سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین شیشه برای درب و پنجره دو جداره را از ساز و کار خریداری کنید

بهترین شیشه برای درب و پنجره دو جداره را از ساز و کار خریداری کنید

بهترین شیشه دو جداره، شیشه ای است که خواص ضد انتقال حرارت، صوت، رطوبت و ضربه را داشته باشد. زمانی که دو لایه شیشه از جنس لمینت، سکوریت یا رفلکس با یک لایه جداکننده (اسپیسر)، از همدیگر جدا شوند، شیشه دو جداره ایجاد می شود. در لایه اسپیسر که عمدتاً از آلومینیوم ساخته می شود، گاز آرگون، کریپتون یا هوا قرار می گیرد. این ترکیب در نهایت منجر به ایجاد لایه ای عایق، ایمن در برابر ضربه و محافظ در برابر انتقال صوت، ایجاد خواهد کرد.

تمامی این خواص باید در آزمایشگاه های مجهز بررسی و تایید شوند. شیشه های دوجداره روی درب و پنجره آلومینیومی دوجداره نصب می شوند. بنابراین اگر قرار است ساختمان خود را به طور ویژه طراحی و عایق بندی کنید، باید در انتخاب این سازه ها، دقت به خرج دهید. چون کیفیت آلومینیوم، نحوه آب بندی درزهای درب و پنجره و زیبایی آن ها بر نتیجه کار تأثیرگذار خواهند بود.

اگر شما هم به دنبال خرید چنین محصولی هستید، پیشنهاد می کنیم که مجموعه آریا ساز و کار را انتخاب کنید.

بهترین شیشه دو جداره

بهترین شیشه برای در و پنجره دوجداره چه ویژگی هایی دارد؟

در و پنجره با شیشه دو جداره، از دو لایه شیشه با یک لایه جدا کننده ساخته می شود. گاز یا هوای بین جداره های آن به عایق بودن این سازه ها کمک می کند. بهترین شیشه دو جداره برای در و پنجره دو جداره، باید بتواند انتظارات زیر را برآورده سازد:

  • بیشترین مقاومت را در برابر انتقال حرارت داشته باشد.
  • از انتقال صوت بین محیط بیرون و داخل ساختمان جلوگیری کند.
  • درز بندی آن به گونه ای باشد که از نفوذ رطوبت به داخل پیشگیری کند.
  • در هنگام اعمال ضربه، قطعات آن به اطراف پرت نشود.

به طور کلی، انتخاب بهترین شیشه دو جداره برای در و پنجره دو جداره با دو هدف اصلی انجام می شود؛ پیشگیری از انتقال حرارت و کاهش آلودگی های صوتی. با این حال، خواص دیگر این نوع جداره ها را می توان آپشن های جانبی آن ها دانست.

عملکرد انواع شیشه دو جداره

دو جداره بودن به معنای استفاده از یک لایه لمینت یا سکوریت، به عنوان جداره دوم، است. سکوریت یک نوع شیشه نشکن است که می تواند از انتقال صدا و حرارت جلوگیری کند. به همین دلیل، یکی از بهترین انواع مواد برای درب و پنجره دو جداره به حساب می آید. این نوع شیشه در صورت ضربه شدید هم به صورت درجا، ترک بر می دارد. در نتیجه از پرت شدن و پخش شدن شیشه در محیط، جلوگیری خواهد شد.

بهترین شیشه دو جداره

رفلکس به کار برده شده، کمک می کند تا فضای داخل خانه از خارج از ساختمان مشخص نباشد. در شیشه های لمینت یا روکش دار هم میزان تابش حرارت به داخل، کاهش 45 درصدی خواهد داشت. این موضوع به خنک نگه داشتن فضای داخل در تابستان کمک خواهد کرد.

دو جداره بودن باعث می شود تا انتقال اشعه UV به درون ساختمان، کاهش پیدا کند. بنابراین آسیب به طرح، نقش و رنگ وسایل داخل منزل به حداقل می رسد. درز بندی و چسب زدن شیشه دو جداره هم باید به شکل حرفه ای انجام شود. در این صورت می توان از نفوذ رطوبت و گرد و غبار هم جلوگیری کرد.

طرح و رنگ شیشه های دو جداره

در خرید بهترین شیشه دو جداره، می توانید نوع رنگی آن را انتخاب کنید. به طور کلی، افراد با توجه به طراحی ساختمان خود، می توانند بهترین شیشه دو جداره برای در و پنجره دو جداره خود را انتخاب کنند. پروفیل این نوع در و پنجره، در حالت عادی، سفید یا بی رنگ است. اما اگر به دنبال یک پروفیل با رنگ خاص هستید، می توانید آن را به صورت سفارشی، به تولید کننده مورد نظر سفارش دهید.

میزان مقاومت پروفیل ها

پروفیل هایی که در ساخت شیشه های دو جداره به کار می روند، بسیار سبک هستند. با این حال، از مقاومت بالایی برخوردارند و تا سال ها از خوردگی و اکسید شدن در امان می مانند. این پروفیل ها به دلیل مواد اولیه ویژه ای که دارند، عایق خوبی برای انتقال حرارت هستند. از این رو، به خوبی می توانند مانع از انتقال سرما و گرما شوند. این در حالی است که در و پنجره های آلومینیومی معمولی، مقدار انرژی قابل توجهی را هدر خواهند داد.

خرید بهترین شیشه دو جداره

خرید انواع شیشه های دوجداره با کیفیت از sazokarwin

خرید بهترین شیشه دو جداره باید از تولید کننده های معتبر انجام شود. هر چه کیفیت این سازه های شیشه ای بیشتر باشد، طول عمر آن ها طولانی تر خواهد بود. کیفیت در و پنجره دو جداره آلومینیومی، اهمیت دارد. چون میزان مقاومت آن ها در برابر خوردگی و اکسید شدن، در افزایش طول عمر، تاثیر گذار خواهد بود.

شرکت آریا ساز و کار یکی از بهترین تولید کننده های در و پنجره و شیشه دو جداره است. این شرکت از یراق آلات باکیفیت و محکم، در ساخت سازه های خود استفاده می کند. به همین دلیل، مصرف کنندگان با خیال راحت می توانند کالاهای مورد نیاز را با رنگ و جنس دلخواه، سفارش دهند. برای اطلاعات بیشتر کافی است به وبسایت این مجموعه http://sazokarwin.com/ مراجعه کنید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/sJcwKBEl
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه