دوشنبه, ۸ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 29 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در گذشته شاید کمتر کسی از اهمیت تبلیغات در توسعهٔ یک کسب وکار خبر داشت، اما امروزه می دانیم که ابزارهای تبلیغاتی مختلف، چه نقش مهمی در رشد و پیشرفت یک بیزنس دارند. یکی از مهم ترین و قدیمی ترین ابزارها برای تبلیغات در طول زمان، بنرها بوده اند. چاپ بنر فوری علاوه بر ابزاری برای تبلیغ، موارد استفادهٔ دیگری نیز دارد؛ اما به جرئت می توان گفت بهترین روش برای تبلیغات محیطی، همان چاپ بنر است که امروز در این مطلب به طور کامل مورد بحث و بررسی قرار خواهد گرفت.

چاپ بنر فوری

چاپ بنر فوری گامی مؤثر برای تبلیغات موفق

بنر می تواند یک تکه پارچه در اندازه های مختلف باشد که روی آن یک خبر، تبلیغ، آرم، نماد، شعار یا هر چیز دیگری نوشته شده باشد. بیایید به این فکر کنیم که بنرها وجود نداشتند! در این صورت باید تلفن را برمی داشتیم و به هرکسی که می شناسیم زنگ بزنیم و خبر موردنظرمان را به گوش آن ها برسانیم. اما این کار کمی سخت به نظر می رسد، به همین دلیل است که چاپ بنر فوری و استفاده از بنر برای موارد مختلف، تا این حد فراگیر است. تبلیغات موفق در به ثمر نشستن یک تجارت اهمیت بسزایی دارد و بنرهای فوری راهی بسیار آسان برای رسیدن به این تبلیغات موفق هستند. از طرف دیگر، بنرها از این جهت که تنوع در آن ها به تعداد تنوع سلیقه در تمام افراد است، راه مناسبی برای تبلیغ به حساب می آیند.

آشنایی با انواع بنر ازلحاظ کاربرد

به نظر می رسد نوع چاپ بنر در میزان جذب مشتریان مؤثر است. بنرها با توجه به نوع کاربردشان، در دسته های مختلفی قرار می گیرند. در ادامه این دسته ها را معرفی خواهیم کرد:

بنر بیلبوردهای تبلیغاتی

بیلبوردهای تبلیغاتی را می توان در تمام سطح شهر دید. این بیلبوردها در اندازه های مختلف و با استفاده از متریال مختلفی تولید می شوند. یکی از فاکتورهایی که در تولید این گونه بنرها مورد توجه قرار می گیرد، زاویه و محدودهٔ دید مخاطبان و رهگذران است. از آنجایی که چشم مخاطب تنها چند ثانیه با این بیلبوردها تماس پیدا می کند، جذابیت و ویژگی های ظاهری آن ها اهمیت بسیار زیادی دارد. بیلبوردها را ازلحاظ وسعت مخاطبان می توان با تبلیغات تلویزیونی مقایسه کرد. روزانه هزاران نفر این بنر بیلبوردها را می بینند. بنابراین در دستهٔ پرمخاطب ترین ابزارهای تبلیغاتی قرار می گیرند. از مهم ترین مزایای بنر بیلبوردها می توان به لیست زیر اشاره کرد:

  • میزان تأثیرگذاری بالا؛
  • آگاهی بخشی در سطح وسیع؛
  • دسترسی سریع و آسان؛
  • هزینهٔ پایین نسبت به دیگر روش های تبلیغاتی.

یکی دیگر از مزایای بنربیلبوردها یا به طور کلی بنرها، امکان چاپ فوری آن هاست. چاپ بنر فوری و استفاده از آن به عنوان بیلبورد، روشی بسیار سریع برای جذب مخاطبان در کوتاه ترین زمان ممکن به حساب می آید.

استرابورد یا بنر دوطرفه

این نوع بنر در دسته بنرهای ایستاده قرار می گیرد. از این نوع بنر نیز برای تبلیغات استفاده می شود و ازلحاظ سایز، کوچک تر از بیلبورد است. استرابوردها به صورت عمودی طراحی می شوند این در حالی است که اکثر بنرها را به صورت مستطیلی می بینیم. در بحث هزینه ها نیز بنر دوطرفه ارزان تر از بیلبورد است. بنابراین شرکت هایی که سفارش چاپ بنر با قیمت مناسب تر دارند، می توانند از این نوع بنرها استفاده کنند. مقاومت بالا در برابر تغییرات آب وهوایی مهم ترین مزیت استرابوردها هستند که موجب شده است هزینهٔ تعمیر و نگه داری آن ها برای شرکت ها بسیار به صرفه تر باشد. هزینهٔ پایین چاپ استرابورد، آن را به گزینه ای مقرون به صرفه برای انجام تبلیغات تبدیل کرده است.

استرابورد یا بنر دوطرفه

چاپ بنر استندی

یکی دیگراز انواع تبلیغات با بنر، چاپ بنر استندی است. بنر استندی همان طور که از نام آن حدس می زنید از انواع بنرهای ایستاده به شمار می رود. قسمت های تشکیل دهندهٔ این ابزار، یک بنر تبلیغی به همراه یک استند است که طرفداران زیادی دارد. بنرهای استندی از بهترین ابزارها برای تبلیغات محیطی هستند که از مزایای زیادی برخوردارند. تعدادی از این مزایا را در لیست زیر آورده ایم:

  • قابل حمل بودن؛
  • وزن سبک؛
  • قابلیت تا شدن؛

اگرچه چاپ بنر استندی با توجه به سلیقه و نیاز مشتری در انواع مختلفی تولید می شود، اما نوع استاندارد آن معمولاً 60 در 170 سانتی متر است. اگر قصد سفارش چاپ بنر را دارید، بنر استندی می تواند یکی از بهترین انتخاب ها برای شما باشد.

چاپ بنر ترانزیتی

حتماً ماشین هایی را در سطح شهر دیده اید که روی بدنهٔ آن ها بنرهایی چسبیده شده است. به این نوع بنرها، بنر ترانزیتی گفته می شود. اتوبوس های بی آرتی رایج ترین ماشین هایی هستند که بنرهای ترانزیتی را جابه جا می کنند. بنر ترانزیتی در ماشین هایی که تردد بین شهری دارند نیز مورد استفاده قرار می گیرد و مزیت آن این است که مخاطبان بیشتری را درگیر می کند.

چاپ بنر ترانزیتی

مزیت های چاپ بنر فوری

چاپ بنر فوری در کمترین زمان ممکن و با هزینهٔ بسیار مناسب انجام می شود، به همین دلیل بسیاری از افراد برای تبلیغات برند خود، از این ابزار استفاده می کنند. استفاده از بنر فوری برای تبلیغات مزایای دیگری نیز به همراه دارد که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

·         انعطاف پذیری در انتخاب مکان نصب

از رایج ترین مکان های نصب بنر می توان به اتوبان ها، مجتمع های خرید، خیابان ها، پل ها و نزدیکی فروشگاه ها اشاره کرد.

·         مخاطبان گسترده

همان طور که گفته شد، تبلیغ کردن با بنر، مخاطبان گسترده ای را تحت پوشش خود قرار می دهد. گستردگی مخاطب در این بخش به معنی تمامی افرادی است که در خیابان، مترو و فروشگاه ها می بینیم.

·         ماندگاری بالا

منظور از ماندگاری در این بخش، ماندگار بودن تبلیغات چاپ شده روی بنر در ذهن مخاطبان است. به طور کلی استفاده از بنر به عنوان یک ابزار تبلیغاتی، تعداد افراد زیادی را تحت تأثیر قرار می دهد و این به معنی یک تحول شگفت انگیز در کسب وکار است.

جمع بندی

آنچه در این مطلب به مطالعهٔ آن پرداختید، تنها گوشه ای از موارد کاربرد چاپ بنر فوری بود. بنرها این روزها برای موراد مختلفی، حتی مراسمات به خصوص نیز مورد استفاده قرار می گیرند. نکتهٔ قابل توجه در این زمینه این است که بنرها به هر منظوری که مورد استفاده قرار گیرند، بسیار تأثیرگذار خواهند بود. اگر قصد انجام تبلیغات درزمینهٔ گسترده دارید، بدون معطلی سفارش چاپ بنر خود را به یک خدمات طراحی بنر بدهید. امیدواریم با خواندن این مطلب، در تصمیم خود برای چاپ بنر مصمم شده باشید. از همراهی شما سپاسگزاریم.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Q6w2yryw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه