سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای خرید بهترین و ارزان ترین پارتیشن اداری

انواع پارتیشن اداری ابزاری برای جداسازی بخش های مختلف اداره از یکدیگر هستند. این ابزار باعث تقسیم بندی محیط اداره می شوند و برای کارکنان حریم خصوصی به وجود می آورند. پارتیشن ها مزیت های بی شماری نسبت به دیوارهای بزرگ بتنی دارند، برای همین تبدیل به انتخاب اول بسیاری از مشتری ها شده اند.

اگر فضای اداره تان کوچک است یا به فکر تقسیم بندی بخش های مختلف اداره هستید، می توانید متناسب با نیازتان یکی از انواع پارتیشن های اداری را تهیه کنید. انواع پارتیشن ها ویژگی ها و مزیت های مختلفی دارند و هر کدام برای موقعیت های متفاوتی مناسب هستند. شما باید با در نظر گرفتن این موضوع پارتیشن مورد نیازتان را بخرید.

پارتیشن ها محیط اداره زیبا و مدرن نشان می دهند و مشکل های دیوارهای بزرگی بتنی مثل هزینه های زیاد و ... را از بین می برند. اما به چه نکته هایی باید در خرید بهترین پارتیشن اداری توجه کنیم؟ ارزانترین دیواره مخصوص اداره ها کدام است و برای چه موقعیت هایی به کار می آید؟

راهنمای خرید بهترین و ارزان ترین پارتیشن اداری

چرا باید از پارتیشن اداری استفاده کنیم؟

قبل از اینکه نکته ها و راهنمایی های لازم برای خرید پارتیشن های اداری را شرح دهیم، باید به این سوال پاسخ دهیم که چرا به این ابزار نیاز داریم؟!

خرید مصالح، ساخت و ساز و در نهایت ایجاد دیوارهای بتنی در محیط اداره کاری زمان بر و پر هزینه است. دیوارهای بتنی فضای اداره را تاریکتر و کوچکتر می کنند. در سازه های مدرن امروزی نیز از این دیوارها کمتر استفاده می شود. همه این ها دلایلی هستند که صاحبین کسب و کارها به استفاده از پارتیشن ها تمایل پیدا کنند.

پارتیشن های اداری برخلاف دیوارهای بتنی در سریعترین زمان نصب می شوند، بنابراین زمانتان را بابت ساخت و ساز نمی گیرند و نیازی به تعطیلی طولانی مدت اداره برای نصب آنها نیست. این دیواره ها بسیار ارزان قیمتتر از دیوارهای بتنی هستند و با صرف کمترین هزینه می توانید آنها را در موقعیت دلخواه تان نصب کنید.

دیواره اداری فضا و محیط اداره را امروزی و شیک نشان می دهند. علاوه بر این تمام ویژگی های دیوارهای بتنی از جمله ایجاد حریم خصوصی و ... را برای کارمندان به همراه دارند. علاوه بر این شما می توانید در زمان دلخواه موقعیت این دیواره ها را تغییر دهید و محیط اداره را به روش دیگری تقسیم بندی کنید.

نورپردازی یکی از عوامل مهم در افزایش عملکرد و بهره وری کارمندان است. دیوارهای بتنی جلوی انتشار نور در فضای اداره را می گیرند و باعث تاریکی محیط می شوند. در نقطه مقابل برخی پارتیشن ها مثل دیواره های شیشه ای نور را در تمام فضای اداره منعکس می کنند، بنابراین نیاز به منابع روشنایی را به حداقل می رسانند و در مصرف انرژی نیز صرفه جویی خواهند کرد.

نکته های قبل از خرید پارتیشن اداری

شما باید قبل از خرید پارتیشن های اداری محیط کاری تان را به خوبی بررسی کنید. در ادامه تمام نکته های لازم قبل از خرید این ابزار را بیان می کنیم:

  • هدفتان از خرید پارتیشن ها را مشخص کنید. مثلا اگر می خواهید حریم خصوصی به وجود آورید، پارتیشن های شیشه ای مات گزینه مناسبی هستند.
  • تعداد کارمندان و کارکنان را مشخص کنید. تعداد کارمندان در تعداد پارتیشن های خریداری شده تاثیرگذار هستند. هر چه کارمندان بیشتری داشته باشید، نیاز به دیواره های بیشتری برای تقسیم بندی فضای اداره دارید.
  • محل نصب و تعداد دیواره های مورد نیازتان را مشخص کنید. مثلا شاید بخواهید بخشی از فضای اداره به صورت پلان باز و بخشی دیگر به صورت پارتیشن بندی باشد؛ بنابراین باید محل نصب پارتیشن ها و تعداد آنها مشخص شود تا در خرید سردرگم نشوید.
  • شما باید نوع و مدل پارتیشن ها را قبل از خرید مشخص کنید. مثلا اگر بدون بررسی شرایط نوری محیط اداره دیواره های چوبی بخرید، در آینده متوجه می شوید که بخشی از فضای اداره به دلیل وجود این ابزار تاریک و کم نور شده است. در این زمینه حتی می توانید از کارشناس های طراحی دکوراسیون اداری نیز کمک بگیرید تا به صورت تخصصی تر راهنمایی تان کنند.

خرید انواع پارتیشن اداری

نکته های مهم در خرید انواع پارتیشن اداری

تنوع بالای انواع دیواره های اداری انتخاب پارتیشن مناسب را کمی سخت تر می کند. شما باید در خرید این ابزار به نکته های مهمی توجه داشته باشید که در ادامه آنها را بررسی می کنیم:

·        میزان صدا

میزان صدا اهمیت زیادی در انتخاب نوع و مدل دیواره ها دارد. اگر سکوت و صدای کم حین کار برایتان مهم است، باید دیواره های تمام قد تهیه کنید که از کف تا سقف اداره را پوشش می دهند.

پارتیشن ها به صورت معمولی و دوجداره ساخته می شوند. دیواره های دوجداره صداهای اضافه را حذف می کنند و محیطی آرام و بی سر و صدا به وجود می آورند. بنابراین اگر می خواهید کارمندانتان در فضایی بدون صدای اضافه کار کنند، پارتیشن های دوجداره بخرید.

·        متریال و جنس پارتیشن

دیواره های اداری از متریال و جنس های مختلفی تولید می شوند. اما آیا می دانید انواع دیواره ها از لحاظ جنس و متریال چه هستند؟

  • دیواره Mdf: این دیواره ها مقاومت بالایی در برابر تغییر شکل دارند و به دلیل قابلیت روکش کاری، امکان سفارش آنها در رنگ های مختلف وجود دارد. این دیواره ها نوعی عایق صدا نیز هستند و از انتشار و پخش صدا در محیط جلوگیری می کنند.
  • دیواره Mdf و شیشه: در این مدل دیواره ها جنس فریم از Mdf و جنس بدنه از شیشه است. با این دیواره ها شعاع دید کاملی نسبت به محیط اداره دارید.
  • دیواره Mdf با پروفیل آلومینیومی: تولیدکننده ها معمولا آلومینیوم را برای فریم پارتیشن اداری استفاده می کنند. ام دی اف نیز به طور معمولی برای پر کردن قاب اصلی به کار می رود.
  • دیواره شیشه ای با پروفیل آلومینیومی: در این مدل دیواره ها نیز از آلومینیوم به عنوان فریم و از شیشه به عنوان قاب اصلی استفاده می کنند. شیشه به کار رفته در این دیواره ها به صورت مات یا شفاف است.

·         میزان بودجه

همیشه گرانترین پارتیشن های اداری کاربردی ترین دیواره برای محیط کاری تان نیستند. شما باید بر اساس نیاز و میزان بودجه تان اقدام به خرید این دیواره ها کنید.

دیواره های Mdf معمولا به عنوان ارزانترین پارتیشن ها شناخته می شوند و هزینه اجرای کمی دارند. در نقطه مقابل پارتیشن های شیشه ای فریم لس جزو پر هزینه ترین دیواره ها هستند.

عوامل تاثیرگذار بر قیمت پارتیشن ها نیز شامل تعداد جداره ها، ابعاد، درب هوشمند، شیشه هوشمند، کیفیت متریال به کار رفته در ساخت و ... می شوند. هر چه در ساخت پارتیشن ها به جزئیات اهمیت داده شود، قیمت این ابزار بیشتر می شود.

طراحی دکوراسیون اداری

·         نوع و مدل پارتیشن

دیواره های اداری معمولا به صورت سفارشی یا آماده در بازار موجود هستند. نمونه های سفارشی معمولا برای ساختمان هایی پیشنهاد می شود که مالکیت آنها با خودتان است. اگر در ساختمان های اجاره ای مشغول به کار هستید، پیشنهاد می دهیم از پارتیشن های آماده استفاده کنید تا در دفاتر کاری بعدی بتوانید آنها را به راحتی به محیط جدید انتقال دهید.

همچنین برای ساختمان های اجاره ای پیشنهاد می دهیم به سراغ پارتیشن های قابل حمل بروید. دیواره های ثابت با یک بار نصب دیگر قابل جا به جایی نیستند، بنابراین در آینده و در دفتر کاری جدید مجبور به خرید پارتیشن های دیگری خواهید بود.

·         هماهنگی با دکوراسیون

دکوراسیون محیط اداره بیشتر از هر عاملی توجه مشتری ها را به خود جلب می کند. بنابراین می توانید با خرید پارتیشن هایی که متناسب با دکوراسیون اداره تان هستند، یک هارمونی جذاب به وجود آورید و نظر مشتری ها را جلب کنید.

بین رنگ بندی و طرح پارتیشن و سایر وسایل اداره مثل مبلمان اداری، میزها، قفسه ها، کتابخانه، تابلوها، کاغذ دیواری ها، کفپوش و ... هماهنگی به وجود بیاورید. با این کار جذابیت محیط اداره تان بیشتر از هر وقتی می شود.

·         خرید از مراکز حرفه ای

پیشنهاد می دهیم انواع پارتیشن های اداری را از مراکز حرفه ای و کاربلدی بخرید که در زمینه نصب و اجرای پارتیشن فعالیت دارند. این مراکز با کارشناس های حرفه ای کمکتان می کنند تا بهترین و مناسب ترین پارتیشن را متناسب با میزان بودجه تان برای محل کار تهیه کنید.

مراکز حرفه ای نصاب های حرفه ای و کاربلدی نیز دارند؛ بنابراین به محض سفارش دیواره ها، نصاب ها به محل اعزام می شوند تا پارتیشن ها را با کیفیت عالی در محیط اداره اجرا کنند.

این مراکز ارزانترین پارتیشن های اداری را عرضه می کنند و سود واسطه یا فروش خیلی کمی از مشتری ها می گیرند. خدمات پس از فروش مراکز حرفه ای را نیز نباید از قلم انداخت؛ با این خدمات در صورتی که در آینده در استفاده از دیواره ها دچار مشکل شدید، می توانید با کارشناس های حرفه ای در ارتباط باشید تا مشکلتان را حل کنند.

بهترین و ارزانترین پارتیشن اداری

بهترین و ارزانترین پارتیشن اداری کدام است؟

در این مطلب به طور کامل درباره خرید بهترین پارتیشن اداری صحبت کردیم. اکنون می دانید که به چه نکته ها و مولفه هایی قبل و هنگام خرید پارتیشن اداری توجه داشته باشید. با در نظر گرفتن همین نکته ها می توانید مناسب ترین و ارزانترین دیواره ها را برای محیط کاری تان بخرید و آنجا را تقسیم بندی کنید.

بهترین پارتیشن اداری برای اداره تان باید کاملا بر اساس شرایط محیطی انتخاب شود. مثلا دیواره های شیشه ای برای برخی اداره ها مناسب هستند، در صورتی که برای برخی دفاتر کاری دیگر گزینه جالبی نخواهند بود. بنابراین از کارشناس های حرفه ای بخواهید تا محیط کاری تان را بررسی و بر اساس شرایط محیطی بهترین و ارزانترین نوع پارتیشن را معرفی کنند.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/UZWrmlGh
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه