دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

فروشگاه سایبان برقی

11 ماه پیش ( 1402/5/18 )
 

فروشگاه سایبان غلامی، فروشگاهی در زمینه فروش و توزیع سایبان های برقی فعالیت می کند. سایبان برقی یک وسیله کاربردی و زیبا است که با اهداف و کارایی های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. در این فروشگاه، انواع مختلف سایبان های برقی مانند سایبان های تاشو و غیره قابل تهیه و خرید می باشند. همچنین قطعات یدکی و لوازم جانبی مربوط به سایبان برقی نیز در این فروشگاه عرضه می شود. این فروشگاه برای مشتریان خود امکانات و خدمات متنوعی را فراهم می کند؛ از جمله این خدمات می توان به مشاوره فنی در خرید سایبان های برقی، تعمیر و نگهداری سایبان ها و همچنین خدمات پس از فروش اشاره کرد. هدف اصلی فروشگاه سایبان برقی، ارائه محصولات با کیفیت و قیمت مناسب به مشتریان خود است.

فروشگاه سایبان غلامی

 این فروشگاه با تلاش در پیدا کردن بهترین محصولات برقی و داشتن نیروهای ماهر و متخصص در خدمت مشتریان، به جلب رضایت مشتریان پرداخته است. مشتریان می توانند از طریق این فروشگاه، محصولات مورد نیاز خود را سفارش دهند.

سایبان برقی چیست

سایبان های برقی به گونه ای طراحی شده اند که سایه و دمای هوا را کنترل می کند و در عین حال می تواند نمای شیکی را به مکان مورد استفاده شما هدیه دهد. موارد استفاده شما از سایبان برقی می تواند متفاوت باشد، ممکن است از سایبان برای استراحت در سایه هنگام گرمای آفتاب استفاده کنید یا به عنوان جلوگیری از نشت آب هنگام بارندگی مورد استفاده قرار بگیرد. کارایی و عملکرد مناسب این وسیله مهم است. سایبان های برقی توسط موتور داخلی که توسط بدنه سایبان مخفی شده است، راه اندازی می شود. این سایبان با بازوهای مکانیکی کار می کند.

کارایی سایبان برقی

سایبان های برقی کارایی مختلفی دارند و در مکان های متفاوتی نصب می شوند مثل پارکینگ، بالکن، مغازه، رستوران و کافی شاپ و غیره. بیشترین کاربردی که سایبان برقی دارد، بالای پنجره ها و در ساختمان های مسکونی و اداری است. از علت های اصلی نصب این سایبان، برای جلوگیری از ورود آفتاب به محیط داخلی است. همچنین، احتمال برخورد باران و برف به پنجره ها را کاهش می دهد در نتیجه، زنگ زدگی قطعه های فلزی را به حداقل می رساند.

انواع سایبان برقی

  • ثابت: سایبان های ثابت بر روی قالب هایی از جنس فلز و چوب قابل نصب هستند. این نوع سایبان ها امکان حمل و جابه جایی را ندارند و به صورت جوش خورده در محلی ثابت هستند.
  • الکتریکی: همانطور که انتظار می رفت، این سایبان ها برای باز و بسته شدن به موتورهای الکتریکی متکی هستند. این بدان معنی است که سایبان را می توان با فشار دادن یک دکمه یا فشار دادن یک سوئیچ کشیده و جمع کرد که آن را به گزینه ای راحت تر و بدون دردسر تبدیل می کند. سایبان های برقی اغلب با کنترل از راه دور ارائه می شوند که به برق اجازه می دهد به راحتی سایبان را از داخل کنترل کنند. این می تواند به ویژه برای سایبان های برقی مفید باشد که قصد دارند به طور مکرر از سایبان استفاده کنند یا سایبان را با حداقل تلاش تنظیم کنند. سایبان های برقی معمولاً گران تر از سایبان های دستی هستند و ممکن است نیاز به نگهداری بیشتری داشته باشند. آنها همچنین به یک منبع تغذیه نیاز دارند، یا از طریق سیستم الکتریکی یا با استفاده از یک ژنراتور.
  • سایبان وینیل: این سایبان ها از مواد وینیل سنگین ساخته شده اند و به گونه ای طراحی می شوند که در برابر عناصر مقاوم بوده و سال ها دوام می آورند. پارچه وینیل از مواد پلاستیکی ساخته شده است که به آن بیشترین مزیت را می دهد. سایبان های وینیل نیز در برابر کپک زدن مقاوم هستند، اما ضد کپک نیستند؛ بنابراین همیشه بهتر است قبل از چرخاندن آن ها تا حد امکان اجازه دهید خشک شوند. همچنین اگر آن را در آب و هوای مرطوب نگهداری می کنید، باید سایبان را به صورت دوره ای بررسی کنید. سایبان های وینیل سنگین تر از سایبان های اکریلیک هستند. بعلاوه، آنها مانند اکریلیک قابل تنفس نیستند که شما را در سایه نگه می دارد اما نه چندان خنک.
  • سایبان اکریلیک: سایبان های اکریلیک معمولاً گران تر از گزینه های وینیل هستند. پارچه اکریلیک سبک تر است و مواد بافته شده قابل تنفس است؛ بنابراین، بزرگترین مزیت آن این است که شما را خنک تر نگه می دارد در حالی که روی شما سایه می اندازد. همچنین قابلیت تنفس آن در برابر کپک مقاوم تر می شود. با این حال، همیشه ایده خوبی است که قبل از پیچیدن سایبان، اجازه دهید تا حد ممکن خشک شود.

موارد فوق از انواع سایبان ها است. به طور کلی، سایبان ها در ابعاد و انواع مختلفی تولید وعرضه می شوند.

سایبان برقی

ویژگی های سایه بان برقی

نوآوری سایبان برقی در چند سال گذشته پیشرفت چشمگیری داشته است و اکنون جابجایی و کنترل آن ساده و به طرز شگفت انگیزی مقرون به صرفه است.

  • استفاده آسان: کنترل برقی باز کردن و بستن سایبان شما را با وجود قدرت بسیار آسان تر از پیچیدن دسته میل لنگ می کند. به سادگی دکمه ای را روی یک کنترل از راه دور لمس کنید و سایه بان با دقت، بی صدا و کارآمد باز و بسته می شود. علاوه بر این، برای اجرای سایبان مجبور نیستید از خواندن مجله خود دست بردارید یا روی یک صندلی جلوی نور خورشید استراحت کنید. به سادگی ریلکس کنید و اجازه دهید سیستم موتوری همه کارها را انجام دهد.
  • پارچه: سایبان را محکم نگه دارید شما می توانید به طور مشابه میزان باز کردن سایبان را با دقت بالاتر از همیشه کنترل کنید. با وجود واحدهای حسگر که تضمین می کنند سایبان به طور خاص به تنش ایده آل کشیده می شود، سایبان های برقی دائماً سخت، محکم و بسیار تمیز و بدون چین و چروک قابل مشاهده هستند.
  • توقف آسیب: اگر قصد دارید سایبان خود را برای مدت طولانی تری حفظ کنید، سیستم های الکتریکی و اتوماتیک ضروری هستند.
  • کنترل بهینه آفتاب و سایه: اگر قصد دارید میزان نور خورشید یا سایه ای که سایبان شما می دهد را تغییر دهید، ارتفاع سایبان برقی را می توان با فشار دادن یک دکمه به ضریب شیب مورد نظر تغییر داد. ممکن است هوا خیلی گرم و طاقت فرسا باشد و به سایه بیشتری نیاز داشته باشید یا بخواهید تابش آفتاب بیشتری را وارد فضای بیرونی خود کنید، کنترل کامل را در دسترس خود داشته باشید.
  • لوازم جانبی: طیف وسیعی از لوازم جانبی سایبان در بازار وجود دارد که می توان به راحتی با سایبان برقی یکپارچه کرد این به شما این امکان را می دهد تا بدون توجه به آب و هوا یا زمان روز، سایبان خود را به حداکثر برسانید.

سایبان غلامی

قیمت سایبان برقی

قیمت سایبان برقی با توجه به نوع و ابعاد آن متفاوت است و شرایط منحصر به فرد خانه شما می تواند بر هزینه کلی نیز تأثیر بگذارد. جهت اطلاعات بیشتر در این مورد و ثبت سفارش با سایبان غلامی در تماس باشید. اما، هزینه خاص سایبان شما ابتدا به نوع سایبان انتخابی شما بستگی دارد. قیمت سایه بان برقی برای جلوگیری از ورود آفتاب به ساختمان یا فضای خارجی به تعدادی عامل مرتبط است، که عبارتند از:

  • اندازه و ابعاد: اندازه سایبان برقی از جمله ابعاد طول و عرض آن تاثیر قابل توجهی در قیمت دارد. سایبان بزرگتر عموماً قیمت بالاتری دارد.
  • مواد ساخت: نوع مواد استفاده شده در ساخت سایبان برقی نیز بر قیمت آن تأثیر می گذارد. سایبان های ساخته شده از مواد با کیفیت بالا و مقاوم معمولاً قیمت بیشتری دارند.
  • نوع و شکل سایبان: نوع و شکل سایبان برقی نیز تأثیرگذار است. سایبان های قابل تنظیم با جنس و مکانیسم حرکتی پیچیده معمولاً هزینه بیشتری دارند.
  • نوع ویژگی های خاص: سایبان های برقی با ویژگی های خاص مانند ضد آب بودن، مقاومت در برابر UV و حرارت، قیمت بالاتری دارند.

از طرف دیگر، هزینه نصب و نگهداری سایبان برقی نیز باید در نظر گرفته شود.

پرده برقی چیست؟

پرده برقی، یک نوع پوشش تغییر شکل پذیر است که به وسیلهٔ سیستمی از موتورها یا مکانیسم ها به بالا و پایین حرکت می کند. این نوع پرده از موادی نظیر پارچه، پلی وینیل کلرواید (PVC) یا چرم تشکیل شده است. با استفاده از یک سیستم کنترل، پرده برقی قابلیت باز و بسته شدن برای تنظیم نور، حفظ حرارت، ایجاد حریم خصوصی، کنترل ورود آفتاب و یا دیگر تفضیلات دلخواه را دارد. این نوع پرده ممکن است در انواع مختلفی از پنجره ها، درها، درزها و فضاهای داخلی و خارجی استفاده شوند. آن ها به عنوان یک راه حل مدرن و هوشمند برای کنترل نور و حفظ امنیت و حریم خصوصی مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین، با تکنولوژی هوشمند، پرده های برقی قابلیت کنترل از راه دور و یا اتوماسیون خانه را نیز دارا می باشند. اندازه و ابعاد پرده برقی بر روی قیمت آن تأثیر دارند. پرده های بزرگتر عموماً قیمت بیشتری دارند. هر پرده به تنوعی از مدل ها و نوع ها دسترسی دارد. نوع پارچه، طرح و رنگ پرده، نوع سیستم کنترل و ویژگی های خاص تماماً به قیمت نهایی آن تأثیر می گذارند. پرده های برقی با کیفیت ساخت بالاتر عموماً قیمت بالاتری دارند. عواملی مانند استحکام، دوام، ویژگی های خاص مانند مقاومت در برابر خط و خش و جزئی ترین جزئیات ساخت می تواند تأثیرگذار باشد.

پرده برقی

کلام آخر: گرمای بیرونی آرامش را از یک عصر تابستانی می کاهد، اما سایبان ها می توانند محیطی خنک و همچنین مجلل را در فضای بیرونی برای شما ایجاد کنند. علاوه بر این، واحدهای حسگر خورشید و باد را می توان نصب کرد تا اطمینان حاصل شود که سایبان شما بسته به سطح باد و دما فوراً باز می شود یا باز نمی شود. اگر می خواهید درباره نحوه عملکرد سایبان برقی در باغ، تراس یا محل تجاری خود اطلاعات بیشتری کسب کنید، یک مشاوره رایگان با ما رزرو کنید. همه سایبان های برقی ما از فناوری مدرن استفاده می کنند؛ بنابراین می توانید مطمئن باشید که سیستم های ما با کیفیت عالی و ماندگار هستند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/RpZf7gYN
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه