دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

لوازمی که در اتاق خواب استفاده می شود بایستی علاوه بر زیبایی ظاهری، بسیار با کیفیت باشد زیرا به صورت مستقیم بر کیفیت خواب شما تاثیر می گذارد. کالای خواب مورن مجموعه ای از تمام لوازمی را که برای داشتن یک خواب راحت نیاز دارید به فروش می رساند. این مجموعه امکان خرید حضوری و اینترنتی را برای شما فراهم می کند. تنها کافی است وارد وب سایت فروشگاه شوید و از محصولات آن دیدن کنید تا آنچه را که نیاز دارید بیابید. قیمت محصولات در کنار تصاویر واضحی از آنها در وب سایت درج شده است.

ویژگی های یک کالای خواب خوب

یک کالای خواب خوب باید از بدن در مقابل دردهای عضلانی و استخوانی و از پوست در مقابل بیماری های پوستی محافظت کند.

کالای خواب مورن

تشک؛ یک تشک خوب نه خیلی نرم و نه خیلی سفت است

تشکی که انتخاب می کنید نباید خیلی نرم و همچنین خیلی سفت باشد. اگر خیلی نرم باشد موجب کمردرد می شود. حال اینکه اگر خیلی سفت باشد درد در ناحیه شانه و لگن را به دنبال دارد. بهترین تشک، تشکی است که در برخی قسمت ها نرم تر و در برخی قسمت ها سفت تر باشد. بدین ترتیب هر قسمت از بدن بر محل مناسبی قرار می گیرد و شما احساس راحتی و آرامش می کنید و دچار مشکلات بعدی نمی شوید.

بالش، یک بالش خوب به مرور زمان تغییر شکل نمی دهد

سر و گردن در زمان خوابیدن باید در راستای مناسبی قرار بگیرند وگرنه فرد با احساس درد از خواب بیدارمی شود. اگر بالشی که زیر سر قرار می گیرد بتواند این وظیفه را به درستی انجام دهد دیگر فشاری بر گردن وارد نمی شود و احساس درد به وجود نمی آید. این کالا نباید خیلی نرم یا خیلی سفت باشد. چون اگر خیلی نرم باشد نمی تواند سر و گردن را در راستای مناسبی قرار دهد و همچنین اگر خیلی سفت باشد، موجب وارد شدن فشار بر گردن می شود. از طرفی بهتر است بالشی خریداری کنید که به مرور زمان تغییر شکل ندهد.

بالشت خوب

بالش هایی که از پر تشکیل شده اند به مرور زمان شکل اولیه خود را از دست می دهند. با این حال طرفداران زیادی دارند. زیرا امکان خواب راحتی را فراهم می کنند. همچنین باید به رویه بالشت توجه شود که قابل شستشو باشد و در صورت سفید بودن با گذشت زمان تغییر رنگ ندهد. بالش هایی که الیاف تشکیل دهنده آنها فوم است دیرتر دچار تغییر شکل می شوند. منظور فوم های مخصوصی است که در تولید بالش استفاده می شود. البته این دسته از بالش ها باعث افزایش دمای بدن در ناحیه سر شده و ممکن است چندان مورد پسند افرادی که تعرق بالایی دارند نباشند.

 

روتختی، پتو، لحاف و ملحفه ها به طور مستقیم با پوست بدن در ارتباط هستند

روتختی، پتو، لحاف و ملحفه ها ارتباط مستقیمی با پوست بدن دارند. جنس روتختی دونفره و یا پتوها و لحاف، باید طوری باشد که دمای بدن را در حد مناسبی قرار داده و احتمال تعرق را کاهش دهد. از طرفی نباید بر اثر شستشو آب بروند یا کیفیت خود را از دست بدهند.

روتختی دونفره

اهمیت انتخاب کالای خواب خوب

با اینکه قیمت می تواند تا حد زیادی نشانه کیفیت و مرغوبیت یک محصول باشد اما در مورد کالای خواب نباید ملاک قرار بگیرد. در واقع شما باید با توجه به معیارهایی که مد نظر دارید کالای مورد نظر خود را انتخاب کنید. در واقع باید جنس و کیفیت را مد نظر قرار دهید تا به حفظ سلامتی خود کمک کنید. انتخاب یک سرویس خواب خوب مزایای زیر را برای شما به همراه دارد:

  • حفظ سلامت جسم
  • حفظ سلامت روح
  • داشتن حس سرزندگی در طول روز
  • لذت بردن از خوابیدن در طول شب
  • مقابله با دردهایی مانند کمردرد و درد شانه و گردن
  • خوش اخلاق بودن در طول روز
  • کاهش احساس خواب آلودگی بعد از بلند شدن از رخت خواب

در این فروشگاه می توانید انواع مختلفی از بهترین بالش ها، تشک ها، روتختی ها و... را بیابید. در واقع خواب بخش بزرگ و مهمی از زندگی ما را شامل می شود. اگر خواب خوب و آرامی نداشته باشید نمی توانید شادابی را در طول روز تجربه کنید. از طرفی انرژی کافی برای انجام کارهای روزانه خود ندارید. از طرف دیگر فردی بداخلاق و تندخو می شوید. تمام این موارد و مشکلات با استفاده کردن از محصولات خوب و راحت برطرف می شود.

نکات زیر را در خرید کالای خواب رعایت کنید

یک محصول خوب باید استاندارد باشد و ضمانت اصالت کالا داشته باشد. از طرفی باید در تولید آن از پارچه های با کیفیت استفاده شده باشد. همچنین اندازه هم اهمیت زیادی دارد. علاوه بر این باید با دکوراسیون اتاق خواب سازگار باشد تا زیبا و جذاب به نظر برسد. در ادامه به بررسی هر یک از این نکات می پردازیم.

استاندارد بودناین نکته بیشتر در مورد بالش و تشک صدق می کند. اگر بالش استاندارد نباشد به گردن آسیب می رساند و اگر تشک استاندارد نباشد ستون فقرات دچار مشکل می شود.

ضمانت اصالت کالااگر از شرکت معتبری مانند کالای خوابتان را خرید کنید می توانید بابت اصل بودن کالا اطمینان داشته باشید. گاهی اوقات برخی از افراد اصالت را فدای قیمت می کنند و فقط به این دلیل که قیمت کمتری بپردازند کالای غیر اصل خریداری می کنند اما چنین خریدی چیزی جز پشیمانی به همراه ندارد.

پارچه : پارچه در تولید این محصولات اهمیت زیادی دارد. جنس پارچه باید ضد آلرژی باشد. از طرفی بایستی ثبات رنگ داشته و بر اصل شستن مکرر از بین نرود.

در پایان توصیه می کنیم اگر کیفیت خواب برایتان مهم است و به دنبال خرید محصولات با کیفیتی هستید که خواب خوب و راحتی داشته باشید از فروشگاه کالای خواب مورن دیدن کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Db2Ej6ro
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه