دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

تاثیر زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی در کسب و کار

دنیای تجارت نیازمند اعتماد به نفس و مهارت های ارتباطی قوی است. امروزه، انگلیسی زبان غالب مذاکره در تجارت در سراسر جهان به شمار می رود. زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی هم برای خودش تبدیل به یک زیرشاخه تخصصی برای زبان آموزان شده.

انگلیسی زبانانی که انگلیسی را به عنوان زبان دوم صحبت می کنند اهمیت مطالعه زبان انگلیسی تجاری برای بهبود موفقیت حرفه ای خود را دانسته اند. خلاصه، هدف از انگلیسی تجاری بهبود توانایی شما در تعامل با کشورها یا شرکت های انگلیسی زبان است. یادگیری زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی پس می تواند به عنوان یک برگ برنده برای شما عمل کند.

اهمیت یادگیری انگلیسی تجارت و بازرگانی

برقراری ارتباط در یک محیط تجاری می تواند چالش برانگیزتر از حد معمول باشد. در این محیط، ارائه و اعتماد به نفس مهارت های مهمی هستند. زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی به شما در این رابطه کمک زیادی می کند.

شما با فردی انگلیسی زبان کار خواهید کرد که ممکن است از عبارات و واژگان خاصی استفاده کند. با بهبود مهارت های زبانی خود، حرفه ای تر به نظر می رسید و هنگام مذاکره با دیگران احساس اعتماد به نفس بیشتری خواهید داشت. در اینجا نگاهی می اندازیم به اینکه چگونه دوره های انگلیسی تجارت و بازرگانی می تواند موفقیت شما را در حرفه و کسب وکار بهبود بخشد.

اغلب در کسب و کار، باید با افراد متعددی در یک محیط گروهی ارتباط برقرار کنید. به همین دلیل است که مهارت های قوی زبان انگلیسی بسیار مهم است. برای ارائه یک سخنرانی یا شرکت در یک جلسه کاری، باید بتوانید خود را به وضوح و با اطمینان بیان کنید تا همه در اتاق شما را درک کنند. یک برنامه انگلیسی تجاری خوب به شما می آموزد که ایده های خود را به جملات واضح و رایج ترجمه کنید. شما باید برای مخاطبان خود جذاب و حرفه ای ظاهر شوید.

نحوه صحبت و ارتباط شما در تنظیمات گروهی با مهارت های شما به عنوان یک رهبر و همکار مرتبط است. در جلسات کاری، شما این شانس را خواهید داشت که با گوش دادن دقیق به ایده های دیگران و بیان افکار خود، با دیگران ارتباط برقرار کنید. با بهبود مهارت های زبان انگلیسی خود، احساس راحتی بیشتری برای بیان خود در مقابل گروه بزرگی از متخصصان خواهید داشت. پس آموزش انگلیسی تجارت و بازرگانی به اندازه آموزش آیلتس جدی است.

مذاکره بهتر با یادگیری انگلیسی تجاری 

مذاکره یک بخش ضروری از هر شغل و تجارتی است. این امر شامل برقراری ارتباط خوب با شرکای تجاری یا شرکت های مختلف برای رسیدن به توافق می شود؛ شما پیشنهادهایی می دهید، به حرف های طرف مقابل گوش می دهید و پاسخ قوی ارائه خواهید داد. ظاهر آراسته همراه با اعتماد به نفس بخش مهمی از مذاکرات موثر است. شما می خواهید که طرف مقابل پیام شما را درک کند و شما را یک فرد حرفه ای و قابل احترام ببیند. زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی در این رابطه از اهمیت شایانی برای زبان آموزان برخوردار است.

شبکه سازی با انگلیسی تجارت و بازرگانی

دنیای تجارت فقط مربوط به افرادی نیست که شما می شناسید. برای موفقیت در یک شرکت یا سازمان، باید بتوانید با همکاران تازه خود ارتباط برقرار کنید و در محل کار روابط حرفه ای ایجاد کنید. صحبت کردن به یک زبان بخش مهمی از ایجاد این ارتباطات است. همکاران شما ممکن است از اصطلاحات تجاری و واژگانی استفاده کنند که شما با آنها ناآشنا هستید. با درک زبان انگلیسی در یک محیط تجاری، می توانید از هرگونه سوء تفاهم جلوگیری کنید و با همکاران خود به صورت معمولی و حرفه ای ارتباط برقرار کنید. این کار به شبکه سازی منجر می شود. بدون یادگیری زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی این امر میسر نیست.

معرفی خود روی اینترنت نیاز به انگلیسی تجاری دارد

یادگیری زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی کمک می کند رزومه بهتری بنویسید و برند شخصی خود را روی اینترنت و لینکداین تقویت کنید. چون انگلیسی زبان غالب در امور آنلاین محسوب می شود و برای اینکه در بازار کار به خوبی عمل کنید، باید به این زبان خود را معرفی کنید و با اصطلاحات کسب و کار در زبان انگلیسی آشنایی کامل داشته باشید.

از فرهنگ روز آگاه می شوید

اگرچه ممکن است این واقعیت به اندازه حقایق بالا مهم به نظر نرسد، اما شما نمی خواهید در محل کار کسی باشید که همیشه کمی دیر مسائل را درک می کند. شما نمی خواهید احساس کنید که در جای خود نیستید. برای برقراری ارتباط بهتر در محل کار و درک شدن، باید از تفاوت های فرهنگی رایج آگاه باشید.

انگلیسی "lingua franca" (به معنای "زبان مشترک") نه تنها در تجارت بین المللی، بلکه در همه انواع ارتباطات در سراسر جهان است. این بدان معنی است که برای درک و توانایی به اشتراک گذاشتن تجربیات و مراجع مشترک با همکارانتان مفید است. بنابراین طبیعتاً محبوبیت روزافزون زبان انگلیسی به این معنی است که برای موفقیت در حرفه خود و بالا رفتن از نردبان مسیر حرفه ای باید زبان را به خوبی بلد باشید. 

تلفظ خوب همیشه تاثیر اول را خوب می گذارد

صحبت کردن و نوشتن انگلیسی تجاری دو مهارت متفاوت هستند. شما ممکن است خوب بنویسید، اما تا زمانی که نتوانید واضح و روان صحبت کنید، بعید است که در محل کار تاثیر خاصی داشته باشید. مردم شما را از طریق صحبت کردنتان قضاوت می کنند. همچنین نوع زبان انگلیسی که صحبت می شود در هر مکان متفاوت است.

انگلیسی آمریکایی با انگلیسی بریتانیایی یکسان نیست. در واقع تفاوت های قابل توجهی در لهجه و تلفظ وجود دارد. به طور مشابه، در هند مخلوط کردن کلمات از زبان های هندی با انگلیسی برای برقراری ارتباط با چیزی قابل قبول است که منجر به تشکیل یک زبان ترکیبی می شود.

بنابراین در هر حرفه ای که کار می کنید، بهتر است در مورد نوع زبانی که در آنجا صحبت می شود تحقیق کنید و سعی کنید لهجه خود را بیشتر با زبان بومی تطبیق دهید تا بهتر با آن ترکیب شوید. شما در نیمه راه رسیدن به موفقیت هستید.

ضرورت یادگیری زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی در کسب و کار

زبان انگلیسی تجارت و بازرگانی امروز ضرورت هر کسب و کاری است. در همین رابطه، سفیر متخصصان جوان را برای سطح بالایی از ارتباطات و مذاکره به انگلیسی آماده می کند. مذاکرات تجاری اغلب با سرعتی بالا پیش می روند و شامل جزئیات کوچک می شوند. درک همه چیزهایی که در یک مکالمه گفته می شود، شانس موفقیت شما را افزایش می دهد. با توسعه مهارت های زبان انگلیسی خود، می توانید ایده های خود را واضح تر ارائه دهید و به صحبت های طرف مقابل توجه کنید. این مهارت ها برای موفقیت در عملیات تجاری و تضمین یک حرفه در زمینه بین المللی ضروری هستند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M6j0hziH
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه