سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین هتل های ایران

11 ماه پیش ( 1402/5/8 )
 

بهترین هتل های ایران

در هر گوشه ایران، جاذبه های گردشگری مختلفی به چشم می خورند. به همین دلیل، هتل های زیادی در کشور میزبان مسافران و گردشگران داخلی و خارجی هستند. شهرهایی مانند مشهد، تهران، اصفهان و شیراز بیشترین تعداد هتل ها و اقامتگاه های کشور در خود جای داده اند. برای آشنایی با خدمات و قیمت هرکدام از هتل های کشور می توان از اسنپ تریپ کمک گرفت. رزرو هتل آنلاین اسنپ تریپ یکی از ساده ترین روش ها برای انتخاب محل اقامت محسوب می شود.

رزرو هتل آنلاین اسنپ تریپ

هتل ترنج کیش

یکی از خیره کننده ترین نقاط ایران برای تعطیلات، جزیره کیش است. این جزیره امکانات ویژه ای را به بازدیدکنندگان ارائه می دهد. یکی از بهترین هتل های ایران و اولین هتل خاورمیانه که روی آب ساخته شد نیز در این جزیره قرار دارد. هتل ترنج کیش متاثر از استراحتگاه های مالدیو و کشورهای کارائیب ساخته شده است.

در هتل ترنج کیش، سوئیت هایی با تراس های خصوصی و کف های شیشه ای به مهمانان اجازه می دهند دریا را زیر پای خود حس کنند. فاز دوم آن شامل یک هتل ساحلی با اتاق های مبله شیک و امکانات رفاهی متمایز نیز در خط ساحلی زیبای کیش قرار دارد. خدمات و امکانات عالی آن شامل کلوب کودکان، اسپا، مراکز ماساژ و تناسب اندام، سالن بدن سازی و غذاخوری ها و کافی شاپ های ساحلی با چشم انداز خیره کننده از خلیج فارس است.

هتل اسپیناس پالاس تهران

یکی از هتل های شیک تهران، هتل اسپیناس پالاس است که در منطقه ای مناسب در شهر قرار دارد. این هتل پنج ستاره از مجلل ترین هتل های ایران به حساب می آید که به دلیل امکانات رفاهی پیشرفته و معماری منحصربه فرد، زبانزد است. علاوه بر این، هتل اسپیناس پالاس به دلیل موقعیت جغرافیایی خاص، چشم اندازی زیبا از شهر تهران را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد.

400 اتاق و سوئیت مجلل این هتل 20 طبقه دارای دکورهای بدیع و انواع رستوران های شیک از جمله فرانسوی، تایلندی، مدیترانه ای و سنتی ایرانی است. استخر زیبا، فروشگاه، سالن بدن سازی و سالن ماساژ از دیگر امکانات هتل هستند.

هتل ویستریا تهران

هتل ویستریا که توسط معماران ایرانی و کانادایی طراحی شده، یک هتل 5 ستاره بین المللی است که در سال 1398 در تهران افتتاح شد. این هتل که دارای 12 طبقه روی زمین و 8 طبقه زیرزمین است، 98 اتاق و سوئیت را ارائه می دهد. این مجموعه یکی از جدیدترین هتل های مجلل تهران و در کل ،یکی از برترین هتل های ایران است.

هتل ویستریا در منطقه ای باشکوه و مرتفع در شمال تهران واقع شده است. کاخ سعدآباد، کاخ نیاوران، باغ فردوس، موزه سینما، موزه ملی خودرو، موزه زمان، مراکز خرید و تفریحی مانند پالادیوم و مناطق تفریحی مانند دربند و پیست شمشک تنها تعدادی از جاذبه های نزدیک به هتل ویستریا هستند. از طریق رزرو هتل آنلاین اسنپ تریپ می توانید در هتل ویستریای تهران اقامت داشته باشید.

 

رزرو هتل در مشهد

 

هتل الماس 2 مشهد

هتل الماس ۲ شهر مشهد که در سال 1386 افتتاح شد، یکی دیگر از هتل های پنج ستاره لوکس ایران به حساب می آید. این هتل با ۲۱۶ اتاق در ۲۶ طبقه، چندین سبک معماری را از جمله معماری ایران باستان، روسی، ترکی، آفریقایی، رومی و عربی را باهم ترکیب کرده است.

هتل الماس مشهد به دلیل تنوع معماری خود به یک موزه هنر بین المللی نیز تبدیل شده است. سالن های چندمنظوره، رستوران گردان پانوراما، امکانات ورزشی و تفریحی، حمل و نقل فرودگاهی رایگان، کافی شاپ ها، سالن ماساژ، مجموعه آبی و فروشگاه تنها تعدادی از این موارد هستند. برای رزرو هتل در مشهد می توانید از طریق اسنپ تریپ اقامتگاه مورد نظر خود را در این شهر انتخاب کنید.

هتل بزرگ شیراز

اگر می خواهید اقامتی باشکوه را در مرکز فرهنگ و تمدن ایران تجربه کنید، هتل بزرگ شیراز بهترین انتخاب است. یکی از برترین هتل های ایران در شیراز در فاصله 15 دقیقه ای از جاذبه های اصلی شهر قرار دارد.

هتل بزرگ شیراز همچنین دارای بهترین امکانات رفاهی از جمله رستوران ها و کافی شاپ های درجه یک، سالن های تفریحی و تناسب اندام مجهز، سونا و استخر است. این هتل چهار نوع رستوران از جمله ایتالیایی، ایرانی، بین المللی و دریایی را به مهمانان ارائه می دهد. برای رزرو هتل در شهر شیراز یا رزرو هتل در مشهد کافی است به وب سایت اسنپ تریپ رجوع کنید.

 

رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ

 

هتل پارسیان کوثر اصفهان

یکی از هتل های مجلل ایران، هتل 5 ستاره پارسیان کوثر است که در اصفهان واقع شده است و چشم اندازی به سی وسه پل دارد. بیش از 40 سال است که هتل پارسیان کوثر، که قبلا یکی از زیرمجموعه های هتل شرایتون بوده است، بهترین خدمات را به مهمانان خود ارائه می دهد.

باغ زیبا، پنج رستوران ویژه، استخرهای سرپوشیده و روباز، باشگاه ورزشی با جکوزی، سالن بدن سازی، سالن بیلیارد و تنیس روی میز تنها تعدادی از امکانات رفاهی هتل هستند. این مجموعه علاوه بر اینکه یکی از هتل های لوکس ایران است، دسترسی راحتی به تعدادی از بناهای دیدنی اصفهان از جمله خیابان چهارباغ، کاخ چهل ستون و میدان نقش جهان نیز دارد.

هتل لاله پارک تبریز

هتل 5 ستاره لاله پارک از گروه هتل های کایا ترکیه از سال 1395 در تبریز شروع به کار کرده است. این مجموعه یکی از بهترین هتل های ایران محسوب می شود که دارای 220 اتاق در 17 طبقه است.

هتل لاله پارک در حالی که تا حدودی از مرکز شهر و برخی از جاذبه های تبریز دور است، محیطی آرام، تمیز و دنج را فراهم می کند. امکانات رفاهی هتل عبارت اند از رستوران ها و کافی شاپ ها، کلینیک، مرکز ورزش های آبی با استخر و سونا، سالن بدن سازی، اتاق ماساژ و ... . جالب است که از مهمانان هتل برای استفاده از امکانات ورزشی، هزینه ای دریافت نمی شود.

جمع بندی

در ایران هتل های باکیفیت زیادی وجود دارند. پیش از سفر، بهتر است با شناخت برترین هتل های مقصد، بهترین گزینه را برای محل اقامت و استراحت انتخاب کنید. رزرو هتل آنلاین اسنپ تریپ یکی از بهترین روش ها برای رزرو هتل در مشهد و دیگر شهرهای کشور به حساب می آید. با مراجعه به این سامانه می توانید با نوع خدمات هتل ها، قوانین و همچنین قیمت آن ها آشنا شوید. رزرو هتل از طریق اسنپ تریپ را می توانید در عرض چند دقیقه انجام دهید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/kdI4IxbM
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه