعداد ارزهای قابل تبادل، متفاوت خواهد بود. اما از آنجایی که روز به روز به تعداد کاربران ووچرهای پرفکت مانی افزوده می شود، بیشتر صرافی های دنیا امکان تبادل ووچرها را با ارزهای رایج دنیا مانند یورو، پوند، دلار آمریکا، پوند بریتانیا و روبل روسیه به وجود آورده اند. یکی از جذابیت های ووچر پرفکت مانی این است که امکان نقد کردن و تبدیل ووچر به صورت ریال در صرافی های داخلی نیز وجود دارد.

یکی دیگر از گزینه های پیش روی شما، تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال است. اکثر صرافی ها شرایط تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال مانند لایت کوین، بیت کوین، مونرو و .. را برای افراد به وجود آورده اند که البته تعداد ارزهای قابل تبدیل باتوجه به نوع صرافی متفاوت است. همچنین صرافی ها هزینه کارمزد خود را برای تبدیل ووچر به ارزهای دیجیتال دریافت می کنند که این رقم معمولا بین 0.5 تا 4 درصد است.

ووچر پرفکت مانی چه کاربردهایی دارد؟

تصور کنید در حال گشت وگذار در وبسایت های خارجی هستید و قصد خرید کالای مورد نظر خود را دارید، اما برای یک خرید ساده تمایلی برای ایجاد حساب پرفکت مانی ندارید، در اینجا ووچر مثل یک فرشته نجات به کمک شما می آید. شما می توانید ووچر بخرید و با آن پرداخت خود را انجام دهید.

یکی دیگر از کاربردهای رایج ووچر مانی، برای زمان هایی است که قصد حمل پول نقد را ندارید. در این شرایط به کمک این سرویس می توانید در هر زمان و مکانی که هستید، با مراجعه به صرافی ها پول نقد دریافت نمایید. در حال حاضر بیش از 200 صرافی در جهان از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می کنند.

در واقع امکان انتقال پول در هر نقطه از جهان، خرید آنلاین و امکان نقد کردن آنی ووچرها باعث شده است تا ووچرهای پرفکت مانی به یک ابزار محبوب در دنیا تبدیل شوند.

هزینه کارمزد ووچر پرفکت مانی چقدر است؟

سپرده گذاری به وسیله ووچر در حساب های پرفکت مانی در مجموعه ایرانیکارت نیاز به پرداخت کارمزد ندارد و به راحتی می توانید مبلغ ووچر را با وارد کردن کدهایی که کمی قبل تر توضیح دادیم، به حساب خود اضافه کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/mB0DskIj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه