دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید کیک تولد و پرداخت درب منزل

کیک تولد بی شک یکی از خوشمزه ترین خوراکی های روی زمین است. طعم دل چسب و خاص ترکیبات این کیک و بافت اسفنجی آن باعث شده که حتی در روزهایی غیر از تولد و جشن ها همچنان کیک تولد خواهان داشته باشد؛ و افراد زیادی این کیک خوشمزه را برای صرف به همراه چای عصرانه یا صبحانه تهیه کنند.

برای داشتن کیک تولد دو راه پیش رویتان وجود دارد. سفارش کیک تولد و داشتن کیک خوشمزه آماده و لذیذ برای خوردن، یا دست به کار شدن و یک کیک تولد آماده کردن.

اگر به پخت شیرینی و کیک و آشپزی علاقه دارید، کافی است مواد اولیه کیک تولد را بخرید و یک کیک خوشمزه خانگی برای خودتان آماده کنید؛ اما در صورتی که زمان کافی برای پخت کیک تولد ندارید و همین حالا یک کیک توت فرنگی یا شکلاتی می خواهید که روحتان را جلا دهد، پیشنهاد می کنیم به سراغ سفارش کیک تولد بروید.

 

موارد مهم خرید کیک تولد

در صورتی که برای خرید کیک تولد تصمیم گرفته اید، پیشنهاد می کنیم نکاتی که در ادامه ارائه شده را در نظر داشته باشید. با رعایت موارد ذکر شده برای سفارش کیک تولد آنلاین با پرداخت درب منزل می توانید کیکی خوشمزه و جذاب داشته باشید و متولد و مهمان های حاضر در تولد را خوشحال کنید.

1) انتخاب مدل کیک

کیک های تولد در مدل ها و نمونه های مختلفی آماده می شوند. بعضی از این کیک ها مربعی شکل هستند و روی آن ها فضای بیشتری برای ایجاد طرح ها و نوشتن مطالب وجود دارد. برای بعضی دیگر از کیک های تولد به صورت دایره ای شکل در نظر گرفته می شود. کیک های دایره ای یا مربعی به صورت یک طبقه یا چند طبقه آماده می شوند. با توجه به نیازتان می تواند یکی از این مدل ها را برای سفارش در نظر بگیرید.

2) وزن کیک تولد

موقع خرید کیک تولد باید به وزن آن نیز توجه داشته باشید. چون اگر وزن کیک کم باشد نمی توانید آن را به خوبی بین مهمان هایتان تقسیم کنید. همچنین در صورت زیاد بودن کیک ممکن است پس از تقسیم آن مقدار زیادی از کیک تولد همچنان باقی مانده باشد.

برای اینکه کیک تولد را به اندازه ای سفارش دهید که موقع تقسیم بین مهمان ها اندازه باشد، پیشنهاد می کنیم از فروشنده کیک یا قنادها برای این موضوع مشورت بگیرید. سپس کیک را در وزن پیشنهادی سفارش دهید.

سفارش کیک تولد آنلاین با پرداخت درب منزل

3) طعم و مزه کیک تولد

کیک های تولد در طعم ها و مزه های متنوع آماده می شوند. در ترکیبات بعضی از این کیک ها شکلات و خامه استفاده می شود، یا اینکه میوه هایی مانند تمشک و توت فرنگی نقش اصلی طعم دهنده کیک را بازی می کنند. با توجه به اینکه متولد به کیک تولد با چه طعمی علاقه دارد می توانید از بین کیک های توت فرنگی و خامه، کیک شکلاتی، کیک موز و گردو و... یک گزینه را انتخاب کنید.

مواردی مانند کیک وانیلی و کیک گردویی با طرفداران زیادی مواجه می شوند و مهمان هایی که در تولد حضور دارند نیز می توانند بدون مشکل از چشیدن طعم کیک لذت ببرند.

4) مشخص کردن بودجه سفارش کیک

هر فردی برای تولد بودجه مشخصی را در نظر می گیرد و بخشی از این بودجه صرف تهیه کیک تولد خواهد شد. برای خرید کیک تولد باید میزان بودجه را ابتدا مشخص کنید، سپس با توجه به مبلغ تعیین شده نوع کیک تولد را انتخاب کرده و آن را در طعم دلخواهتان سفارش دهید.

با این روش خیالتان راحت است که هزینه کلی که برای تولد در نظر گرفته اید از محدوده بودجه مد نظرتان بیشتر نخواهد شد.

5) خرید حضوری یا آنلاین کیک تولد

بعضی از افراد ترجیح می دهند خودشان به قنادی مراجعه کرده و پس از بررسی کیک های متنوع کیک تولد دلخواهشان را سفارش دهند. گروه دیگری از خریداران کیک تولد به دنبال خرید این محصول به صورت آنلاین هستند و می خواهند بدون خارج شدن از منزل کیک تولد خودشان را از ویترین قنادی های آنلاین انتخاب کنند؛ و سپس کیک تولد دلخواهشان را سفارش داده و آن را درب منزل تحویل بگیرند.

اگر قنادی خاصی را مد نظر دارید که فقط کیک تولدهایش را به صورت حضوری می فروشد می توانید با مراجعه حضوری به قنادی کیک تولد را تهیه کنید؛ اما در صورتی که زمان کافی برای انتخاب کیک و سفارش آن ندارید، شانس این را خواهید داشت که به صورت آنلاین کیک تولد مد نظرتان را تهیه کرده و تولدتان را باشکوه برگزار کنید.

سخن پایانی

کیک تولد یکی از عناصر اصلی جشن ها و مهمانی ها محسوب می شود. این کیک خوشمزه را می توانید با کمک دستورپخت های متنوع آماده کنید، یا اینکه کیک تولد را به صورت آماده سفارش دهید؛ و زمانتان را صرف سایر برنامه های تولد یا مهمانی کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/h46ek1Xz
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
محمد سمیر :
10 ماه پیش
کیک توت فرنگی وزن 1.۵کیلو گرم
محمد سمیر :
10 ماه پیش
مدل کیک خوب باشه وزن ۱.۵ کیلو گرم پرداخت درب منزل قیمت 250 هزار تومان طعم توت فرنگی موز
الهه :
5 ماه پیش
یه کیک با طعم موز قیمتش 100هزار باشد
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه