سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

در صورتی که به رشته طراحی لباس علاقمند هستید، یافتن بهترین آموزشگاه طراحی لباس برای شما اهمیت می یابد. با ما همراه باشید تا به معرفی برترین آموزشگاه طراحی لباس برای شما عزیزان بپردازیم. همان طور که می دانید بسیاری از افراد به زیبایی لباس و استایل خود اهمیت زیادی می دهند و از آن جایی که طرز لباس پوشیدن افراد نشان دهنده شخصیت آنان است، طراحی لباس ضرورت می یابد.

بسیاری از افراد پیش از تاسیس یک تولیدی برای خود، لباس های جذابی را طراحی می کنند و می توانند کلکسیونی خارق العاده را ایجاد نمایند. در حقیقت می توان گفت که متد و سبک هر فرد صدای او خواهد بود و معمولاً طراحان لباس در تلاش هستند که لباس هایی خاص و جدید را طراحی کنند. آموزشگاه طراحی لباس مکانی است که می تواند شما را با تمامی اصول و نکات این رشته آشنا کند تا شما بتوانید با ورود به این عرصه و طراحی پوشاک هایی جذاب توجه متقاضیان را جلب نمایید. برای این که بتوانید در این رشته موفق تر عمل کنید، باید بتوانید مدهای سال های آینده را پیش بینی کرده و مطابق با آن ها لباس هایی را طراحی کنید.

بازار کار رشته طراحی لباس

به طور کلی بازار کار رشته طراحی لباس را به دو گروه می توان تقسیم کرد که گروه اول شامل تاسیس آموزشگاه طراحی لباس و برگزار نمودن کلاس طراحی لباس می شود. در حقیقت افراد پس از گذراندن آموزش های لازم در آموزشگاه طراحی لباس و فراگیری این هنر می توانند نسبت به ایجاد مرکز آموزشی خود اقدام نموده و بدین طریق درآمدی را کسب نمایند. 

به عنوان گروه دوم می توان به حوزه کاری طراحی لباس در صنعت اشاره نمود که طی آن طراحان لباس بر اساس تعالیم خود نسبت به تاسیس کارخانجات و یا مزون های لباس اقدام نموده و با طراحی و تولید پوشاک هایی فوق العاده می توانند درآمدهای بالایی را به دست آورند. به عنوان یکی از بهترین فرصت های شغلی در این زمینه می توان به ایجاد دفاتر طراحی اشاره نمود که در این هنگام طراحان با کمک گرفتن از یکدیگر نسبت به ایجاد کلکسیونی کامل از پوشاک برای هر فصل اقدام می کنند.

همان طور که می دانید مدل های خارجی نسبت به نمونه های ایرانی پیشرفت بیشتری دارند، بنابراین باید گفت که شرایط کاری رشته طراحی لباس در کشور ایران به تلاش و انگیزه بالاتری احتیاج دارد. در صورتی که طراح لباس مهارت و هزینه کافی جهت تاسیس شرکت خود را داشته باشد، می تواند هر چه زودتر اقدامات خود را آغاز نماید و در صورتی که سرمایه کافی را نداشته باشد، می تواند در شرکت های تولیدی پوشاک، کیف، کفش و غیره به عنوان طراح فعالیت خود را آغاز نماید. همان گونه که شما عزیزان نیز در جریان هستید با شرکت در کلاس طراحی لباس می توانید مهارت های لازم جهت ورود به بازارهای کاری را کسب نموده و درآمدهای بالایی را به دست آورید که بدین جهت کافی است نسبت به شناخت یک آموزشگاه طراحی لباس معروف و با سابقه اقدام نمایید.

آموزشگاه طراحی لباس طرحستان

آموزشگاه طراحی لباس طرحستان

 آموزشگاه طراحی لباس طرحستان به عنوان یکی از پر سابقه ترین مراکزی است که در زمینه آموزش این رشته هنری فعالیت دارد. در حقیقت آموزشگاه طراحی لباس طرحستان علاوه بر این که اطلاعاتی به روز را در اختیار هنرجویان خود قرار می دهد، همواره تلاش می کند که افراد از شرکت در کلاس طراحی لباس نهایت لذت را ببرند.

آموزشگاه طرحستان در سال 1386 تاسیس گردیده و در سال 1389 مجوزهای لازم برای برگزاری کلاس های مهارت آموزی را کسب کرد. زیربنای این مجموعه حدود 400 متر بوده که در 4 طبقه مجزا مشاهده می شود و علاوه بر این که رشته طراحی لباس و مد در آن تدریس می شود، برگزاری سایر دوره های هنری همچون نقاشی رنگ روغن، طراحی سیاه قلم، خوشنویسی و ... نیز در آن به چشم می خورد. آموزش نگارگری سبک فرشچیان یکی از دوره های خاص این مجوعه هنری است. آموزشگاه هنری طرحستان حتی در روزهای جمعه نیز مشغول به فعالیت است . از جمله مهم ترین مجوز های این آموزشگاه عبارتند از:

  • دارا بودن مجوز برگزاری آموزش طراحی لباس و مد از بنیاد مد و لباس اسلامی
  • دارا بودن مجوز تک منظوره مد و لباس
  • دارا بودن مجوز برگزاری کلاس های مهارت آموزی از مرکز فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • دارا بودن مجوز مرکز آموزش هنرهای تجسمی از فرهنگ و ارشاد اسلامی

آموزش های بیان شده در آموزشگاه طراحی لباس طرحستان پیش از برگزاری کلاس با اساتید مربوطه مورد بررسی قرار گرفته و توسط تیم تولید محتوا نیز نظارت می شود، بنابراین شما جهت شرکت در کلاس طراحی لباس در این آموزشگاه هیچ گونه نگرانی از بابت مطالب بیان شده جهت آموزش نخواهید داشت. همچنین جهت فراگیری نرم افزارهای گوناگون، آموزشگاه طرحستان کامپیوترهای قدرتمندی را در اختیار هنرجویان عزیز می گذارد.

مجهز بودن به سیستم ضبط تصویری کلاس ها این امکان را برای هنرجویان فراهم می کند که بتوانند بارها مطالب بیان شده را در منزل مرور کنند. آموزش هنرهای تخصصی جهت ورود به بازارهای کاری یکی از اهداف مهم آموزشگاه طراحی لباس طرحستان است تا متقاضیان بلافاصله پس از پایان آموزش ها بتوانند درآمدهای بالایی را کسب کنند.

سرفصل های دوره جامع طراحی لباس

سرفصل های کلاس طراحی لباس طرحستان شامل موارد زیر می شود:

  1. کلاس طراحی فیگور، اندام و رنگ شناسی:از آن جایی که اولین قدم برای طراحی لباس، رنگ شناسی و طراحی اندام و فیگور است می توان گفت که این دوره به عنوان یکی از سرفصل های مهمی است که در آموزشگاه طراحی لباس طرحستان بیان می شود. در این کلاس ابتدا هنرجو با معیارهای یک لباس خوب آشنا شده و پس از فرا گرفتن هنر سایه زنی یک مدل سیاه و سفید را طراحی می کند و پس از آشنایی با رنگ شناسی آن را رنگ آمیزی می نماید.
  2. کلاس جنسیت سازیدر کلاس جنسیت سازی امکان طراحی از طریق مداد رنگی، گواش، آبرنگ و غیره امکان پذیر می شود، از طرفی نیز هنرجویان می توانند پارچه هایی با جنس های مختلف از جمله تور، جین، چرم و غیره را با زیبایی هر چه تمام طراحی کنند.
  3. کلاس سبک شناسیدر این مبحث هنرجویان می توانند بر اساس تغییرات مد در سطح جهان، سبک مورد نظر خود را انتخاب نمایند و پس از گذشت مدتی کوتاه لباس های خود را با سبکی کاملاً خاص و منحصر به فرد ارائه دهند.
  4. کلاس خلاقیت در لباس و ارائه پورتفولیو:در آموزشگاه طراحی لباس علاوه بر فراگیری این هنر می توانید به بهبود خلاقیت خود در این رشته نیز کمک کنید. پورتفولیو در حقیقت یک آلبوم و مجموعه کامل از آثار و طراحی های شما است که به عنوان رزومه کاری شما محسوب می شود و می توانید جهت ورود به بازا های کاری آن را ارائه دهید.
  5. کلاس طراحی لباس با کامپیوتر:از آن جایی که امروزه در آموزشگاه طراحی لباس، نرم افزار های مختلفی جهت طراحی پوشاک های مختلف وجود دارد، شما می توانید به طور کامل با این نرم افزارها آشنایی یافته و با استفاده از کامپیوتر طراحی های خود را انجام دهید.

کلاس طراحی لباس طرحستان

شیوه شرکت در کلاس طراحی لباس

برگزاری کلاس طراحی لباس در آموزشگاه طرحستان به سه شیوه حضوری، آنلاین و آفلاین تقسیم می شود و هنرجویان می توانند متناسب با شرایط خود در این دوره ها شرکت کنند. دوره حضوری طراحی لباس در آموزشگاه طرحستان با ظرفیتی حدود 7 الی 8 نفر برگزار می شود و هنرجو به طور مستقیم با استاد در تعامل خواهد بود. در دوره حضوری سیستم های قوی در اختیار هنرجویان قرار داده می شود.

آموزش آنلاین طراحی لباس یکی دیگر از روش هایی است که می توانید در کلاس ها شرکت کنید و معمولاً این دوره با ظرفیتی حدود 10 الی 12 نفر برگزار می شود. در دوره آنلاین ارتباط بین هنرجو و استاد در بستری مانند Skyroom برگزار می شود و کلاس ها در روزهایی با ساعات خاص برقرار خواهد شد.

شیوه سوم شرکت در دوره جامع آفلاین طراحی لباس است که آموزش از طریق دوره های ضبط شده با همان کیفیت شیوه آموزشی حضوری و آنلاین در اختیار هنرجو قرار می گیرد. در دوره آفلاین شما محدود به زمان و مکان نیستید و در هر تایمی که مایل بودید می توانید آموزش ها را فرا بگیرید.

 در هر سه روش آموزشی، تمرین هایی از هنرجو خواسته می شود و با انجام و تحویل تمرین ها، مدرک معتبر زیر نظر وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به هنرجو اعطا می گردد.

آموزش آنلاین طراحی لباس

لوکیشن و وبسایت آموزشگاه طراحی لباس

در صورتی که قصد مراجعه حضوری به آموزشگاه طراحی لباس طرحستان را دارید، می توانید به آدرس تهران، میدان انقلاب، ابتدای خیابان آزادی، کوچه جنتی، پلاک ۵ رجوع کنید. کلاس طراحی لباس در این آموزشگاه زیر نظر اساتیدی مجرب برگزار خواهد شد.

همچنین وبسایت آموزشگاه طرحستان به آدرس www.tarhestan.org بوده و هنرجویان می توانند جهت شرکت در دوره های طراحی لباس پس از آماده نمودن مدارک لازم ثبت نام خود را به صورت حضوری، آنلاین و یا آفلاین انجام دهند .

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/jxzjMkVQ
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه