دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

ترفند های افزایش طول عمر لباسشویی ال جی

در تمام جهان لوازم خانگی برند ال جی یکی از شرکت های معتبر و پرطرفدار در میان برند ها محسوب می شود. لباسشویی ال جی هم از این قاعده مستثنی نیست. با توجه به این نکته که ماشین لباسشویی برند ال جی، از سال های اول تولید لباسشویی خود تا به این لحظه در جهت برطرف کردن احتیاج استفاده کنندگان، تلاش های بسیاری کرده و سعی کرده است، تا با هر سری ساخت دستگاه ماشین لباسشویی، تکنولوژی های جدید و مطابق با علم روز را در آن قرار دهد، افراد زیادی در تمامی جهان از طرفداران ثابت این کارخانه ماشین لباسشویی می باشند.

تعداد از فناوری های منحصر به فرد لباسشویی برند ال جی عبارتند از:

ماشین لباسشویی های این برند حاوی موتور قدرتمندی می باشند و بازدهی آن ها هم بالا می باشد.

استفاده انرژی در دستگاه های ماشین های لباسشویی ال جی پایین بوده و می تواند به راحتی پاسخگوی نیاز استفاده کنندگان این دستگاه باشد.

 ماشین های لباسشویی برند ال جی با استفاده از تکنولوژی توربوواش شست و شوی لباس ها را با سرعت خوبی انجام می دهد و آن ها را به صورت کاملا پاک می شوید. فناوری توربوواش بکار رفته در این ماشین های لباسشویی، موجب کمتر کردن هزینه های مربوط به انرژی شده و استفاده آب و برق را هم کمتر می کند و در نتیجه مصرف انرژی را کاهش می دهد.

از ویژگی های منحصر به فرد این نوع ماشین های لباسشویی این قابلیت است، که اگر در حین شستشو متوجه این موضوع شدید که یاد تان رفته است لباسی را درون لباسشویی بیندازید ، این امکان را دارید که با فشردن دکمه pause فرایند شست و شو را برای مدت زمانی متوقف نمایید و درب ماشین ماشین لباسشویی را باز بکنید و البسه مورد نظر خود را به درون لباسشویی بیندازید.

جهت شست و شوی پاکیزه لباس ها و مراقبت از بافت لباس می توانید با انتخاب کردن تکنولوژی گشتاور مستقیم ۶ حرکتی عملیاتی را انجام می دهید، که دیگ لباسشویی در جهت های گوناگونی بچرخد و حرکت بکند.

 از دیگر ویژگی های لباسشویی ال جی این مورد می باشد که صدا و لرزش کمی دارند و فوق العاده بادوام هستند.

یکی دیگر از ویژگی های دستگاه های برند ال جی این می باشد که بعد از شست و شو بر روی لباس چروک ایجاد نمی کند.

متصل شدن، ویژگی گوشی های NFC بر روی لباسشویی ها باعث شده است که امکان این را داشته باشید که توسط تلفن همراه خود با اتصال هوشمند به دفترچه راهنما ،دیدن دوره شست و شو ، لمس کردن کلید برای شست و شو و به موردهای دیگر بتوانید دسترسی داشته باشید.

فعال نمودن قابلیت قفل کودک پس از انجام تنظیمات شست و شوی لباس ها، دسترسی داشتن به تنظیمات و بر هم خوردن الویت کارها در لباسشویی را مسدود می‎ نماید.

 شما توانایی این را دارید که برای آغاز مجدد و خودکار عملیات شست و شو توسط دستگاه لباسشویی از ویژگی شروع مجدد این دستگاه استفاده کرده و کاری بکنید که، زمانی که ،لباسشویی را به برق وصل می کنید، لباسشویی با تشخیص برقراری جریان برق عملیات شست و شو البسه را به شکل خودکار دوباره آغاز کند.

معرفی مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

معرفی مرکز تخصصی تعمیر ماشین لباسشویی ال جی

تعمیرات ماشین لباسشویی خود را به تعمیرگاه مجاز بسپارید. این مجموعه در حال حاضر یکی از مرکزهای معتبر و تخصصی آنلاین تعمیرات لباسشویی ال جی در تهران و کرج است، که تمامی سرویس ها و خدمات خود را با مراجعه به محل شما انجام می دهد. شما با انتخاب تعمیرگاه مجاز، امکان این را دارید که با خیالی آسوده و بدون دغدغه تعمیر لباسشویی ال جی خود را انجام بدهید.

استفاده از تکنسین های با تجربه، سرعت بالا در خدمات رسانی، داشتن تجهیزات پیشرفته و دارا بودن قطعه های یدکی اصلی لباسشویی ال جی، به همراه گارانتی تعمیرات معتبر از ویژگی های مثبت این شرکت محسوب می شود که آن ها را از دیگر مجموعه ها متمایز می کند.

به غیر از موارد عنوان شده تمامی هزینه های دریافتی به شکل شفاف و با ارائه فاکتور زیر نظر اتحادیه تعمیر لوازم خانگی و بعد از انجام دادن تعمیرات دریافت می گردد، تا مشتریان ابهامی در هزینه های دریافت شده توسط سرویس کار نداشته باشند.

تعمیرگاه مجاز تمامی مسئولیت های تعمیر لباسشویی ال جی را توسط تکنسین های خود می پذیرد و در صورت داشتن هرگونه شکایت و یا ابهام، امکان این را دارید که با تماس با قسمت پشتیبانی به شماره ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ مشکل خود را به آسانی رفع کنید.

در مجموعه تعمیرگاه مجاز برای تعمیرات لباسشویی ال جی و یا هر برند دیگری فقط از تکنسین های مجرب همان برند استفاده می شود. تمامی تکنسین های تعمیرگاه مجاز به آسانی احراز هویت می شوند و تنها در صورت تایید صلاحیت از طرف مجموعه، آغاز به کار خواهند کرد.

مسئله خیلی مهم که تعمیرگاه مجاز به آن توجه مخصوصی و ویژه ای دارد این است، سرویس کاران این شرکت اطلاعات بروزی داشته باشند. داشتن تخصص و دانش فنی به روز در تعمیرگاه مجاز، اولین قانون کار می باشد،و تمامی تکنسین های این مجموعه دارای اطلاعات بروز هستند.

راهنمای مراقبت از ماشین های لباسشویی ال جی

راهنمای مراقبت از ماشین های لباسشویی ال جی

جهت بیشتر کردن عمر ماشین لباسشویی احتیاج است بعضی از نکته های مهم و مورد نیاز را رعایت نمایید که شامل مورد های زیر هستند:

 

1-لازم می باشد هر چند وقت یکبار لباسشویی برند ال جی خود را به صورت خالی با آب داغ و ماده های شوینده روشن بکنید تا درون ماشین لباسشویی پاکیزه بماند و دچار رسوب یا آلودگی نشود . این کار همچنین موجب این موضوع می شود تا از رشد باکتری ها و قارچ ها در لباسشویی پیشگیری بشود.

 

2- تمام ماشین های لباسشویی ال جی حاوی ظرفیت های گوناگونی می باشند. جهت افزایش دادن طول عمر ماشین لباسشویی باید از پر کردن لباسشویی با البسه زیاد و بیشتر از حد آن جلوگیری بکنید.

 

3- برای این که، این امکان را داشته باشید که از داخل شدن خاک و دیگرکثیفی ها به داخل لوله ها یا خود لباسشویی پیشگیری بکنید ،باید فیلتر های آب لباسشویی را به شکل دوره ای شست و شو داده یا تعویض نمایید.

 

4- با توجه به این نکته که رطوبت باعث می شود،موجب ایجاد اتصال در لباسشویی بشود ، در نهایت باید از قرار دادن لباسشویی در نزدیکی سینک ظرفشویی یا داخل حمام پرهیز بکنید.

 

5- جهت پیشگیری از کمتر شدن طول عمر لباسشویی لازم می باشد، درجه حرارت آب به شکل دائم بر روی اعداد استاندارد قرار نگیرد، به دلیل این که این کار باعث بیشتر استفاده شدن انرژی و کمتر شدن طول عمر ماشین لباسشویی می شود.

 

6-تنظیمات گوناگونی برای شست و شوی نوع های مختلف لباس ها نظیر لباس های پنبه ای، معمولی پرده و غیره وجود دارد.

با انجام تنظیمات لباسشویی، در زمان شست و شوی لباس های گوناگون، از صدمه رسیدن به لباسشویی جلوگیری بکنید، به دلیل این که اگر با تنظیمات نادرست لباس ها را شست و شو بدهید ، امکان این وجود دارد که لباسشویی دچار تکان های شدید و سر و صداهای غیر عادی بشود، که این تکان های شدید، ممکن است موجب کمتر شدن طول عمر لباسشویی ال جی بشوند.

 

7- شست و شوی سینی مواد شوینده لباسشویی، از باقی ماندن ماده های شوینده بر روی آن ، ایجاد رسوب و انسداد لوله ها پیشگیری می کند .

بهتر می باشد، بعد از هر مرتبه شست و شوی لباسشویی ، داخل سینی مواد شوینده را شست و شو بدهید.

 

برای تعمیر ماشین لباسشویی ال جی در تهران به کجا مراجعه بکنیم؟

اگر که ساکن شهر تهران می باشید و از لباسشویی برند ال جی استفاده می کنید، جهت دریافت سرویس و خدمات مرتبط با تعمیر لباسشویی ال جی در تمامی مناطق تهران، این امکان را دارید که با تعمیرگاه مجاز تماس بگیرید.

این مجموعه با داشتن سال ها سابقه در این زمینه و با بهره بردن از تکنسین های تعمیر لباسشویی ال جی، با تجربه و آموزش دیده در کمترین زمان، ایرادات لباسشویی ال جی شما را رفع می کنند.

به غیر از لباسشویی برند ال جی، تعمیر دیگر برند های ماشین لباسشویی ایرانی و خارجی در تهران نیز توسط تعمیرگاه مجاز انجام می گردد.

شما می توانید، سفارشات خود را از طریق وبسایت تعمیرگاه مجاز به آدرس tamirgahmojaz.com و همچنین از طریق شماره تلفن های ۷۷۱۶۶۶۱۵ _ ۲۲۷۳۷۵۶۶ _ ۴۴۲۸۷۹۹۳ _ ۳۳۸۱۲۶۸۶ _ ۸۸۵۹۲۶۵۰ ثبت بکنید و از طریق این دو روش با تعمیرگاه مجاز در ارتباط باشید، پس از ثبت سفارش، تکنسین های تعمیرگاه مجاز در اسرع وقت با شما تماس خواهند گرفت.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZcRpM2Ne
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه