دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

از نرم افزاهاری همراه من استفاده می کنی؟

دنیای امروز ما مملو از ایده های بدیع و نوآورانه ای است که متخصصین و کارآفرینان خوش ذوق، به لطف وجود بسترهای دیجیتالی مدرن و با هدف ارائه راه حل های خلاقانه برای نیازهای روزمره کاربران و یا سرگرم نمودن مخاطبین خود خلق نموده اند. اما در میان انبوه اپلیکیشن ها با کاربردهای خاص و تک منظوره، سوپر اپلیکیشن ها گوی سبقت را از سایرین ربوده و به تنهایی دنیایی از قابلیت ها و امکانات متنوع را در خود جای داده اند. هدف نهایی سوپر اپلیکیشن ها پوشش تمامی نیازهای کاربران در دنیای مجازی و تلاش در ارائه راهکارهای رقابتی می باشد که ضمن فراگیر بودن دسترسی آسان و بدون سردرگمی را برای کاربران خود فراهم نمایند. 

از جمله برجسته ترین سوپر اپلیکیشن های ایرانی می توان به اپلیکیشن همراه من که محصولی از اپراتور تلفن همراه شرکت همراه اول می باشد اشاره نمود. شرکت همراه اول به عنوان اولین اپراتور تلفن همراه کشور در سال 1373 پس از ایجاد زیرساخت های مربوطه اقدام به ارائه خدمات سیم کارت تلفن همراه نمود و از این تاریخ تا کنون همواره در ارائه خدمات مبتنی بر فناوری اطلاعات و بر بستر تلفن همراه پیشرو بوده است. هم اکنون شرکت ارتباطات سیار ایران حدود 68.5 میلیون مشترک دارد و 1245 شهر و بیش از 70 هزار کیلومتر از جاده های کشور را تحت پوشش قرار داده است. ضریب نفوذ همراه اول حدود 84.2 درصد و ارتباط رومینگ بین الملل آن با 270 اپراتور در 112 کشور جهان برقرار است.

همراه اول، برای ارائه سرویس دهی به مشترکان خود اپلیکیشن های مختلفی را عرضه کرده است که محبوب ترین آنها همراه اول و اپلیکیشن اوانو هستند.

سرویس های ویژه همراه من

سرویس های ویژه ای که هم اکنون مشتركین همراه اول از آن بهره مند هستند شامل اینترنت نسل 3، 4، 5، وای فای اول، سامانه خدمات آنلاین همراه من، باشگاه فیروزه ای، سیم کارت کودک، سیم کارت دانشجو، انتقال و انتظار مكالمه، مکالمه گروهی، سرویس FDN ، محدودیت مکالمه، اتصال به نمابر و دیتا، پیام کوتاه، پیام صوتی، تماس بان، پرداخت همراه و سرویس رومینگ بین الملل می باشد

از اقدامات بسیار حائز اهمیت شرکت همراه اول، طراحی، توسعه و ارائه اپلیکیشن همراه من می باشد که از طریق آن خدمات گسترده ای را به کاربران خود ارائه می نماید که پیشنهاد می کنیم برای آشنایی با قابلیت های شگفت انگیز آن در ادامه این متن با ما همراه باشید. ضمناً اگر تا کنون اپلیکیشن نسخه جدید همراه من برای ایفون را نصب ننموده اید می توانید با تهیه حق عضویت سیبچه آنرا به سادگی بر روی گوشی اپل خود راه اندازی کنید.

باشگاه فیروزه ای همراه اول

آشنایی با ویژگی های منحصر به فرد و ناشناخته اپلیکیشن همراه من

کلیه ی مشترکین دائمی و اعتباری همراه اول می توانند با استفاده از سامانه «همراه من» به شکل غیر حضوری از خدمات متنوع همراه اول بهره مند شوند. این سامانه در قالب اپلیکیشن های اندروید و IOS، نسخه تحت وب (PWA) و همچنین وب سایت در دسترس کاربران قرار گرفته و خدمات گسترده ای را در اختیار مشترکین همراه اول قرار می دهد که در ادامه برخی از این خدمات ذکر شده است :

  • استفاده از کیف پول همراه اول با قابلیت واریز و برداشت، برای خرید (شارژ و بسته) و پرداخت (صورت حساب)
  • امکان مشارکت کاربران در کمپین های جذاب و مناسبتی با جوایز مختلف در بخش طرح های تشویقی
  • مشاهده و مدیریت سیم کارت های به نام هر شخص (اطلاعات سیم کارت، امکان قطع و وصل خط، امکان سلب مالکیت خط و همچنین امکان فعال سازی و غیرفعال سازی سرویس های رومینگ، محدودیت مکالمه، محدودیت مکالمات بین الملل، اینترنت تعرفه آزاد، پیام گیر صوتی، تماس بان و...)
  • مشاهده PIN و PUK سیم کارت های بنام
  • مشاهده وضعیت و سوابق تیکت های ثبت شده
  • دریافت گزارش های کامل ریز مکالمات و خلاصه کارکرد به تفکیک مکالمه، اینترنت و پیامک
  • مشاهده جزئیات و پرداخت صورت حساب پایان دوره و میان دوره و تاریخچه پرداخت صورت حساب
  • خرید شارژ عادی (با 5% تخفیف بیشتر)، فوق العاده، جوانان، وفاداری و بانوان
  • انتقال اعتبار از خطوط دائمی و اعتباری به خطوط اعتباری
  • استفاده از چتر اضطراری (درخواست تماس یا شارژ از دیگران برای خطوط اعتباری)
  • خروج از لیست سیاه سیم کارت اعتباری
  • خرید بسته های حفظ خط برای خطوط اعتباری
  • مشاهده و فعال سازی بسته های متنوع اینترنت، مکالمه، پیامک، ترکیبی، همراهی و رومینگ
  • مشاهده و فعال سازی بسته های مکالمه واینترنت مدار فیروزه ای (مبتنی بر زمان و مکان مشترک)
  • مشاهده و فعال سازی بسته های مناسبتی از قبیل هدیه تولد، هدیه شتاب در پرداخت و دوشنبه سوری
  • مشاهده، فعال سازی ویا غیرفعال سازی آوای انتظار
  • مشاهده تاریخچه و گزارش مصرف بسته ها
  • مشاهده و مدیریت پیامک های انبوه
  • تبدیل سیم کارت اعتباری به دائمی
  • فعال سازی سرویس بومینو (مدیریت اینترنت سیم کارت فرزندان)
  • ردیابی گوشی سرقت شده
  • مشاهده آدرس و مشخصات کلیه ی دفاتر خدمات ارتباطی همراه اول و همچنین نزدیکترین دفتر خدمات ارتباطی همراه اول به آدرس فعلی مشترک
  • مشاهده نواحی تحت پوشش اینترنت همراهاول در سطح کشور
  • دسترسی به کانال های ارتباطی متنوع جهت تماس با پشتیبانی همراه اول
  • امکان خرید بسته ویژه حجاج

اما شاید یکی از قابلیت های کمتر شناخته شده اپلیکیشن همراه من باشگاه فیروزه ای با انبوهی از طرح های تشویقی و جوایز متنوع باشد. مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری همراه اول با عضویت رایگان در باشگاه فیروزه ای، می توانند در ازای هر پرداخت و همچنین شرکت در برخی فعالیت ها نظیر دعوت از دوستان و... امتیاز کسب نموده و از مزایای مختلف باشگاه مشتريان بهره مند گردند. با مراجعه به بخش باشگاه فیروزه ای اپلیکیشن همراه من امکان مشاهده امتیاز فعلی، نحوه امتیازگیری، طرح ها و جوایز، قرعه کشی، گزارش ها، نیکوکاری، آخرین تغییرات امتیازی و ... میسر می باشد. از دیگر امکانات جذاب باشگاه فیروزه ای اپلیکیشن همراه من امکان تبدیل امتیاز به کد تخفیف بلیط هواپیما و اقامتگاه و یا برخی خدمات سایر اپلیکیشن ها می باشد.

تمامی خدماتی که همراه اول به مشتریکن خود ارائه می دهد در اپلیکیشن همراه من گرد هم آمده اند. از اینرو دیگر نیازی به وارد نمودن کدهای دستوری پیچیده نیست. این اپلیکیشن امکان فعال سازی بسته ها و خدمات را از طریق یک رابط کاربری ساده فراهم نموده است. ضمناً با استفاده از قابلیت کیف پول می توانید عملیات پرداخت قبض، خرید شارژ و خرید بسته های مختلف را به راحتی انجام داد. 

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/KzEKm1pU
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه