سه شنبه, ۹ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Tue, 30 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین برنامه های گلکسی واچ

1 سال پیش ( 1402/4/21 )
 

بهترین برنامه های گلکسی واچ

بهترین برنامه های گلکسی واچ

با پیشرفت تکنولوژی ابزارهای مختلفی وارد بازار شده که کار را برای کاربرانشان ساده تر کرده است. در میان این محصولات می توانیم به ساعت های هوشمندی اشاره کنیم که هر کدام دارای عملکردی متفاوت بوده و توسط برندهای مختلف ساخته شده و در نهایت با قیمتی مشخص به فروش می رسند. در میان این محصولات می توانیم به ساعت های هوشمند گلکسی واچ اشاره کنیم که به بهترین شکل ممکن تولید شده و می توانید در آن به راحتی برخی از برنامه های کاربردی و مهم را نصب و اجرا کنید. در این مطلب می خواهیم به معرفی بهترین برنامه های ساعت هوشمند سامسونگ بپردازیم.

بهترین برنامه های ساعت هوشمند سامسونگ کدامند؟

برنامه های ساعت هوشمند سامسونگ، که امکان استفاده بهینه تر را به شما می دهد، عبارتند از:

1.      Camera One

Camera One

اولین گزینه در میان برنامه های کاربردی ساعت هوشمند سامسونگ، مخصوص کنترل دوربین گوشی موبایلی است که به آن وصل شده است. کافی است Camera One را دانلود و آن را اجرا کنید. این ابزار به شما امکان می دهد تا هر آنچه که در دوربین گوشی قرار گرفته را ببینید و آن را کنترل کنید. به عنوان مثلا ویدئوهای ضبط شده، تصاویر ثبت شده، تنظیمات مربوط به ثبت تصاویر و ... همگی در این ابزار قابل استفاده هستند. بدون آنکه نیازی به باز کردن دوربین گوشی خود داشته باشید.

2.      Here WeGo Maps

یکی دیگر از اپلیکیشن های مسیریابی در گلکسی واچ، Here WeGo Maps است. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی نقشه ها را دریافت کرده و مسیر پیش رویتان را مطابق با آنچه که نمایش می دهد، طی کنید. در این برنامه اطلاعات مورد نیاز از قبل دریافت شده و در نهایت می توانید وسایل نقلیه مختلفی را برای رسیدن به مقصد و پیدا کردن مسیر پیش رویتان انتخاب کنید.

3.      C25K

C25K

C25k یک اپلیکیشن ورزشی است که به راحتی روی گلکسی واچ نصب می شود. پس از دریافت این برنامه می توانید تنها از طریق ساعت خود و بدون نیاز به گوشی، برنامه ای را تنظیم کنید. در واقع هدف اصلی این برنامه تبدیل کردن شما به یک ورزشکار و دونده حرفه ای بوده و برنامه ای مشخص را به صورت هدفمند در اختیارتان قرار می دهد. استفاده از این محصول بسیار ساده بوده و برنامه ارائه شده در هر روز نسبت به روز قبل متفاوت  است.

  1. Spotify

یکی از ابزارهای پرطرفدار در میان کاربران گلکسی واچ، اسپاتیفای است. با استفاده از این اپلیکیشن می توانید به راحتی به موزیک های مورد علاقه خود گوش دهید و در تمام سیستم عامل ها قابل دسترسی است. آنچه که اسپاتیفای در گلکسی واچ متمایز می کند، امکان پخش موسیقی حتی در زمان آفلاین بودن است. برای فعال کردن این برنامه روی ساعت خود کافی است Galaxy Wearable را اجرا و در قسمت مربوط به Galaxy Store به دنبال عبارت Spotify بگردید.

5.      Glympse

یکی دیگر از برنامه های کاربردی در گلکسی واچ بوده و ابزاری مفید برای کاربران این ساعت هاست. با استفاده از Glympse، می توانید موقعیت خود را با افراد مختلف به اشتراک بگذارید. استفاده از این ابزار نیز بسیار راحت بوده و می تواند اشتراک گذاری را به صورت دو طرف انجام دهد.

6.      SmartThings

اگر در منزل خود از وسایل هوشمند استفاده می کنید، برنامه SmartThings یک گزینه ضروری برای شماست. با استفاده از این ابزار می توانید به راحتی وسایل منزل خود را مدیریت کنید؛ حتی اگر به سفر رفته و از آنها خیلی دور باشید.

7.      Find My Car

یکی دیگر از ابزارهای کاربردی در گلکسی واچ، Find My Car است. این محصول همانطور که از نامش پیداست، برای پیدا کردن ماشین شما در زمانی که محل پارکش را فراموش کرده اید، مورد استفاده قرار می گیرد. برای کار با برنامه، باید GPS مربوط به ساعت هوشمند خود را فعال کنید و در نهایت میزان فاصله تان با خودرو را ببینید.

8.      Flipboard News briefing

این ابزار یک برنامه کاربردی و مفید برای علاقه مندان به اخبار است. شما می توانید خلاصه اخبار را روی صفحه نمایش کوچک ساعت خود ببینید. در واقع در بهینه ترین حالت ممکن تیتر خبرهای روز را در اختیار شما قرار داده و در صورتی که تمایل داشته باشید می توانید با زدن یک ضربه روی آن کل اخبار را مطالعه کنید.

9.      PEAR Sports

این برنامه همانند اپلیکیشن Samsung Health عمل کرده و با استفاده از آن می توانید از صدها جلسه ورزشی و برنامه های تمرینی مختلف بهره مند شوید. در میان این ورزش ها می توانیم به قدم زدن ،دویدن، دوچرخه سواری، انعطاف پذیری، قدرت، کشش بالا، شدت تمرینات و ریکاوری اشاره کنیم.

10.  Bixby

بیکسبی نیز در میان برنامه هایی قرار می گیرد که می تواند عملکرد خوبی را برای شما به همراه داشته باشد. پس از نصب این افزونه، تنها با گفتن Hi Bixby می توانید، آن را فعال کرده و دستوراتتان را از او بخواهید. از جمله قابلیت های بیکسبی می توانیم به نمایش آب وهوا، کنترل وسایل منزل، عدم نیاز به اینترنت و ... اشاره کنیم.

11.  Ourdooractive

برای افرادی که به پیاده روی علاقه دارند، ،Ourdooractive یکی از برنامه های کاربردی ساعت هوشمند سامسونگ است. با نصب این افزونه می توانید به راحتی مسیر پیاده روی یا دوچرخه سواری خود را پیدا کرده و آن را دانلود کنید. سپس با بارگذاری آنها، مسیرتان را در زمان انجام این فعالیت مشخص کنید.

12.  Voice Memo

برنامه Voice Memo را احتمالا در گوشی های خود هم دیده اید. با استفاده از این ابزار می توانید یادداشت های صوتی را ضبط و آنها را ذخیره کنید. با وجود میکروفونی که روی ساعتتان قرار گرفته می توانید به راحتی صدایتان را ضبط کرده و در حافظه کمی که در ساعت وجود دارد، بدون آنکه نیازی به گوشی همراه خود داشته باشید، آنها را ضبط کنید.

13.  Samsung Internet

گشتن در بستر وب و سایت های مختلف برای پیدا کردن موضوعی خاص، نیازمند یک مرورگر مناسب و پیشرفته است. شما می توانید با استفاده گلکسی واچ نیز این عمل را انجام دهید. ابزار Samsung Internet، بهترین انتخاب برای انجام این فرایند در ساعت های گلکسی واچ بوده و برای اینکار کافی است که آن را دانلود و روی ساعت خود نصب کنید.

14.  Facer Watch Faces

Facer Watch Faces

با استفاده از این برنامه کاربردی، می توانید واچ فیس های شخصی سازی شده را ساخته و از آنها استفاده کنید. در برنامه Facer Watch Faces نزدیک به 15 هزار واچ فیس مختلف وجود دارد که با هر سلیقه ای متناسب بوده و می تواند ساعت شما را به ابزاری مطابق با سلیقه تان تبدیل کند.

15.  Infinity Loop

اگر جزو افرادی هستید که در طول روز دچار استرس بیش از حد می شوید، Infinity Loop یک انتخاب خوب برایتان خواهد بود. این برنامه یک بازی ساده است که میزان استرس شما را کمتر کرده و در نهایت باعث می شود تا بتوانید خود را سرگرم کنید. نحوه انجام بازی شامل جابه جا شدن قطعات پازل و ایجاد حلقه هایی است که به هم متصل هستند.

جمع بندی

در این مطلب به معرفی برنامه های ساعت هوشمند سامسونگ پرداختیم و در مورد کاربردهایشان صحبت کردیم. استفاده از این ابزارها به شما امکان کاربری بهینه تر از ساعت را خواهد داد و این ویژگی باعث می شود تا بتوانید به بهترین شکل ممکن از آن استفاده کنید. مطمئنا تعداد این برنامه ها بسیار بیشتر از مواردی است که گفته شد و تنوع بالایی را می توانید در بستر وب از آنها ببینید. اما همین چند مورد نیز می تواند تا حدودی نیازهایتان را برآورده کند. اگر شما هم یکی از کاربران گلکسی واچ ها هستید و از برنامه های خاصی برای کار با آن استفاده می کنید، تجربیات و نظرات خود را در مورد این گجت های پوشیدنی و ابزارهایی که روی آن نصب کرده و استفاده می کنید، با ما به اشتراک بگذارید.

برچسب ها : اخبار امروز
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ZV0JnMDB
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایل
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه