دوشنبه, ۱۸ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Mon, 8 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

شرکت آسفالت کاری میچینم یکی از بهترین شرکت های ارائه دهنده‌ی خدمات آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت در تهران می باشد. مجموعه‌ی ما با برخورداری از اکیپ حرفه ای و با تجربه با استفاده از جدیدترین تجهیزات و مناسب ترین قیمت ها، اجرای زیر سازی و آسفالت جاده ها و خیابان ها، کوچه، پیاده رو، پشت بام ها و سایر سطوح را با بالاترین کیفیت برای مشتریان خود در تهران و برخی استان های دیگرانجام داده و با توجه به سابقه و علم کافی در این حوزه موجب کسب رضایت کارفرما شده است.

ارائه خدمات آسفالت در تهران؛ آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت

آسفالت کاری در تهران با بهترین شرکت اجرای آسفالت

قبل از شروع کار بهترین شرکت خدمات آسفالت کاری در تهران؛ آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت لازم است راجب آسفالت کاری و اجرای هر یک از مراحل آن مانند زیرسازی آسفالت بیشتر بدانید.

آسفالت یک ماده‌ی سیاه رنگ است که از ترکیب شن، ماسه و قیر به دست می آید و برای ساخت جاده ها و خیابان ها، محوطه سازی، باند فرودگاه ها، پوشش کوچه ها، پشت بام ها و دیگر سطوح مورد استفاده قرار می گیرد.

اجرای آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت با جددیترین تجهیزات و ماشین آلات

اجرای آسفالت کاری و انجام هر یک از مراحل آن که شامل زیرسازی، قیرپاشی، غلتک زنی و کوبیدن و پخش آسفالت است نیازمند رعایت اصول و استانداردهای لازم در این زمینه می باشد.

علاوه بر این پخش آسفالت به دو روش مکانیزه و دستی قابل انجام است. اجرای خدمات آسفالت کاری و زیرسازی در محوطه های بزرگ و محیط های باز با استفاده از ماشین آلات پخش آسفالت که شامل فینیشر، غلطک فلزی و... صورت می گیرد و در محیط های کوچک و متراژ پایین و در مکان هایی که دستگاه های پخش آسفالت قدرت مانور ندارند اجرای خدمات آسفالت کاری به صورت دستی انجام می شود.

شرکت میچینم عملیات آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت را به صورت مکانیزه با استفاده از جدید ترین و به روزترین ماشین آلات زیرسازی و پخش آسفالت در تهران و برخی استان های دیگر انجام داده و اجرای آسفالت به صورت دستی توسط تیم حرفه ای شرکت میچینم با رعایت اصول و قوانین آسفالت کاری انجام می شود.

استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد

یکی از اصول اولیه و مهم در اجرای پروژه‌ی آسفالت کاری، محوطه سازی و اجرای مراحل آن استفاده از مواد اولیه با کیفیت و استاندارد می باشد. انتخاب آسفالت مرغوب با درصد مناسب مواد ترکیبی آن موجب می شود که بعد ازمدتی شاهد ترک برداشتن، نشست و جا به جایی آسفالت نشویم.

شرکت میچینم به عنوان یکی از بهترین شرکت های خدمات آسفالت در تهران؛ آسفالت کاری را با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه‌ی مورد نیاز انجام داده و مهم تر از همه تعهد و تضمین تیم حرفه ای این مجموعه، خدمات پیمانکاری آسفالت در تهران را به بالاترین درجه کیفی رسانده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه و شرایط اجرای آسفالت در تهران، با شرکت میچینم تماس بگیرید.

خدمات آسفالت کاری در تهران با شرکت میچینم

هدف اصلی در شرکت میچینم این بوده که در عین استفاده از جدیدترین تجهیزات و ماشین آلات و به کارگیری مواد و متریال مرغوب و درجه یک، بهترین خدمات و مناسب ترین هزینه ها را به مشتریان عزیز در تهران ارائه دهد. خدمات آسفالت در تهران شامل آسفالت محوطه های بزرگ، آسفالت کارخانه ها، آسفالت خیابان، کوچه و پیاده رو، آسفالت کف پارکینگ و پشت بام ها و…. می شود.

آسفالت محوطه های بزرگ

یکی از خدمات شرکت میچینم آسفالت کاری محوطه های بزرگ مانند باند فرودگاه ها، دانشگاه ها، ویلاها و... می باشد. اجرای آسفالت در محوطه های بزرگ علاوه بر وجود یک تیم حرفه ای کار بلد و متخصص در این زمینه نیازمند تجهیزات مدرن زیرسازی، پخش و متراکم سازی آسفالت، جهت اجرای استاندارد و با کیفیت کار می باشد.

آسفالت کاری کارخانه ها

تهران دارای کارخانه های متعدد و بزرگی است که نیازمند آسفالت کاری در زمینه های مختلفی می باشند. آسفالت کاری قسمت های مختلف کارخانه ها یکی دیگر از خدمات شرکت میچینم می باشد که با به کارگیری ماشین آلات و دستگاه های پیشرفته و نیروی کار آموزش دیده و متخصص در این زمینه انجام می شود. از این رو شرکت میچینم آماده‌ی عقد قرارداد با ارگان های دولتی و شرکت ها می باشد.

آسفالت کاری جاده ها، خیابان ها، کوچه و پیاده روها

آسفالت کاری یکی از کارهای ضروری آماده سازی محوطه هایی مانند جاده ها، خیابان ها، کوچه و پیاده روها می باشد. اگر آسفالت کاری در این سطوح به درستی و با استفاده از مواد و متریال با کیفیت انجام نشود پس از مدتی شاهد نشست، جا به جایی و ترک خوردگی آسفالت خواهیم شد. شرکت میچینم با به کارگیری یک تیم مجرب و حرفه ای که تخصص و تجربه کافی در این زمینه دارند عملیات پخش آسفالت و زیرسازی آسفالت را انجام می دهد.

آسفالت کف پارکینگ ها و پشت بام ها

اجرای آسفالت کف پارکینگ ها و پشت بام ها فرق چندان زیادی با اجرای آسفالت در دیگر سطوح ندارد اما میزان مواد اولیه و نوع آن که شامل آسفالت گرم، سرد و حفاظتی می باشد، متفاوت خواهد بود. در صورتی که شرکت آسفالت کاری که انتخاب می کنید تخصص و تجربیات کافی در این زمینه را نداشته باشند موجب هدر رفتن هزینه هایی که صرف اجرای آسفالت و زیرسازی کرده اید، می شود.

ارائه کلیه خدمات آسفالت و زیرسازی محوطه های بزرگ، کارخانه ها، پارکینگ ها، پشت بام، جاده ها، خیابان ها، کوچه و پیاده روها و با بهترین کیفیت و به صورت دستی و مکانیزه در کوتاه ترین زمان ممکن با مناسب ترین قیمت ها از جمله وظایف اصلی شرکت میچینم می باشد.

مزایای اجرای کار آسفالت کاری و زیرسازی آسفالت توسط شرکت میچینم

شرکت میچینم در زمینه‌ی ارائه‌ی خدمات و اجرای آسفالت کاری، یکی از بهترین شرکت های آسفالت کاری تهران است که صفر تا صد کار را یعنی فرایند تهیه‌ی متریال مورد نیاز و مصالح مرغوب، حمل مصالح و اجرا و پخش آن را با استفاده از نیروی ماهر و کاربلد و با استفاده از تجهیزات مدرن به طور کامل انجام می دهد. مزایای اجرای کار آسفالت کاری توسط میچینم عبارتند از:

  • قیمت آسفالت کاری مقرون به صرفه، مدیریت هزینه ها و کاهش هزینه های اضافی
  • به کارگیری مواد و مصالح مرغوب و ماندگاری بالا
  • پیمانکار آسفالت و نیروی با تجربه
  • بهره مندی از تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پیشرفته
  • مشاوره رایگان کارشناسان در محل

اگر شما هم به دنبال یک پیمانکارآسفالت برای انجام پروژه های خود در مکان های مختلف هستید در اسرع وقت با کارشناسان ما تماس بگیرید.

منبع : راه سازا

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/hZFVKwjD
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه