دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بررسی تعداد پروازها و بلیط هواپیما در مسیر کیش، تهران و شیراز

طی چند سال اخیر به دلیل افزایش تعداد مسافران و میزان تردد در مسیرهای داخلی، پذیرش و اعزام مسافر در پروازهای داخلی با افزایش 47 درصدی همراه بوده است. یکی از پرترددترین مسیرهای داخلی، مسیر کیش، تهران و شیراز است. به همین دلیل ایرلاین ها در تلاش هستند تا ناوگان هوایی خود را بیشتر کرده و پروازهای بیشتری را به این مقاصد داخلی انجام دهند. بیشترین آمار نشست و برخاست هواپیما ابتدا متعلق به تهران، سپس مشهد، بعد کیش و در نهایت شیراز است.

در هفته چند بلیط هواپیما مشهد فروخته می شود؟

تعداد بلیط هواپیمای فروش رفته در هفته به تاریخ سفر و زمان پرواز بستگی دارد. در برخی از ایام مانند عید نوروز، ولادت یا شهادت امام رضا، عید فطر و ... فروش بلیط هواپیما مشهد بسیار بیشتر از سایر زمان ها است. از یک هفته پیش از آن مناسبت تا یک هفته پس از آن فروش بلیط هواپیما همچنان بالا است و در هفته تعداد زیادی مسافر از راه هوایی به شهر مشهد جابجا می شوند. علاوه بر این در پایان هفته و روزهای تعطیل میزان فروش بلیط هواپیما مشهد بیشتر از روزهای میانی هفته است.

بلیط هواپیما مشهد

قیمت بلیط هواپیما سیستمی در تمامی ایام و مناسبت ها یکسان است و تغییر نمی کند اما قیمت بلیط های چارتری بسته به میزان تقاضا تغییر می کند. هر قدر تقاضا برای خرید بلیط هواپیما بیشتر باشد، قیمت بلیط بر اساس سیاست چارتر کننده ها افزایش می یابد. در نقطه مقابل آن هر قدر تعداد مسافران متقاضی برای سفر به مشهد کمتر شود، قیمت بلیط هواپیما نیز کاهش می یابد تا چارتر کننده بتواند مشتریان را به خرید بلیط ترغیب نموده و تمام بلیط ها را پیش از پرواز بفروشد. از جمله ایرلاین هایی که بلیط هواپیما مشهد را ارائه می کنند عبارت است از هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی ماهان، هواپیمایی آتا، هواپیمایی زاگرس، هواپیمایی قشم ایر و هواپیمایی آسمان. این ایرلاین ها به عنوان بهترین و محبوب ترین ایرلاین های فعال در مسیر مشهد شناخته می شوند.

چند ایرلاین اقدام به فروش بلیط هواپیما کیش می کنند؟

جزیره کیش یکی از قطب های مهم و اصلی گردشگری در ایران محسوب می شود و ایرلاین های متعددی در مسیر پروازی کیش فعالیت دارند. شرکت هواپیمایی کیش ایر یکی از ایرلاین های فعال در مسیر کیش است و پروازهای بسیاری را از مقصد تهران، رشت و تبریز به کیش انجام می دهد. از دیگر ایرلاین های فعال، شرکت هواپیمایی ماهان است که یکی از محبوب ترین ایرلاین های فعال در ایران محسوب می شود. شرکت های هواپیمایی ایران ایر، هواپیمایی زاگرس و هواپیمایی کاسپین از جمله ایرلاین هایی هستند که اقدام به فروش بلیط هواپیما کیش می کنند. برخی از این ایرلاین ها در روزهای خاصی از سال بلیط هواپیما کیش را با قیمتی ارزان تر به فروش می رسانند.

بلیط هواپیما کیش

به دلیل افزایش تعداد مسافرانی که به کیش سفر می کنند شرکت های دیگری نیز در مسیر کیش فعالیت خود را آغاز نمودند. شرکت های هواپیمایی تابان، آتا، کاسپین، معراج، فلای پرشیا، ساها، وارش، پویا، پارس و کارون نیز از دیگر ایرلاین هایی هستند که بلیط هواپیما به مقصد کیش را به فروش می رسانند و در طول هفته پروازهای متعددی به سمت کیش انجام می دهند. در حال حاضر تعداد ایرلاین هایی که اقدام به فروش بلیط هواپیما به مقصد کیش می کنند به 18 ایرلاین می رسد.

میزان فروش بلیط هواپیما شیراز در اردیبهشت چقدر بیشتر می شود؟

فصل اردیبهشت یکی از بهترین فصل ها برای سفر به شهر شیراز است. علاوه بر این که در این فصل آب و هوای شیراز بسیار دلپذیر و خنک است، درختان نارنج نیز شکوفه می دهند و در سراسر شهر عطر بهارنارنج به مشام می رسد. به همین دلیل نیمه اردیبهشت را روز شیراز نامیده اند و در این ایام تعداد زیادی مسافر به شهر شیراز سفر می کنند. میزان فروش بلیط هواپیما شیراز در ماه اردیبهشت بسیار بیشتر از سایر روزهای سال است و قیمت بلیط هم ممکن است در این ایام با تغییراتی همراه باشد. از جمله ایرلاین های فعال در مسیر شیراز می توان به هواپیمایی ماهان ایر، هواپیمایی ایران ایرتور، هواپیمایی آسمان، هواپیمایی کیش ایر، هواپیمایی قشم و هواپیمایی کارون اشاره کرد.

بلیط هواپیما شیراز

مسافرانی که قصد دارند در ماه اردیبهشت به شیراز سفر کنند بهتر است کمی زودتر و پیش از آنکه قیمت بلیط ها بالا برود و یا تمام بلیط ها به فروش بروند، بلیط هواپیمای خود را تهیه کنند. البته برخی از شرکت های چارتر کننده در ایام خاصی مانند روز شیراز بلیط ها را با قیمتی ویژه ارائه می دهند و در روزهای پایانی و نزدیک به روز پرواز، قیمت ها را کاهش می دهند تا بتوانند تمام بلیط ها را به فروش برسانند. این زمان فرصت خوبی است تا بتوان بلیط هواپیما را با قیمتی مناسب خریداری کرد. البته توجه داشته باشید در مناسبت های خاص فروش بلیط افزایش می یابد و ممکن است یک الی دو هفته پیش از سفر تمام بلیط ها فروش رفته باشند. بنابراین باید از قبل برای سفرتان برنامه ریزی کرده باشید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/TOyDDEKe
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه