دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

سایت کافه مجازی

ساخت ویدیو چالشی در اینستاگرام

بهترین برنامه برای ساخت ویدیوی چالشی در اینستاگرام چه برنامه ست؟ مراحل ساخت کلیپ چالش در اینستاگرام چه مراحلی هستند؟

تب تولید محتوا در اینترنت و شبکه های مجازی مختلف به خصوص اینستاگرام روز به روز بیشتر می شود و انواع و اقسام ویدیوها برای تبلیغات، معرفی محصول و خدمات و سرگرمی توسط اینفلوئنسرها و سایر افراد تولید و به اشتراک گذاشته می شوند.

برای تهیه ی ویدیوهای چالشی در اینستاگرام و تولید محتوای ویدیویی با ابزار حرفه ای و تکنیک های پیشرفته این مطلب را از دست ندهید.

 

پیشنهاد ویژه : خرید فالوور اینستاگرام بدون ریزش و ۱۰۰٪ تضمینی از سایت کافه مجازی

 

تولید محتوای ویدیویی

اینستاگرام یکی از پلتفرم هایی ست که دسترسی به مخاطبان در هر گروه سنی و با هر سلیقه در تمام دنیا را امکان پذیر کرده است، به همین دلیل به اشتراگ گذاری محتوای جذاب و چالش برانگیز در آن اهمیت زیادی داشته و به برند و بیزینس شما و دیده شدن صفحه ی شما کمک شایانی می کند.

شما در اینستاگرام قادر هستید محتوای ویدیویی خود را در قالب پست، استوری های موقت و یا IGTV به نمایش بگذارید و بسته به شرایط بازخوردهای خوبی از آن دریافت کنید.

برای تولید محتوای ویدیویی و انتشار ویدیوهای چالشی در اینستاگرام توصیه می شود نکات ساخت ویدیوهای چالشی را در نظر بگیرید و با تحلیل و بررسی رفتار مخاطبان خود اقدام به انتشار بهترین ویدیوها با موضاعات متناسب با نیاز کاربران و سلیقه ی آن ها در اینستاگرام کنید.

ساخت ویدیوهای چالشی با یکدیگر متفاوت است اما به طور کلی از یک الگوی مشخص پیروی می کند که در ادامه به بررسی آن می پردازیم.

آموزش ساخت ویدیوی چالشی در اینستاگرام

اخیرا ساخت ویدیوهای چالشی که ویژگی های جذابی دارد در اینستاگرام طرفداران زیادی پیدا کرده است. یکی از برنامه های بسیار کاربردی که تنها در چند دقیقه می تواند یک ویدیوی چالشی گیرا برای شما بسازد اپلیکیشن Inshot است.

 

پیشنهاد ویژه : خرید لایک اینستاگرام بدون ریزش ، ارزان و فوری از سایت معتبر کافه مجازی

 

اینشات Inshot قابلیت های متعددی دارد که به راحتی روی ویدیوهای مختلف اعمال می شوند و یک ویدیوی ساده را به یک محتوای تصویری چالشی تبدیل می کنند. مراحل ساخت ویدیوی چالشی با برنامه ی Inshot را در ادامه دنبال کنید.

ساخت ویدیوی چالشی با Inshot

ساخت ویدیوی چالشی با Inshot

نسخه ی موبایل اینشات را از گوگل پلی یا اپ استور دانلود کنید. دانلود این برنامه برای گوشی های اندروید و آیفون رایگان است و نیازی به خرید اشتراک ندارید.

برای ساخت ویدیوهای حرفه ای نیاز دارید از فیلترها و افکت های مختلف استفاده کنید، قسمت هایی از ویدیو را حذف کنید یا صدای ویدیو را تغییر دهید. اینشات تمام این قابلیت ها را در اختیار شما قرار می دهد تا از یک ویدیوی معمولی یک کلیپ چالش برای اینستاگرام درست کنید.

 

وارد برنامه ی اینشات شوید و از قسمت ویدیو، ویدیوی مورد نظر خود را از گالری موبایل انتخاب کنید. گزینۀ Video در قسمت سمت چپ اپلیکیشن قرار دارد و برای ساخت کلیپ با اینشات و ویرایش ویدئو باید این گزینه را انتخاب کنید.

اگر بخواهید بیشتر از یک عکس یا فیلم انتخاب کنید وارد قسمت ALL شده و عکس ها و فیلم های موردنظرتان را انتخاب کنید. در قسمت پایین دایرۀ سبز رنگی با علامت تیک وجود دارد که باید آن را لمس کرده و سپس ویرایش را آغاز کنید.

بعد از انتخاب ویدیو یا عکس های مورد نظر در قسمت پایین برنامه نوار ابزاری را مشاهده می کنید که فیلم ها و عکس هایی که انتخاب کرده اید در آن قسمت قابل گزینش هستند. با انتخاب هر عکس یا فیلم می توانید تنظیمات مربوط به ویرایش آن را برای ساخت کلیپ انجام دهید.

 

پیشنهاد ویژه : خرید ویو اینستاگرام مناسب برای أنواع پست به صورت فوری از سایت کافه مجازی

 

در نوار ابزار پایین اینشات که فیلم ها و عکس ها قرار دارند در انتهای نمایش هر عکس یا فیلم مربع سفید رنگی با خط مورب وجود دارد که با انتخاب این آیکون به شما گزینه هایی نمایش داده می شود تا از میان آن ها نحوه ی گذر از یک قسمت به قسمت دیگر کلیپ را انتخاب کنید. نوع ترنزیشن Transition یا سرعت و شکل تغییرات را انتخاب می کنید و با کلیک کردن روی گزینه ی Apply to all clip آن را اعمال می کنید.

اگر تمایل به اضافه کردن متن به کلیپ چالشی باشید با انتخاب گزیه ی Text متن مورد نظر را در محلی که مایش داده می شود تایپ می کنید و آن را روی کلیپ اعمال می کنید.

ساخت کلیپ چالشی در اینستاگرام با Inshot

قابلیت های Inshot

اینشات یک برنامه ی تخصصی و جامع برای ادیت ویدیو و عکس است که در ساخت ویدیو، ادیت ویدیو، ساخت ویدیو از طریق ادغام چندین عکس مختلف و ویرایش حرفه ای عکس کاربرد دارد. شما با استفاده از برنامه ی اینشات می توانید روی کلیپ های خود متن ، استیکر، گیف، موزیک و فایل های png اضافه کنید و در یک ویدیوی کوتاه تمام چیزهایی که نیاز دارید به مخاطب نمایش بدهید را بگنجانید.

علاوه بر این ها اینشات قابلیت های متنوع دیگری داراست که می توانید متناسب با سلیقه ی خود و نوع محتوایی که نیاز دارید از آن ها بهره ببرید. بعضی از قابلیت های این برنامه عبارتند از:

* اضافه کردن موزیک یا فایل صوتی دلخواه به ویدیو

* ادغام و ترکیب کردن عکس ها یا فیلم های متعدد

* تنظیم رنگ، فیلتر، روشنایی، کنتراست و ایجاد فیلترهای متنوع

* اضافه کردن فریم های متنوع

* ویرایش ابعاد ویدیو متناسب با سایز استاندارد تعریف شده در اینستاگرام

* برش ویدیو و امکان حذف بخشی از ویدیو

* اضافه کردن فونت های مختلف

* افزودن استیکر دلخواه

* خروجی ویدیو با کیفیت عالی

برای ساخت کلیپ چالشی در اینستاگرام یا سایر پلتفرم های مطرح در شبکه های مجازی علاوه بر اینشات می توانید از برنامه های دیگری نظیر IMovie، adobe clip premiere، Pocket Video و بسیاری اپلیکیشن های ساخت کلیپ استفاده کنید اما اینشات به دلیل استفاده ی آسان و رایگان بودن تا به حال به عنوان محبوب ترین برنامه برای ساخت ویدیوی چالشی در مدت زمان کوتاه و با امکانات متنوع شناخته شده است.

برای آموزش های کاربردی دیگر و افزایش تعداد فالوورها در شبکه های مجازی پرطرفدار کافه مجازی را دنبال کنید و برای ارتقای پیج اینستاگرام خود با کارشناسان تولید محتوای ما در ارتباط باشید.

 

منبع : سایت کافه مجازی (cafemajazi.net)

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/l9QMOzOg
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه