دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

خرید دستگاه تصفیه آب در کرج

1 سال پیش ( 1402/3/21 )
 

اگر به فکر تهیه دستگاه تصفیه آب در کرج هستید، سری هم به فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه به آدرس https://digitasfiyeh.ir بزنید و کیفیت خدمات و قیمت محصولات ما را با سایر فروشگاه ها مقایسه کنید. در فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه امکان خرید اینترنتی و ثبت سفارش تلفنی دستگاه تصفیه آب فراهم است و نیازی به خارج شدن از منزل یا محل کار نیست.

فروش دستگاه تصفیه آب در کرج

همانطور که می دانید دستگاه های تصفیه آب باید به صورت دوره ای سرویس شوند. شما می توانید خدمات نصب، سرویس و تعمیر دستگاه تصفیه آب خود را به ما بسپارید و از خدمات تکنسین های فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه بهره مند شوید.

کدام نوع دستگاه تصفیه آب بهتر است؟

”دستگاه تصفیه آب“ یک واژه کلی است که دامنه وسیعی از سیستم ها و فرایندهای جداسازی را شامل می شود. واژه دستگاه تصفیه آب به هر سیستم یا فرآیندی که بخشی از آلاینده ها یا ناخالصی های موجود در آب را حذف کند، اطلاق می شود حتی اگر از یک نوع فیلتر تشکیل شده باشد. هرچند که در عمل هیچ یک از دستگاه های تصفیه آب نمی توانند 100% آلاینده ها و ناخالصی های آب را حذف کنند، اما برخی از آنها بهتر از بقیه عمل کرده و بخش بیشتری از آلاینده ها و ناخالصی های آب را حذف می کنند. با توجه به اهمیت نقش آب سالم در بهداشت و سلامت افراد، بهتر است از دستگاهی استفاده شود که بیشترین مقدار آلاینده ها و ناخالصی ها را از آب حذف می کند. در این میان دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس با حذف حدود 99% از آلاینده ها و ناخالصی ها، بهترین گزینه است.

در خرید دستگاه تصفیه آب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

خرید دستگاه تصفیه آب یک سرمایه گذاری عالی برای حفظ سلامت و تندرستی است. با این حال، تنوع زیاد دستگاه های تصفیه آب باعث شده تا افراد در انتخاب دستگاه مناسب با مشکل مواجه شوند مخصوصا اگر معیاری برای انتخاب نداشته باشند. با در نظر گرفتن نکات زیر می توانید انتخاب مناسبی داشته باشید.

کیفیت آب

اولین چیزی که باید در نظر بگیرید، کیفیت آب لوله کشی منطقه است. اگر سختی آب لوله کشی منطقه شما بالاست، نیاز به یک دستگاه تصفیه آب دارید که بتواند مواد معدنی و املاح را از آب حذف کند. برای این منظور دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس (RO) یک انتخاب ایده آل است. اگر آب منطقه شما دارای ناخالصی هایی از قبیل باکتری ها، ویروس ها، کیست ها و قارچ هاست، دستگاه تصفیه آب ماوراء بنفش (UV) را به شما پیشنهاد می کنیم هرچند که دستگاه تصفیه آب اسمز معکوس برای این مورد نیز بهترین است.

انواع دستگاه های تصفیه آب

انواع مختلفی از دستگاه های تصفیه آب و فیلترها با برند های متفاوت در بازار وجود دارد که هر یک مزایا و معایب خود را دارند و شما باید متناسب با نیاز خود یکی را انتخاب کنید. ما در دیجی تصفیه بهترین محصولات را به شما ارائه می دهیم و می توانید از میان آنها هر کدام را بنا به نیاز خود انتخاب و تهیه کنید.

ظرفیت

ظرفیت دستگاه تصفیه آب یکی دیگر از عوامل مهم است که باید مد نظر قرار گیرد. اگر خانواده پر جمعیتی دارید یا آب زیادی مصرف می کنید، باید به دنبال دستگاه تصفیه با ظرفیت بالا باشید. از طرف دیگر، اگر خانواده کوچکی دارید یا آب زیادی مصرف نمی کنید، یک دستگاه تصفیه با ظرفیت کم نیاز شما را برآورده می کند.

تعمیر و نگهداری

دستگاه های تصفیه آب نیاز به سرویس دوره ای و منظم دارند، مانند تعویض فیلترها یا تمیز کردن دستگاه. شما باید دستگاهی را انتخاب کنید که سرویس و نگهداری آن آسان باشد و قطعات اصلی و مصرفی آن به راحتی در دسترس باشد.

هزینه

هزینه دستگاه های تصفیه آب بسته به نوع، ظرفیت و برند متفاوت است. شما باید متناسب با نیاز و بودجه خود یک دستگاه تصفیه آب را انتخاب کنید.

با توجه به این نکات می توانید دستگاه تصفیه آب مناسب را انتخاب و از دسترسی خود و خانواده تان به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی اطمینان حاصل کنید.

دیجی تصفیه در دنیای مجازی

دستگاه های تصفیه آب عرضه شده در فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه

ما در فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه دو گروه از دستگاه های تصفیه آب را به هم میهنان ساکن کرج و حومه عرضه می کنیم:

دستگاه تصفیه آب برند

شما می توانید معروف ترین و با کیفیت ترین برند های دستگاه های تصفیه آب را در دیجی تصفیه مشاهده کنید و از بین بهترین برند ها، بهترین انتخاب خود را بکنید. برند های بسیاری مانند دستگاه تصفیه آب آکوا، سافت واتر، cck و ... در فروشگاه ما موجود است که پر فروش ترین دستگاه های تصفیه آب را شامل می شوند.

دستگاه های تصفیه آب مونتاژ دیجی تصفیه

خریداران می توانند از بین دستگاه های تصفیه آب آماده که از قبل توسط تکنسین های ”فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه“ مونتاژ شده اند، یکی را متناسب با نیاز و بودجه خود انتخاب کنند. این دستگاه ها به لحاظ کیفیت قطعات به کار رفته با یکدیگر متفاوت بوده و به تبع، قیمت های متفاوتی نیز دارند. این دستگاه ها مختص فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه (digitasfiyeh.ir) بوده و در مقایسه با دستگاه هایی که با لیبل برندهای معروف به فروش می رسند، ارزان تر و با کیفیت تر هستند.

ثبت سفارش خرید دستگاه تصفیه آب

هم میهنان ساکن کرج و حومه می توانند برای خرید دستگاه تصفیه آب از فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه، به یکی از دو روش زیر سفارش خود را ثبت کنند:

ثبت سفارش به صورت آنلاین

برای ثبت سفارش به صورت آنلاین، وارد سایت دیجی تصفیه به آدرس https://digitasfiyeh.ir شده و از منوی بالای صفحه، روی گزینه ”دستگاه تصفیه آب“ کلیک کنید تا وارد صفحه مربوطه شوید. از بین دستگاه های تصفیه آب موجود، یکی را انتخاب و به سبد خرید خود اضافه کنید و سپس روی گزینه ”تسویه حساب“ کلیک کنید. همچنین می توانید یک دستگاه را به سلیقه خود سفارشی سازی کنید. چنانچه برای اولین بار از فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه خرید می کنید، می بایست حساب کاربری برای خود ایجاد کنید. برای ایجاد حساب کاربری باید اطلاعات هویتی، مکانی و تماسی خود شامل نام، نام خانوادگی، شهر، منطقه، آدرس دقیق، کد پستی، تلفن همراه و تلفن ثابت را در فرم مخصوص وارد کنید. با ثبت نام در سایت، نام کاربری و کلمه عبور اختصاصی برای اشتراک شما فعال می شود.

ثبت سفارش به صورت تلفنی

برای ثبت سفارش به صورت تلفنی، می توانید از طریق شماره 09913208096 با کارشناسان فروش دیجی تصفیه تماس بگیرید. همچنین می توانید نام خود را به این شماره پیامک کنید تا کارشناسان فروش در اسرع وقت با شما تماس بگیرند. کارشناس فروش ضمن راهنمایی شما در انتخاب دستگاه مناسب، سفارش شما را ثبت خواهد کرد.

چنانچه درخواست خود را به صورت آنلاین در سایت ثبت کنید، ضمن بهره مندی از مزیت تسریع در فرایند آماده سازی سفارش، از 3% تخفیف نیز برخوردار می شوید.

لازم به ذکر است که شما هنگام ثبت سفارش، تنها هزینه حمل محصول تا منزل یا محل کار خود را پرداخت می کنید. فروشگاه در موعد مقرر سفارش شما را آماده و به آدرس شما حمل می کند. شما پس از رویت محصول بهای آنرا پرداخت و محصول را تحویل می گیرید.

نصب رایگان برای شما گرانتر تمام می شود!

ما در فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه نصب رایگان نداریم در عوض قیمت پایین و منصفانه را به شما پیشنهاد می کنیم. نصب دستگاه تصفیه آب آنگونه که برخی از فروشگاه ها ادعا می کنند، برای شما رایگان نخواهد بود. ”وقتی پولی نمی پردازید، در واقع بیشتر پرداخت می کنید.“ این جمله شاید عجیب به نظر برسد اما حقیقت دارد. هیچ کالا یا خدمتی رایگان به شما عرضه نمی شود مگر آنکه بهای آن، بلکه بیشتر از آنرا به شکل دیگری پرداخت کرده باشید. به نفع شما است دستگاه تصفیه آب را با قیمت پایین خریداری و هزینه نصب آن را پرداخت کنید تا اینکه آنرا با قیمت بالا و نصب رایگان خریداری کنید. به قول اقتصاددان مشهور، میلتون فریدمن ”چیزی به عنوان ناهار مجانی وجود ندارد“.

ضمانت نامه (warranty) یا گارانتی محصولات

قطعات دستگاه های تصفیه آب در ایران، اعم از برقی و غیربرقی، فاقد ضمانت کارخانه سازنده (guarantee) هستند. ما در فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه، بابت ضمانت نامه (warranty) محصولات، درصدی از ارزش آنها را به عنوان هزینه گارانتی در فاکتور فروش منظور می کنیم. البته خریدار می تواند محصولات را بدون ضمانت نامه خریداری کرده و هزینه ای بابت گارانتی آنها نپردازد.

شرایط ضمانت نامه فروشگاه آنلاین دیجی تصفیه به قرار زیر است:

  1. تعمیر یا تعویض قطعات مشمول ضمانت نامه، رایگان است.
  2. تاریخ شروع ضمانت نامه، تاریخ نصب دستگاه یا تعویض قطعه می باشد.
  3. هزینه ایاب و ذهاب تکنسین مشمول ضمانت نامه نمی شود و به عهده مشتری است.
  4. هزینه جابه جایی و نصب مجدد دستگاه مشمول گارانتی نمی شود.
  5. قطعات برقی دستگاه مشمول ضمانت نامه می شوند.
  6. قطعات غیربرقی دستگاه مشمول ضمانت نامه می شوند.
  7. فیلترهای دستگاه جزو لوازم مصرفی بوده و مشمول ضمانت نامه نمی شوند.
  8. ضرب دیدگی، سقوط و آتش گرفتن دستگاه بعد از نصب، موجب ابطال ضمانت نامه خواهد شد.
  9. نصب، جابه جایی یا هرگونه عیب یابی، تعمیرات و یا دستکاری دستگاه توسط افراد متفرقه باعث ابطال ضمانت نامه خواهد شد.

برای کاهش آسیب های احتمالی بهتر است موارد زیر رعایت شوند:

  1. استفاده از محافظ یا کنترل ولتاژ
  2. تعویض فیلترهای دستگاه تصفیه آب در موعد مقرر

خدمات نصب، تعمیر و سرویس دستگاه تصفیه آب

اهمیت انجام به موقع سرویس دوره ای دستگاه تصفیه آب

برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه تصفیه آب، سرویس به موقع آن ضروری است. در اینجا دلایل اهمیت سرویس به موقع دستگاه تصفیه آب آورده شده است:

  1. اطمینان از سالم و بهداشتی بودن آب تصفیه شده
    با سرویس دوره ای و منظم دستگاه تصفیه آب مطمئن می شوید که دستگاه به درستی کار می کند و آبی که عرضه می کند سالم و بهداشتی است.
  2. صرفه جویی در هزینه
    سرویس دوره ای و منظم دستگاه تصفیه آب در بلندمدت باعث صرفه جویی در هزینه ها می شود چرا که از خرابی ها و تعمیرات پر هزینه جلوگیری می کند.
  3. افزایش طول عمر
    سرویس دوره ای و منظم دستگاه تصفیه آب طول عمر آن را افزایش می دهد و باعث می شود برای مدت طولانی تری کار کند.
  4. از مشکلات سلامتی جلوگیری می کند
    یک دستگاه تصفیه آب خراب نمی تواند آلاینده ها و ناخالصی های مضر را از آب حذف کند و مانع ورود عوامل بیماری زا به بدن شود.

در نتیجه، سرویس دوره ای و منظم دستگاه تصفیه آب برای اطمینان از عملکرد صحیح آن و تولید آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بسیار مهم است. همچنین برای جلوگیری از خرابی های بزرگ، افزایش طول عمر دستگاه و پیشگیری از مشکلات سلامتی، سرویس به موقع دستگاه تصفیه آب ضروری است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/szXFqPzC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه