دوشنبه, ۱ مرداد(۵) ۱۴۰۳ / Mon, 22 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

مهم ترین نکات خرید هاست برای استارتاپ

مهم ترین نکات خرید هاست برای استارتاپ

خرید هاست مناسب باعث می شود تا کاربران جدید براساس عملکرد و ظاهر وب سایت، به شما اعتماد کرده و به مشتری تبدیل شوند. در حالی که یک هاست ناپایدار، علاوه بر کاهش رتبه سایت و درآمد، مشتریان شما را نیز از عملکرد کند سایت دلزده می کند. برای جلوگیری از این اتفاق، خواندن این مطلب را از دست ندهید. در این مطلب راهنمای جامعی برای خرید هاست یک استارتاپ آماده کردیم. اگر به دنبال پیدا کردن نکات کلیدی هستید که با کمترین بودجه بهترین هاست را خریداری کنید، خواندن این مطلب به شما کمک خواهد کرد.

۱-کیفیت و میزان آپتایم سرویس هاست را بررسی کنید

آپتایم، میزان در دسترس بودن سرورهای هاست را نشان می دهد. اگر می خواهید با سایتتان یک تجارت الکترونیکی موفق داشته باشید، نیاز است تا وب سایت شما در هر ساعتی از شبانه روز آماده و فعال باشد؛ بنابراین به سرویسی با آپتایم ۹۹.۹ درصد نیاز دارید. به همین دلیل، هنگام خرید هاست مطمئن شوید که ارائه دهنده، آپتایم ۹۹.۹ درصد را تضمین کند. البته مراقب تبلیغات دروغین برخی ارائه دهنده ها نیز باشید که در وصف ویژگی های یک هاست ممکن است شما را تحت تاثیر قرار دهد.

۲-پهنای باند را متناسب با ترافیک ورودی به سایت انتخاب کنید

منظور از پهنای باند، میزان ترافیک ورودی به سایت طی بازه زمانی معمولا یک ماه است. هنگام انتخاب سرویس میزبانی، حتما نیاز است که براساس میزان ترافیک مورد نیاز خود، پلن مناسب سرویس ارائه دهنده میزبانی را انتخاب کنید. برای این کار نیاز است که یک دید نسبی راجع به تعداد صفحات سایت و ترافیک ورودی داشته باشید. با وجودی که بسیاری از سرویس های ارائه دهنده میزبانی، ادعا می کنند پهنای باند نامحدود ارائه می دهند، اما در حالت ایده آل نیاز است پلنی را انتخاب کنید که مطابق با نیاز شما باشد.

3- منابع مورد نیازتان را بشناسید

وقتی منابع مورد نیازتان را برای راه اندازی سایت بشناسید، قادر خواهید بود دید آگاهانه تری بین سرویس های ارائه دهنده هاست داشته باشید. در این شرایط، با درنظر گرفتن مواردی مثل میزان فضای مورد نیاز، ترافیک ورودی، نوع پردازشگر، میزان رم لازم می توانید انتخاب بهتری داشته باشید.

4- از پشتیبانی فنی ۷ روز هفته و ۲۴ ساعت شبانه روز مطمئن شوید

فوت کوزه گری در پیدا کردن بهترین سایت خرید هاست، پشتیبانی همه جانبه و موثر سایت ارائه دهنده هاست است. در مواقع ضروری ممکن است قصد دسترسی به هاست یا اعمال تغییرات روی آن را داشته باشید. در بدترین شرایط، زمانی که سایت از دسترس خارج می شود، بدون یک پشتیبانی فنی موثر و پاسخگو، نمی توانید با اعصابی آرام از این مرحله عبور کنید. به خصوص اگر وسط اجرای یک کمپین مهم و پرهزینه باشید و ناگهان سایت از دسترس خارج شود. اینجا است که یک پشتیبانی فنی موثر می تواند مشکل را در سریع ترین زمان برطرف کند.

۵- بهترین ابزار کنترل و مدیریت هاست را انتخاب کنید

ابزار مورد نیاز برای کنترل و مدیریت هاست، کنترل پنل آن است. محبوب ترین کنترل پنل های موجود در ایران دایرکت ادمین و سی پنل است. در انتخاب کنترل پنل با توجه به نوع هاست سراغ گزینه ای روید که تجربه کاربری راحت تری رقم زند و امکان انتخاب نوع کنترل پنل برای کاربر فراهم باشد. ضمن اینکه امکان مدیریت چند دامنه با یک کنترل پنل برایتان مهیا خواهد بود.

 

هاست ابری؛ سادگی میزبانی اشتراکی به همراه قدرت سرور ابری!

 

بهترین ابزار کنترل و مدیریت هاست

6- قیمت هاست را بررسی کنید

در ابتدای راه اندازی کسب و کار نیاز است سراغ خرید هاستی روید که متناسب با بودجه شما باشد. برخی از ارائه دهندگان هاست، گزینه های مشخصی را روی پلن های میزبانی ارائه نمی دهند. برای خرید هاست سراغ سرویس ارائه دهنده ای رفته که هزینه های شفاف و قیمت گذاری مناسبی داشته باشد. ضمن اینکه در مناسبت های مختلف می توانید با تخفیف های متعدد پلن مورد نظرتان را با قیمت پایین تری خریداری کنید. البته این را به خاطر داشته باشید که در برخی موارد انتخاب و خرید هاست ارزان ممکن است هزینه های جانبی بیشتری از خرید هاست با کیفیت برایتان به بار آورد.

۷- مناسب ترین محل میزبانی هاست را انتخاب کنید

محل نگهداری سرورهای هاست، تاثیر مهمی در پایداری و عملکرد آن دارد. هاست اروپا، کیفیت و سرعت بهتری دارد. در مقابل، هاست ایرانی از قیمت ارزان تری برخوردار است. در انتخاب مکان نگهداری سرورهای هاست، نوع کسب و کارتان را در نظر بگیرید. پیشنهاد می کنیم اگر کاربرانی از سراسر جهان دارید یا این احتمال وجود دارد که کاربران ایرانی با آی پی سایر کشورها وارد سایت شما شوند، هاست پرسرعت اروپایی را انتخاب کنید.

8- در مورد اشتراکی یا ابری بودن هاست تصمیم بگیرید

در خرید هاست مناسب، با در نظر گرفتن شرایط مالی و منابعی که در اختیار دارید، دو گزینه اشتراکی یا ابری پیش رویتان خواهد بود. اگر قصد راه اندازی سایتی با فعالیت کوتاه مدت دارید و از طرفی با محدودیت مالی روبرو هستید، هاست اشتراکی گزینه به صرفه ای خواهد بود. اما برای فعالیت های بلند مدت و افزایش ترافیک سایت بدون کندی یا قطعی سایت، پیشنهاد می کنیم از همان ابتدا هاست ابری را انتخاب کنید. زیرا با محدودیت هایی مثل قطعی و کندی سایت در دراز مدت روبه رو نخواهید شد. ضمن اینکه منابع ذخیره ابری، سرعت بهتری برای سایت به دنبال دارد.

9- براساس نوع سیستم عامل، هاست لینوکس یا ویندوز را انتخاب کنید

در صورتی که سایت شما از دیتابیس MSSQL و کدنویسی ASP برخوردار است، همچنین قصد دارید سایت را روی سرور مایکروسافت راه اندازی کنید، خرید هاست ویندوز گزینه مناسبی خواهد بود. این نوع هاست از زبان php نیز پشتیبانی می کند. در مقابل، اگر به دنبال هاست برای سیستم های مدیریت محتوایی مثل وردپرس هستید، هاست لینوکسی با پشتیبانی از زبان های برنامه نویسی php و پایتون گزینه بهتری خواهد بود. هاست لینوکس، کنترل پنل دایرکت ادمین و سی پنل ارائه می دهد. در هاست ویندوز علاوه بر این دو کنترل، از کنترل پنل پلسک نیز استفاده می کند.

مهمترین نکات خرید بهترین هاست

سخن پایانی؛ شناخت مهمترین نکات خرید بهترین هاست برای استارتاپ

خرید هاست ایران جزو یکی از مراحل هفت خان رستم است که برای راه اندازی سایت یک استارت آپ نیاز است با موفقیت از آن عبور کنید. در انتخاب بهترین هاست برای استارتاپ، ریش و قیچی دست خودتان است. چه قصد راه اندازی یک استارتاپ جمع و جور را داشته باشید و چه به دنبال راه اندازی بزرگترین استارتاپ در زمینه موردنظرتان هستید، یک سایت خوب، باکیفیت و پرسرعت می تواند استارت قدرتمندی برای کسب و کارتان رقم زند.

در این مطلب مهم ترین نکات برای خرید هاست را بررسی کردیم. پیدا کردن یک سرویس ارائه دهنده خدمات میزبانی با کیفیت و پشتیبانی عالی، می تواند خیال شما را از بابت عملکرد فنی سایت راحت کند. ارائه دهنده ای که علاوه بر تضمین کیفیت سرویس با امکان تست رایگان، پشتیبانی موثر و سرویس های متعددی در اختیارتان قرار دهد. طوری که به جای سفید شدن تار موهایتان طی اجرای یک کمپین مهم در اثر قطع و وصلی سایت، عملکرد قدرتمند سایت را بر دوش یک هاست مناسب و باکیفیت گذاشته و فقط روی بهبود عملکرد استارتاپ تمرکز کنید.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/Fp4DR7EC
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه