سه شنبه, ۱۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Tue, 9 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

بهترین فانوس های کمپینگ و طبیعت گردی کمپانی نایتکر

خرید فانوس شارژی، از جمله موارد ضروری در سفرهای خانوادگی، طبیعت گردی، کمپینگ، کوهنوردی و شکار است.

این وسیله با ایجاد فضایی نورانی، شما را از تاریکی و خطرات مسیر می رهاند. در واقع فانوس شارژی کیفیت تفریح و سفر را افزایش داده و با توجه به نیازهای مختلف شما در انواع فعالیت های مهیج مثل نقشه خوانی، عملیات های جستجو و مسیریابی کاربرد دارد.

معرفی چراغ قوه فانوسی و انواع آن

چراغ قوه فانوسی ابزاری مفید و کاربردی بوده که برای مسافرت و مواقع ضروری در شهر استفاده می شود و به علت وزن و حجم اندک خود به­راحتی قابل حمل است.

شکل وشمایل این چراغ ها همچون لامپ های قدیمی بوده و دارای آویز هایی مانند فانوس هستند. اما عملکرد پیشرفته آنها، نشان از تکنولوژی مدرن امروز دارد.

شما در خرید فانوس کمپ، گزینه های متعددی پیش رو دارید. چراکه فانوس کمپینگ در انواع مختلفی وجود دارد و کاربردی ترین نوع آن، فانوس شارژی است.

در عناوین بعدی، شما را با بهترین فانوس های شارژی آشنا می کنیم:

فانوس کمپینگ نایتکُر Nitecore LR60 Plus

فانوس LR60، سازگار با ۳ مدل باتری لیتیوم بوده که محصولی قدرتمند و کاربردی در موقعیت های مختلف است. این وسیله هم به عنوان یک فانوس و هم یک پاوربانک با ظرفیت بالا شناخته می شود.

این فانوس دارای استاندارد ضدآب و مقاوم در برابر ضربه است و ۳ حالت روشنایی و 2 حالت چشمک زن را به شما ارائه می دهد. برای خرید این فانوس اینجا کلیک کنید.

فانوس کمپینگ نایتکُر Nitecore LR40 Army green

فانوس کمپینگ نایتکُر Nitecore LR40 Army green

اگر به خرید یک فانوس شارژی می اندیشید، مدل LR40، با طراحی خاص و ابعاد جمع وجور خود منبعی مناسب برای نوردهی فضاهای تاریک شناخته می شود.

این فانوس چند منظوره، مجهز به ۴ نوع رنگ نور و همچنین یک چشمک زن قرمز جهت هشدار در شرایط ضروری است.

این وسیله را می توانید به روش های مختلف ثابت، دستی یا آویختن در چادر استفاده کنید.

فانوس کمپینگ نایتکُر NITECORE LR30 GREEN

این فانوس با قدرت روشنایی ۲۰۵ لومنی، تا فاصله ۴۰ متری را روشن می کند و دارای شاخصه های رنگی بالایی است.

اگر می خواهید از کیفیت و کارایی بهترین فانوس شارژی بهره مند شوید، LR30 می تواند جزء پیشنهادات ما باشد چراکه این وسیله انعطاف پذیری بالایی دارد و با انواعی از باتری ها سازگار است.

بنابراین؛ به مصرف کننده اجازه می دهد که در مواقع ضروری سراغ نوع متفاوتی از باتری برود.

فانوس شارژی نایتکُر Nitecore LA30

فانوس شارژی نایتکُر Nitecore LA30

این مدل ۲ گانه سوز بوده و از ۲ منبع تغذیه جهت روشنایی استفاده می کند. مدت زمان نوردهی بالایی دارد و دلیل آن استفاده از باتری لیتیومی به همراه ۲ باتری قلمی دیگر است.

اگر به دنبال خرید فانوس شارژی با لهترین امکانات هستید، توصیه می کنیم این محصول را با ظاهر زیبا و قدرت نوری بالا از دست ندهید.

ویژگی های فانوس شارژی

اگر به طبیعت گردی در شب علاقه مند هستید و در عین حال نمی خواهید لذت دیدن جاذبه ها و مناظر زیبا را در تاریکی از دست بدهید، پیشنهاد ما به شما خرید فانوس شارژی است .

این محصول کارایی های به مراتب بیشتر و بهتری نسبت­به سایر فانوس ها دارد و می تواند نیازهای شما را در رابطه با نور و موارد نظیر آن برطرف کند.

فانوس کمپینگ نایتکُر NITECORE LR30 GREEN

در قسمت زیرین فانوس شارژی، یک چراغ LED تعبیه شده که شما می توانید با استفاده از دکمه موجود بر روی بدنه، آن را روشن کرده و به عنوان چراغ قوه از آن استفاده کنید.

بر روی بدنه فانوس 3 دستگیره تاشو وجود دارد که استفاده از آنها 2 کاربرد چراغ قوه و فانوس را به شما ارائه می دهد. اما کارایی فانوس شارژی فقط به اینجا ختم نمی شود!

در حقیقت روی بدنه فانوس یک پورت USB وجود دارد که شما می توانید تجهیزات دیجیتالی خود را با استفاده از آن شارژ کنید. به­همین سادگی خرید فانوس شارژی، پاسخگوی نیازهای شما در سفر خواهد بود.

راهنمای خرید بهترین فانوس شارژی

در خرید فانوس شارژی، بهتر است به نکات زیر توجه کنید تا انتخابی رضایت بخش داشته باشید.

نوع باتری

چراغ ها با انواع مختلفی از باتری های یکبار مصرف، شارژی و پنل خورشیدی وجود دارند که هرکدام بسته به ویژگی های منحصر به فرد خود، محبوب هستند.

حالت نوردهی

تنظیماتی که در فانوس وجود دارد به شما امکان کنترل میزان نور را می دهد. این تنظیمات به باتری کمک می کند تا برای مدت طولانی تری دوام بیاورد.

نوع برند

در خرید اینترنتی و حضوری هر محصول، برند مهم ترین موردی است که باید مورد توجه واقع شود. زیرا کیفیت محصول تحت تاثیر شرکت سازنده قرار می گیرد.

در این راستا برند نایتکر به عنوان شرکتی خلاق در عرصه فناوری، اولین تولیدکننده صنایع چراغ قوه و شارژرهای حرفه ای است.

شما می توانید محصولات تولیدی این کمپانی را از فروشگاه جی لایت به آدرس http://www.glite.ir با بهترین کیفیت و اقتصادی ترین قیمت تهیه کنید. همچنین جهت مشاوره و راهنمایی لطفا با شماره های 02166709356 و یا 09107447974 در واتس آپ یا روبیکا با ما در تماس باشید.

این مجموعه تخصصی، بهترین برندهای دنیا را با گارانتی معتبر و مشخصات فنی دقیق به شما ارائه می دهد و نماینده برند نایتکر است.

جمع بندی

خرید فانوس شارژی، از ضروریات برخی سفرهاست. این پکیج با کاربری های متعدد راحتی شما را در طول تفریحات فراهم می آورد و به جهت استفاده از انرژی های سبز سالم مثل انرژی خورشیدی با محیط زیست سازگار است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/IH12exk1
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامست مدیریتیواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتا
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه