دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت ورق شیروانی 60 به عوامل مختلفی مثل اندازه ورق و کیفیت تولید، ،ضخامت، وزن ورق شیروانی 60، جنس ورق و کارخانه سازنده آن بستگی دارد. تنوع بالای ضخامت برای ورق های شیروانی 60 موجود در بازار، خیلی بالا است. به طور کلی تفاوت قیمتی زیادی بین ضخامت های متفاوت، مخصوصا آن هایی که ضخامت های کمتر از 1 میلی متر دارند، وجود ندارد. در این نوع طیف ضخامتی، قیمت امروزه ی ورق شیروانی 60 نرخ بقیه انواع مختلف ورق را تعیین می کند.

در تعیین روند نزولی یا صعودی بودن قیمت ورق شیروانی60، عرضه و تقاضا، نرخ دلار، بورس کالا و قیمت جهانی سنگ آهن دخالت فراوانی دارد. همچنین این قیمت روز ورق شیروانی 60 مثل هر نوع محصول دیگری به کیفیت آن هم بستگی فراوانی دارد. کیفیت محصولات تولیدی هر کارخانه با توجه به دانش تولید، تکنولوژی، تجهیزات و مواد اولیه مصرفی آن ها تعیین می شود؛ در نتیجه می توان گفت: ورق شیروانی 60 برندهای متفاوت کیفیت های مختلف و در نتیجه قیمت های متفاوتی دارد.

به همین علت در انتخاب کردن بهترین زمان برای خرید ورق شیروانی 60، باید حتما شرایط کلی کارخانه و بازار تولید کننده را بسنجید. به دلیل نوسانات زیاد بازار در جهت اطلاع از نهایی ترین قیمت ورق شیروانی 60 بهتر است از سایت های فروش آهن لند این قیمت ها را بررسی نمایید. ورق شیروانی 0.6 با عرض 1250 طرح سینوسی همان ورق گالوانیزه رنگی است که به واسطه دستگاه های ویژه به صورت سینوسی تولید می شود.

این ورق ها ویژگی های متفاوتی دارند، معمولا از این ورق های شیروانی برای سقف های شیروانی استفاده می شود. این گونه ورق ها به علت نصب آسان در مقایسه با محصولات مشابه آن خیلی مورد توجه قرار گرفته اند،که میتوان با هزینه پایین در صنعت ساخت وساز و ویلاها زیبایی ایجاد کرد و همچنین علاوه بر زیبایی از مقاومت و استحکام بسیار بالایی برخوردار می باشند.

ورق شیروانی 60 عرض 1250 طرح سینوسی را اگر بخواهید به شکل عمده خریداری کنید معمولا چند درصد از قیمت اصلی آن تخفیف می خورد و آن را ارزان تر محاسبه می کنند.پس برای صرفه اقتصادی شما مجموعه ی آهن لند را به شما پیشنهاد می کنیم که قبل از خرید، نهایی ترین قیمت ورق شیروانی 60 را در سایت آهن لند مشاهده کنید و یا با کارشناسان واحد فروش آهن لند با شماره های 02191010666 و 06153222100 تماس بگیرید.

قیمت ورق شیروانی

چگونه می توان وزن ورق شیروانی60 را محاسبه کرد؟

  • وزن هر متر مربع ورق شیروانی 60

ابعاد ورق های شیروانی 60 معمولا به سفارش مشتری و بسته به ابعاد سقف موردنظر متفاوت می باشد. بنابراین ابعاد موردنیاز شما ممکن است در جداول وزنی موجود نبوده و ناچار به محاسبه وزن ورق شیروانی 60 به صورت دستی باشید. در این مورد شما می توانید با در دست داشتن ابعاد محصول خود و جایگذاری اعداد در فرمول زیر به راحتی وزن ورق شیروانی را محاسبه نمایید.

وزن ورق شیروانی = طول (متر) * عرض (متر) * ضخامت (میلی متر) * 7.85

عدد 7.85 چگالی آهن بوده که برای راحتی محاسبات می توانید از عدد 8 به جای آن استفاده کنید. این محصولات معمولا در عرض های 100 یا 125 سانتی متر، ضخامت 0.3 تا 1 میلی متر و طول های 2، 3، 4، 5 و 6 متری تولید و به بازار عرضه می شوند. با این حال اکثر کارخانجات بنابر سفارش مشتری ابعاد متفاوتی را تولید می نمایند. به دلیل وجود انواع مختلف ورق های شیروانی، وزن های مختلفی نیز از این محصول در بازار موجود می باشد برای مثال ورق های شیروانی پلاستیکی دارای وزن اندکی بوده ولی استحکام کمتری نیز دارند. بنابراین در هنگام خرید لازم است به نوع و وزن محصول موردنظر خود دقت نمایید.

  • محاسبه آنلاین وزن ورق شیروانی 60

در روش بعدی برای محاسبه کردن وزن ورق شیروانی 60 می توان از نرم افزار های موجود استفاده کرد. در این نوع نرم افزار ها با وارد کردن ابعاد ورق مثل عرض و طول و ضخامت به سادگی می توان از وزن محصول موردنظر خود اطلاع پیدا کنید.. علاوه بر آن می توان با مراجعه به سایت آهنلند و مراجعه به قسمت وزن مقاطع فولادی با وارد کردن اطلاعات محصول موردنظر، وزن آن را به سادگی مشاهده کنید. البته توجه کنید وزنی که بدست می آید،ممکن است حدودی با مقدار نمایش داده شده بر روی باسکول و یا وزن برگه آنالیز تفاوت داشته باشد. اگر این رقم تفاوت کمی داشته باشد قابل چشم پوشی است اما اگر این وزن با عددی که باسکول نشان داده تفاوت بسیار زیادی داشته باشد نشان می دهد ورق شیروانی 60 کیفیت خوبی ندارد و باید خیلی سریع این مورد را به کارخانه تولیدی یا مرکز خرید اطلاع دهید.

  • وزن ورق شیروانی رنگی

استفاده از ورق های گالوانیزه رنگی به دلیل ظاهر زیبایی که به نمای ساختمان می بخشند بسیار موردتوجه می باشند. وزن این محصول نیز همچون سایر ورق ها در کیفیت و استحکام نهایی سقف سازه تاثیر بسزایی دارد از این رو اطلاع از وزن ورق شیروانی گالوانیزه رنگی نیز پیش از خرید حائز اهمیت می باشد. محاسبه وزن این محصول نیز همچون سایر ورق های شیروانی از فرمول ذکر شده در بالا قابل انجام است و تنها کافی است با محاسبه ابعاد ورق گالوانیزه رنگی و جایگذاری در فرمول، عدد نهایی را به دست آورید. ورق های رنگی گالوانیزه تولیدی شرکت فولاد مبارکه از کیفیت بسیار بالاتری نسبت به سایر ورق های رنگی برخوردار بوده و وزن آن ها به جداول اشتال نزدیک تر می باشد.

برای اطلاع از وزن ورق گالوانیزه رنگی فولاد مبارکه و سایر کارخانه ها می توانید به جدول وزنی موجود در این صفحه مراجعه نمایید. همچنین محاسبه وزن ورق شیروانی سینوسی، کرکره ای و سایر انواع ورق های مورداستفاده برای سقف های شیب دار نیز با استفاده از فرمول ذکر شده در بالا قابل انجام می باشد. چنانچه در خصوص وزن این محصول و همچنین قیمت ورق شیروانی سوالی دارید می توانید با شماره های درج شده در سایت تماس گرفته و از کارشناسان مجموعه راهنمایی بخواهید.

منبع : https://ahanlands.com/sheet

تعیین قیمت ورق شیروانی60 به چه صورت است؟

این ورق های شیروانی 60 هم قیمت یکسانی ندارند و هم می توان آن ها را با استفاده از فولاد یا آهن ساخت و به علت اینکه گالوانیزه شده هستند، به همین دلیل هرگونه نوسانی که در بازار آهن رخ می دهد، این ورق های شیروانی

را هم تحت تاثیر قرار خواهد داد. همچنین همان طور که قبلا اشاره کردیم، قیمت ارز هم بر قیمت ورق شیرانی 60 اثر می گذارد.

تعیین قیمت ورق شیروانی60

راهنمای خرید ورق شیروانی

ورق های شیروانی 60 به دلیل مقاومت زیاد، کیفیت بسیار بالا و قیمت به صرفه با استقبال فراوانی از سوی مردم مواجه شده است و به منظور زیباسازی سقف های شیب دار مورد استفاده قرار می گیرد. وجود تنوع زیاد در ورق های شیروانی 60 به شما اجازه می دهد تا به سادگی بر اساس پروژه ای که مدنظر دارید طرح مدنظر خود را انتخاب کنید. نکته ی اصلی این است که کاربرد ورق های شیروانی 60 در اکثر موراد یکسان است و تفاوت اصلی بیشتر در قیمت این گونه ورق ها است.

قبل از انتخاب ورق شیروانی 60 برای ملک یا خانه خود باید نکته هایی مثل آب و هوا یا کیفیت، موقعیت مکانی و بودجه خود را حتما در نظر بگیرید. بهتر است از افرادی که طرح ورق شیروانی را اجرا می کنند یا آهنگران کمک بگیرید.

پیشنهاد ما این است اگر می خواهید یک سیستم سقف بادوام داشته باشید، حتما کیفیت آن را در نظر بگیرید. مقداری سرمایه گذاری کنید و مراقب باشید از مصالح ارزان قیمت سقف استفاده نکنید که می توان منجر به هزینه های زیاد در نگهداری و تعمیر شود.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/zrwD1bxW
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه