سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

برای افرادی که دغدغه شرکت در آزمون آیلتس را دارند یکی از مهم ترین مهارت هایی که اتفاقا نقش بسیار مهمی هم در موفقیت در آموزش ielts دارد اسپیکینگ آیلتس است. این مهارت از جمله مهارت هایی است که نیاز به حضور در یک دوره در آن بیشتر حس می شود و حتی بسیاری از افرادی که قصد مطالعه خودخوان آیلتس را دارند برای اسپیکینگ دوره می گذارند. شما از یک دوره اسپیکینگ آیلتس باکیفیت چه انتظاری دارید؟ از شرکت در دوره اسپیکینگ آیلتس چه هدفی را دنبال می کنید؟

در اینجا سعی می کنیم ویژگی های یک دوره اسپیکینگ آیلتس باکیفیت را برای شما شرح دهیم، ضمن این که نکات مهمی برای تقویت اسپیکینگ آیلتس هم برای شما می گوییم تا بتوانید با آمادگی هر چه بهتر برای اسپیکینگ آیلتس شرکت کنید و بهترین نتیجه را بگیرید. احتمالا شما هم با ما هم عقیده هستید که اسپیکینگ آیلتس یکی از چالش برانگیزترن بخش های این آزمون است ولی شما می توانید به راحتی با گذراندن یک دوره اسپیکینگ آیلتس و البته دانستن مهم ترین نکات برای تقویت اسپیکینگ آیلتس از این چالش عبور کنید. در ابتدا باید بدانید که در اسپیکینگ آیلتس چه چیزی انتظارتان را می کشد. در این آزمون 15 دقیقه ای شما باید تمام توانایی و دانش زبانی خود را مقابل ممتحن به نمایش بگذارید.

10 نکته مهم برای تقویت اسپیکینگ آیلتس

ویژگی دوره اسپیکینگ آیتلس آریام

دوره اسپیکینگ آیلتس آریام با یک برنامه آموزشی اختصاصی به گونه ای طراحی شده است تا بتواند پاسخگوی همه جانبه نیازهای فرد متقاضی باشد. در طول دوره نظارت پیوسته ای بر روند یادگیری فرد وجود دارد و سیستم حمایت کاملی به صورت مستمر در تمام طول دوره خواهید داشت. برگ برنده این دوره اینجاست که در صورت عدم موفقیت در کسب نمره دلخواه شهریه به علاوه 10 درصد اضافه تر به شما بازگردانده می شود که این کار نشان از اطمینان موسسه به کیفیت خود دارد.

دوره اسپیکینگ آیلتس یک راهنمای کامل و جامع برای یادگیری تمام نکات مربوط به این مهارت مهم در آیلتس است. شما با دانستن این نکات در طول 10 جلسه می توانید بهترین نمره را کسب کنید. در این دوره اسپیکینگ آیلتس شما استفاده درست از گرامر و تلفظ درست کلمات را فرا خواهید گرفت، به علاوه می توانید با قالب های مختلف و معیارهای نمره دهی آزمون اسپیکینگ آشنا شوید. ضمن این که با آزمون های آزمایشی آریام می توانید سطح پیشرفت خود را در تمامی مهارت های مورد نیازتان در محیطی کاملا مشابه با آزمون آیلتس بسنجید.

 

آزمون اسپیکینگ آیلتس چگونه است؟

این 15 دقیقه کوتاه ولی نفس گیر البته نه برای شاگردان آریام را می توانیم به سه قسمت تقسیم کنیم. قسمت اول مکالمه، شامل یک زمان 4 تا 5 دقیقه ای می شود که در مورد موضوعاتی مانند کار، خانواده، زندگی شخصی و علایق شخصی صحبت می کنید. در قسمت دوم به شما موضوعی داده می شود. یک دقیقه فرصت به شما داده می شود تا در مورد موضوع یادداشت برداری کنید، سپس باید حدود 2 دقیقه در مورد موضوع صحبت کنید.

در بخش سوم شما وارد گفت وگو با ممتحن در مورد موضوع پارت دوم می شوید و در مورد آن با جزئیات بیشتر بحث خواهید کرد. این قسمت حدود 4 تا 5 دقیقه زمان می برد.

دوره اسپیکینگ آیتلس آریام

10 نکته کلیدی که با دانستن آن ها به موفقیت نزدیک تر خواهید شد

تا الان با ویژگی های دوره اسپیکینگ آیلتس آریام، به علاوه روندی که در طول آزمون اسپیکینگ انتظارتآن را می کشد آشنا شدید. حالا وقت آن است تا شما را از 10 نکته طلایی اسپیکینگ آگاه کنیم. همان طور که گفتیم احتمالا دلایل بسیار زیادی وجود دارد که شاید شما را نسبت به آزمون آیلتس، به خصوص بخش اسپیکینگ عصبی کند ولی با رعایت کردن 10 نکته می توانید نمره خوبی از اسپیکینگ آیلتس بگیرید.

 

نکته 1: جواب ها را حفظ نکنید

باید به یاد داشته باشید که به هیچ وجه نباید پاسخ ها را حفظ کنید. به ویژه در قسمت اول. اگر پاسخ را حفظ کرده باشید ممتحن متوجه شده و امتیاز بالایی به مهارت های زبان انگلیسی شما نمی دهد.

 

نکته 2: از کلمات ناآشنا استفاده نکنید

شاید به این فکر کرده باشید می توانید ممتحن را با کلمات بزرگ و پیچیده تحت تاثیر قرار دهید ولی برای این که کیفیت مکالمه خود را به خطر نیندازید، بهتر است از کلمه ای که با آن آشنایی ندارید، استفاده نکنید. تلفظ اشتباه یا به کاربردن اشتباه کلمه می تواند امتیاز نهایی شما را کم کند. در مورد هر موضوعی که می خواهید صحبت کنید یک نقشه ذهنی با یک فهرست واژگان مرتبط تهیه کنید و از آن ها در بحث استفاده کنید.

 

نکته 3: استفاده از گستره وسیع ساختارهای دستوری را فراموش نکنید

ممتحن با معیارهای ارزیابی خاصی مهارت های گفتاری شما را می سنجد. روانی و انسجام، منبع واژگانی قابل قبول، توجه به دستورات گرامری و البته تلفظ، چهار معیاری هستند که ممتحن با استفاده از آن ها شما را ارزیابی می کند. سعی کنید در مکالمات خود از طیف وسیعی از ساختارهای گرامری با ترکیب جملات پیچیده و ساده استفاده کنید. برای این کار بهتر است خطاهای خود را بشناسید و این کار با صحبت کردن با دوستانتان میسر می شود. به علاوه می توانید صدای خود را ضبط کنید و خطاهای خود را چک کنید.

 

نکته 4: نگران لهجه خود نباشید

ممتحن می تواند طیف وسیعی از لهجه ها را متوجه شود و اگر بتوانید به خوبی با ممتحن ارتباط برقرار کنید و نکات تلفظی را به خوبی رعایت کنید، در مورد این قسمت جای نگرانی نیست.

 

نکته 5: مکث قبل از جواب دادن ایرادی ندارد

قبل از این که به موضوع اصلی بپردازید بهتر است خوب در مورد موضوع فکر کنید. برای اینکه فرصتی برای خریدن وقت داشته باشید، می توانید از عباراتی مانند سوال جالبی بود، من هرگز به این موضوع فکر نکرده ام اما نکته خوبی است، بگذارید یک دقیقه در مورد آن فکر کنم، استفاده کنید.

 

نکته 6: از استفاده از پرکننده ها خودداری کنید

شاید بپرسید پرکننده چیست؟ ما معمولا وقتی نمی توانیم در مورد موضوعی با اطمینان صحبت کنیم از عباراتی مانند پسندیدن، امم، آه، خوب، می دونی و عبارات دیگر استفاده می کنیم که بهتر است به جای استفاده از این عبارات، از عبارات نکته 5 استفاده کنید.

 

نکته 7: پاسخ خود را بسط دهید

سعی کنید برای هر سوالی پاسخی کامل ارائه دهید، به طوری که نیاز به سوال مجدد در مورد آن موضوع نباشد. به طور خلاصه بهتر است بدانید لازم است با جزئیات کامل در مورد موضوع مورد بحث صحبت کنید.

 

نکته 8: لبخند زدن را فراموش نکنید

لبخند زدن علاوه بر این که به آرامش اعصاب شما کمک می کند و استرس شما را کاهش می دهد، منجر به تلفظ بهتر شما هم می شود. مطمئن باشید جوری تلفظ می کنید که ممتحن کاملا از تلفظ شما آگاه می شود.

 

نکته 9: از یکنواخت صحبت کردن بپرهیزید

گاهی زمان صحبت کردن لازم است تن صدای خود را تغییر دهید تا از یکنواختی جلوگیری کنید. اگر لحن یکنواختی داشته باشید تشخیص این که کدام مطلب مهم تر است یا خیر برای ممتحن روشن نمی شود. تاکید و مکث به جا و استفاده درست از دستان و همچنین تغییر لحن مناسب به جذابیت مکالمه شما کمک خواهد کرد.

 

نکته 10: موضوعات رایج آیلتس را تمرین کنید

در قسمت دو آیلتس همان طور که توضیح دادیم از شما خواسته می شود تا در مورد موضوع مشخصی صحبت کنید. موضوعات معمول آیلتس را می توانید با دوستان و آشنایان خود تمرین کنید تا تسلط خوبی به دست آورید. موضوعاتی مانند گردشگری و سفر، تحصیلات، حمل و نقل، محیط زندگی خانوادگی، ورزش و تفریح و .. از جمله موضوعات پرکاربرد هستند. 

با آریام در اسپیکینگ نمره خوب بگیرید

 

در ابتدای متن از شما پرسیدیم از دوره اسپیکینگ آیلتس خوب چه انتظاری دارید؟ به جرات می توانیم بگوییم هر انتظاری که از یک دوره اسپیکینگ آیلتس خوب داشته باشید را می توانید در آریام تجربه کنید. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که محیط دوستانه می تواند کیفیت یادگیری شما را بهبود ببخشد در آریام این محیط خوب را تجربه خواهید کرد. یادگیری تمام نکات ریز و تخصصی در مورد اسپیکینگ به شما کمک می کند تا مسیر رسیدن به نمره بهتر برای شما هموارتر شود. به علاوه شرکت در یک دوره اسپیکینگ آیلتس باکیفیت تجربه شما را در آزمون آیلتس بالا می برد.

دوره اسپیکینگ آیلتس آریام را می توانید به صورت آنلاین و حضوری شرکت کنید و با در نظر گرفتن شرایط خود بهترین تصمیم را برای خود بگیرید. آزمون های آزمایشی و پیگیری نتایج از جمله دیگر ویژگی های دوره اسپیکینگ آیلتس آریام است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/rm5Cxm31
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه