سه شنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 9 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

راهنمای انتخاب ساندویچ پانل مناسب

ساندویچ پانل یکی از مقرون به صرفه ترین راه حل های عایق، با دوام بیشتر، زمان نصب کوتاه تر، نیاز کمتر به تعمیر و نگهداری و ظرفیت بیشتر برای عایق صوتی و حرارتی است. از طرفی قیمت ساندویچ پانل نسبت به دیگر مصالح ساختمانی بسیار مقرون به صرفه است .علاوه بر این، آنها را می توان با تمام نیازهای ساختمان و نوع شناسی، با انواع مختلف پانل برای هر مورد تطبیق داد.

راهنمای انتخاب ساندویچ پانل مناسب

ساندویچ پانل برای نما

انواع روکش های ساندویچ پانل آنها را به انتخابی بسیار محبوب برای نما تبدیل کرده است. آنها این مزیت را دارند که نتیجه نهایی بسیار زیباست زیرا تثبیت ها پنهان هستند. از دیگر مزایای آن می توان به سبکی، مدولار بودن و عملکرد عایق بالا اشاره کرد.

از این نوع پانل ها عمدتاً برای عایق کاری نما و دیوارها و همچنین دیوارهای داخلی استفاده می شود. آنها برای ساختمان های صنعتی، مراکز ورزشی، ساختمان های مسکونی و عمومی مناسب هستند.

ساندویچ پانل برای سقف

در این حالت، پانل ها، بر خلاف پنل های نما، به شدت در معرض تأثیر باران، برف یا باد و همچنین وزن خود قرار دارند. آنها بر روی پشت بام و عرشه انواع ساختمان ها نصب می شوند، اگرچه بیشتر در سقف هایی با حداقل شیب 7٪ استفاده می شوند.

 

نصب آنها معمولاً با اتصالات ضد آب ترکیب می شود که نصب را سریع و آسان می کند و باعث کاهش عایق سقف نمی شود. برای تثبیت آن ها به سازه نیز از پیچ های خود حفاری و برای جلوگیری از نشت آب از سیستم های آب بندی استفاده می شود.

 

ابتدایی ترین مدل های ساندویچ پانل سقفی دارای روکشی نیست که بیرون را زیبا کند. به همین دلیل، گزینه ای از ساندویچ پانل کاشی وجود دارد که دارای روکش فلزی است که ظاهری شبیه به کاشی و سرامیک دارد. بنابراین بیشتر در ساختمان های مسکونی استفاده می شود.

 

همچنین نوع خاصی از ساندویچ پانل برای سقف مزارع وجود دارد، با یک درمان خاص که محافظت بیشتری را برای مقاومت در برابر شرایط محیطی ویژه ای که پانل در معرض آن قرار می گیرد، فراهم می کند.

قیمت ساندویچ پانل

پانل های تبرید

این پانل ها همچنین برای عایق کاری فضاهای تحت کنترل دما مانند اتاق های سرد یا فریزرها استفاده می شوند. در این موارد، انواع ساندویچ پانل های مورد استفاده ضخیم تر هستند تا در برابر دمای بسیار پایین مقاومت کنند. آنها عایق مطلوبی را ارائه می دهند و به راحتی نصب می شوند.

 

ویژگی ها و خواص ساندویچ پانل باید در نظر گرفته شود

این سیستم عایق مدولار و پیش ساخته به دلیل سبکی خود متمایز است و نصب را به یکی از مزایای بزرگ آن تبدیل می کند زیرا سریع و آسان است. به همین ترتیب، ساندویچ پانل را می توان از نظر اندازه، ضخامت و پرداخت سفارشی کرد.

 

همچنین دارای ضریب هدایت حرارتی پایینی است که آن را به یک عایق حرارتی عالی با دوام عالی به لطف محافظت از لایه های بیرونی آن تبدیل می کند که در برابر آتش نیز بسیار مقاوم است. ساندویچ پانل ها همچنین به دلیل نفوذ ناپذیری کامل در برابر آب، بخار و هوا متمایز هستند که باعث افزایش عمر مفید آنها می شود. آنها همچنین برای عایق صوتی عالی هستند.

از کجا ساندویچ پانل بخریم ؟

در خرید ساندویچ پانل حتما از تولیدی های معتبری همانند ظفر آهن خریداری نمایید چراکه تمامی محصولات ظفر آهن دارای ضمانت کیفی می باشند . شما می توانید برای خرید ساندویچ پانل در تبریز ، تهران ، مشهد ، زنجان و دیگر شهرها به وب سایت ظفر آهن مراجعه کرده و ثبت سفارش نمایید و یا می توانید از طریق تماس با کارشناسان فروش با شماره تماس های قرار داده شده در زیر نسبت به خرید اقدام نمایید .

شماره تماس های کارشناسان فروش ظفر آهن :

  • ۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۰
  • ۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۱
  • ۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۲
  • ۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۳
  • ۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۴
  • ۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۵
  • ۰۴۱-۳۴۲۱۶۸۰۶

درباره ظفر آهن

انواع فرمینگ ورق ، عرشه فولادی پروفیل Z و U ، برش لیزری و سوله سازی تولید انواع ساندویچ پانل پلی یورتان و پلی استایرن تهیه ، توزیع و برشکاری انواع ورق های رنگی ، گالولنیزه ، روغنی و سیاه

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/qRIV3UX3
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه