دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

قیمت تور لحظه آخری و ارزان کربلا

قیمت تور لحظه آخری و ارزان کربلا

کربلا از جمله مقاصد زیارتی است که به موجب تقاضای بالا و جمعیت بالای زوار حاضر در آن، مورد توجه گردشگران نیز واقع شده است. این شهر که در کشور کربلا قرار دارد و از جمله مقدس ترین مکان ها در دنیا محسوب می شود.

تقاضای بالا برای سفر به کربلا، روش های مختلف سفر به این شهر را افزایش داده است. از جمله روش های محبوب برای سفر به کربلا، سفر با انواع تور کربلا است.

تور های کربلا از جمله بهترین روش های سفر به کربلا هستند. چرا که به موجب شرایط ویژه و همچنین گردشگران زیاد حاضر در این شهر، سفر با تور زوار را از پیگیری های بی مورد برای سفر بی نیاز می کند.

انواع تور کربلا

به طور کلی برای سفر با تور به شهر مقدس کربلا، دو نوع تور وجود دارد. تور های زمینی و تور های هوایی دو نوع اصلی تور ها برای سفر کربلا می باشند.

هزینه تور های هوایی در مقایسه با تور های زمینی بالاتر است. دلیل آن نیز روش حمل و نقل هوایی است که در تمام دنیا در مقایسه با روش حمل و نقل زمینی هزینه بالاتری را در پی دارد.

تور کربلا به صورت هوایی می تواند یکی از بهترین و بی دغدغه ترین روش های سفر به کربلا باشد. چرا که به دلیل نوع سفر و شرکت در تور زیارتی، دغدغه ای از بابت برنامه ریزی های مختلف برای تور ندارید. از طرف دیگر به دلیل هوایی بودن روش سفر، دیگر درگیر ترافیک های پشت مرزی و مسیر طولانی سفر نمی شوید و در کم ترین زمان از مبدا به مقصد نجف سفر می کنید. مقصد تور های کربلا به موجب عدم فرودگاه فعال در کربلا، شهر نجف است. شهر نجف نیز از جمله اصلی ترین مقاصد در این تور های زیارتی است. در این شهر مرقد مطهر امام علی (ع) واقع شده است و زوار پس از زیارت در این شهر به سمت کربلای معلی راهی می شوند.

در مقابل تور های زمینی فرصتی برای یک سفر معنوی و در عین حال اقتصادی می باشند. به موجب زمینی بودن این تور ها، هزینه آن ها در مقایسه با تور های هوایی بسیار کم تر می باشد.

قیمت تور لحظه آخری کربلا چقدر است ؟

تور های هوایی و تور های زمینی کربلا از جمله محبوب ترین تور های زیارتی می باشند. برخی به موجب هزینه نسبتا بالای این تور ها، امکان شرکت در آن ها را ندارند. برخی نیز توان سفر به صورت زمینی با تور های زمینی کربلا را ندارند و به همین جهت تور های هوایی برای آن ها مناسب می باشد. از طرفی از پس هزینه های تور هوایی کربلا بر نمی آیند.

برای این دسته از افراد، تور های لحظه آخری کربلا فرصتی عالی برای استفاده از امکانات با هزینه کم است.

به طور کلی تور های لحظه آخری امکان سفر و استفاده از امکانات تور را با هزینه کم تر از قیمت اصلی تور فراهم می کنند. با این نوع تور ها شما می توانید امکاناتی یکسان با افرادی که هزینه کامل را پرداخت کرده اند، داشته باشید.

تور لحظه آخری کربلا به آن دسته از تور های کربلا گفته می شود که به دلیل عدم تکمیل ظرفیت تور در مدت معین، مسئولان تور هزینه کم تری را برای رزرو افراد و شرکت در آن وضع می کنند.

مهم ترین نکته درباره تور های لحظه آخری این است که برگزار کنندگان حق ارائه خدمات کم تر به افرادی که به صورت لحظه آخری شرکت کرده اند را ندارند.

رزرو تور لحظه آخری چگونه است ؟


اگر بتوانید تور لحظه آخری هوایی را رزرو کنید، می توانید با بهترین روش سفر به کربلا، از این شهر معنوی دیدن نمایید.

تور های کربلا زمینی نیز به صورت لحظه آخری ممکن است ارائه شوند. این تور ها در حالت عادی از جمله تور های خارجی اقتصادی محسوب می شوند. حال اگر بتوانید در این تور های زمینی کربلا به صورت لحظه آخری شرکت کنید، هزینه بسیار کمی را برای یک سفر خارجی پرداخت می نمایید. برای اطلاع از قیمت ها و زمان تور ها به سایت کربلا یار مراجعه کنید

سخن آخر

البته در برخی از ایام متقاضیان سفر به کربلا افزایش چشمگیری پیدا می کند که از جمله این ایام می توان به ایام محرم و صفر اشاره کرد. در ایام محرم و صفر تقاضای شرکت در انواع تور کربلا تا حد زیادی افزایش می یابد و به همین جهت رزرو تور های لحظه آخری نیز دشوار می گردد. همچنین در این ایام ممکن است هزینه اقامت در برخی هتل های کربلا نیز افزایش یابد.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qSvMxh2A
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه