سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین کفپوش برای آشپزخانه کدام است؟

بهترین کفپوش برای آشپزخانه کدام است؟

کفپوش یکی از اصلی ترین عناصر دکوراسیون خانه و همچنین آشپزخانه است که هنگام انتخاب آن باید علاوه بر زیبایی و رنگ، به موارد دیگری مانند کارایی، کیفیت، قیمت و ... نیز توجه داشت.

کفپوش (pvc) به دلیل مقاومت بالا در برابر آب، یکی از بهترین گزینه ها برای کفپوش آشپزخانه به شمار می آید که به دلیل قیمت مقرون به صرفه، کیفیت و طول عمر بالا و همچنین تنوع زیاد در طرح و رنگ، در محیط های مسکونی و اداری برای پوشش کف نشیمن، آشپزخانه، اتاق خواب و ... پرطرفدار است.

دکور شرق، تامین کننده کفپوش

دکور شرق، تامین کننده تخصصی برندهای برتر و آزمایش شده کفپوش در ایران

دکور شرق یکی از تامین کنندگان اصلی کفپوش پی وی سی، برترین برند های کفپوش را با قیمت دست اول و بالاترین کیفیت در سراسر ایران ارائه می کند. کفپوش های دکور شرق دارای روکش های کره ای و لایه ضد خش (لاک UV) قوی بوده که باعث افزایش طول عمر و مقاومت کفپوش ها می شود.

برای خرید و مشاهده طرح های کفپوش، از طریق لینک زیر به سایت دکور شرق مراجعه کنید.

https://decorshargh.com/pvc-flooring/

کفپوش پی وی سی چیست؟

کفپوش پی وی سی

این مدل کفپوش که از جنس pvc ساخته شده، دارای ضخامت 2 میلی متر می باشد و در ابعاد مختلف مانند 15×90 سانتی متر، 20×120 سانتی متر یا 60×60 سانتی متر تولید می شود.

ویژگی های کفپوش پی وی سی

  • کاملا ضد آب و قابل شست و شو
  • آنتی باکتریال
  • نصب آسان
  • وزن سبک و قیمت مقرون به صرفه (مناسب بازسازی)
  • قابل استفاده در محیط های مرطوب مانند آشپزخانه
  • قابل نصب روی سطوح مختلف
  • عایق حرارت و صوت
  • تنوع بالا در طرح و رنگ

کاربرد های کفپوش

خرید کفپوش پی وی سی با قیمت دست اول از سایت دکور شرق

کفپوش های پی وی سی که دارای ضخامت 2 میلی متری هستند، برای محیط های مسکونی پر تردد و اداری کم تردد طراحی و تولید می شوند. بیشترین کاربرد این کفپوش برای فضای نشیمن، اتاق خواب ها، راهرو و همچنین آشپزخانه می باشد.

در محیط آشپزخانه به دلیل امکان ریخته شدن آب بر روی زمین، امکان استفاده از پارکت لمینت یا پارکت های چوبی وجود ندارد و این متریال ها آسیب می بینند اما کفپوش پی وی سی که کاملا ضد آب است، در محیط آشپزخانه بسیار پرکاربرد است.

از دیگر کاربرد های این کفپوش می توان به پوشش کف اتاق کار یا دفاتر اداری کم تردد اشاره کرد. نظافت این کفپوش آسان بوده و برای محیط هایی مانند دفاتر اداری که نیاز به تمیز کاری روزانه می باشد، کاملا مناسب است.

مقاومت کفپوش pvc در برابر ضربه و خش

بر روی کفپوش های دکور شرق 2 لایه لاک UV (لایه محافظ) قرار گرفته که باعث افزایش مقاومت آن ها در برابر ضربه، خط و خش خواهد شد؛ البته در نظر داشته باشید که کشیده شدن اجسام نوک تیز و سنگین مانند پایه میز، یخچال و ... می تواند به سطح کفپوش ها آسیب برساند.

روش نصب کفپوش

نصب این متریال با استفاده از چسب مخصوص آن انجام می شود؛ به این صورت که ابتدا باید کف محیط با لوازم زیرسازی به طور کامل صاف و صیقلی شده و سپس پشت تایل های کفپوش و کف زمین به چسب مخصوص کفپوش آغشته می شوند. در نهایت تایل های آن روی زمین نصب شده و در صورت تمایل می توانید کنار دیوارها برای زیبایی بیشتر از قرنیز نیز استفاده کنید.

طول عمر کفپوش پی وی سی چقدر است؟

طول عمر کفپوش ها به چندین عامل بستگی دارد مانند: برند و کیفیت مواد اولیه به کار رفته در تولید آن، نحوه نگهداری و همچنین نصب اصولی کفپوش ها.

به طور کلی طول عمر کفپوش پی وی سی برای محیط مسکونی بین 10 الی 12 سال می باشد.

خلاصه مطلب

یکی از بهترین گزینه ها برای پوشش کف آشپزخانه و کف منزل کفپوش (pvc) است که به دلیل اینکه از جنس پی وی سی تولید شده، کاملا ضد آب است و در برابر رطوبت و آبریزی آسیب نمی بیند.

برای خرید کفپوش پی وی سی با قیمت دست اول پیشنهاد می کنیم به سایت دکور شرق مراجعه کنید یا با شماره 09193665391 در ارتباط باشید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/j1Nhu4Tc
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه