سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

آموزش خرید از علی اکسپرس چین

1 سال پیش ( 1402/4/21 )
 

آموزش خرید از علی اکسپرس چین

علی اکسپرس چین یک پلتفرم خرده فروشی آنلاین است که متعلق به گروه چند ملیتی چینی Alibaba Group است. این پلتفرم به خریداران بین المللی امکان خریداری کالاها را مستقیماً از تولیدکنندگان و فروشندگان چینی می دهد. علی اکسپرس طیف گسترده ای از محصولات را با قیمت های رقابتی ارائه می دهد. خرید از علی اکسپرس چین به طور فزاینده ای در بین خریداران از سراسر جهان محبوب شده است. با در نظر گرفتن نکات ذکر شده در ادامه، می توانید اطمینان حاصل کنید که در هنگام خرید محصولات باکیفیت، سود زیادی به دست خواهید آورد.

آموزش خرید از علی اکسپرس چین

آموزش قدم به قدم خرید مستقیم از سایت علی اکسپرس

در نظر داشته باشید که امکان خرید مستقیم از این سایت توسط ایرانیان وجود ندارد؛ اما به طور کلی برای خرید از علی اکسپرس چین باید مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

مرحله اول: ایجاد یک حساب کاربری

این مرحله کاملاً ساده بوده و به زمان زیادی نیاز ندارد. تنها کاری که باید انجام دهید این است که آدرس، ایمیل، نام و نام خانوادگی خود را وارد کرده و یک رمز عبور تعیین کنید. پس از انجام این کار، می توانید شروع به جستجو در پلتفرم کنید.

مرحله دوم: جستجوی محصولات

یکی از مواردی که علی اکسپرس را بسیار محبوب کرده، انتخاب گسترده محصولات موجود در این سایت است. شما می توانید تقریباً هر چیزی را که به دنبال آن هستید در این پلتفرم پیدا کنید. با این حال، با چنین طیف گسترده ای از محصولات، چالش پیدا کردن آنچه می خواهید وجود دارد. خوشبختانه موتور جستجوی این سایت بسیار قوی است. وقتی محصولی را در علی اکسپرس جستجو می کنید، لیستی از نتایج را دریافت خواهید کرد. می توانید نتایج را با پارامترهای مختلفی مانند رتبه بندی فروشنده، محدوده قیمت و روش ارسال فیلتر کرده و وقت خود را صرف مرور نتایج کنید و توضیحات محصول را به دقت بخوانید.

مرحله سوم: بررسی رتبه بندی فروشنده

رتبه بندی یک فروشنده نشانگر خوبی برای اطمینان و کیفیت محصولات آنها است. این سایت از یک سیستم رتبه بندی بر اساس پنج ستاره استفاده می کند. هنگام بررسی رتبه فروشنده، حتما نظرات خریداران دیگر را بخوانید. به دنبال نظراتی باشید که به کیفیت محصول و مطابقت آن با توضیحات محصول اشاره می کنند.

مرحله چهارم: ثبت سفارش

برای شروع فرآیند پرداخت، روی دکمه "خرید کن" کلیک کنید. سپس به صفحه ای هدایت می شوید که می توانید جزئیات سفارش خود را بررسی کنید. در این صفحه همچنین می توانید روش ارسال و روش پرداخت مورد نظر خود را انتخاب کنید. علی اکسپرس انواع گزینه های پرداخت از جمله کارت های اعتباری، PayPal و حواله های بانکی را می پذیرد.

مرحله پنجم: پیگیری سفارش

پس از ثبت سفارش، یک ایمیل تأیید از دریافت خواهید کرد که شامل شماره سفارش و سایر جزئیات است. می توانید از این شماره سفارش برای پیگیری وضعیت سفارش خود استفاده کنید. این سایت چندین گزینه از جمله حمل و نقل استاندارد را نیز ارائه می دهد. پس از ارسال سفارش شما یک ایمیل دریافت خواهید کرد. بسته به روش ارسالی که انتخاب می کنید، ممکن است از چند روز تا چند هفته طول بکشد تا سفارش شما برسد. هنگامی که سفارش شما رسید، محصولات را به دقت بررسی کنید تا مطمئن شوید که مطابقت دارند. اگر از خرید خود راضی هستید، حتما نظر خود را برای فروشنده بگذارید.

آموزش خرید از علی اکسپرس توسط شرکت های واسطه

آموزش خرید از علی اکسپرس توسط شرکت های واسطه؛ بهترین روش

یکی از دلایل اصلی محبوبیت این سایت طیف گسترده محصولات آن است. از لباس گرفته تا دکوراسیون منزل... تقریباً همه چیز را می توانید در این وب سایت پیدا کنید. سیستم این مجموعه برای ایرانیان کالایی ارسال نمی کند و از این رو خرید کردن امری دشوار برای ما خواهد بود. بنابراین بهترین راه خرید از علی اکسپرس چین کمک گرفتن از یک شرکت واسطه است؛ چراکه انجام این امر برای ایرانیان به صورت عادی امکان پذیر نیست. بدین ترتیب شرکت های واسطه مانند کاوان تامین در صدد حل این مشکل شما هستند. برای انجام این امر تنها کافیست لینک محصول مورد نظر خود را برای مجموعه ارسال کنید تا پس از محاسبه قیمت نهایی و تایید درخواست، محصول مورد نظر خود را دریافت نمایید.

برخی از دسته بندی ها و محصولات محبوبی که می توانید در علی اکسپرس پیدا کنید عبارتند از: انواع اسباب بازی ها و سرگرمی ها مانند پازل های سرگرم کننده، ماشین های آرسی و بازی های رومیزی، لوازم الکترونیکی و لوازم جانبی، لباس های مردانه، زنانه و کودکانه از جمله پیراهن، شلوار، کفش و لوازم جانبی مانند جواهرات و عینک آفتابی. در این سایت وسایل دکورخانه، ابزار و لوازم آشپزخانه، لوازم حمام، ابزار باغ و مبلمان فضای باز، محصولات مراقبت از پوست، محصولات آرایشی و مراقبت از مو، تجهیزات و لوازم ورزشی مانند وسایل دوچرخه سواری، تشک یوگا و... نیز وجود دارد.

امکان خرید تمام این کالاها وجود دارد؛ اما مهمترین نکته ای که باید در نظر داشته باشید شرایط ورود آنها به کشور توسط شرکت واسطه است. کالاهایی که دارای ممنوعیت هستند، به ایران ارسال نخواهند شد. در صورتی که سفارش شما متفاوت باشد و قصد خرید چند کالا را داشته باشید، باید کالاها را در لیست سبد خرید از علی اکسپرس چین ذخیره کنید و با وارد کردن لینک آنها در فرم شرکت، ویژگی های محصول را نیز ذکر نمایید. بسته به تعداد سفارش ها زمان تحویل کالای شما متفاوت است.

خرید آنلاین توسط شرکت واسطه کاوان تامین از علی اکسپرس

سخن پایانی

به طور کلی علی اکسپرس روش خرید آنلاین ما را متحول کرده است. این سایت به خریداران اجازه می دهد تا به طیف گسترده ای از محصولات با قیمت های مقرون به صرفه دسترسی داشته باشند و آن را به یک پلتفرم عالی برای افراد دارای بودجه مناسب، تبدیل می کند. با این حال، توجه به این نکته مهم است که هنگام خرید از علی اکسپرس باید مراقب باشید تا فروشندگان معتبر را انتخاب کنید. تا زمانی که هنگام خرید خود آگاه و هوشیار باشید، علی اکسپرس می تواند گزینه ای عالی برای خرید انواع کالاها از چین باشد. فراموش نکنید که با توجه به تحریم ها، خرید شما تنها توسط شرکت های واسطه مانند کاوان تامین ممکن است.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/SQU2L7zS
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه