شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

عید کجا بریم ارزون باشه؟

2 سال پیش ( 1401/4/6 )
 

تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای تفریح و سفرکردن است. اما یکی از نگرانی هایی که اکثر خانواده ها با آن روبرو هستند مخارج سفر در نوروز است. بهترین راه حل این مشکل، مدیریت یک سفر کم هزینه با انتخاب مقصد گردشگری است. در ادامه‌ی این مطلب بهترین مقاصد گردشگری برای سفر ارزان عید را پیشنهاد می کنیم.

یزد انتخاب مناسب برای سفر ارزان عید

یکی از قدیمی ترین و در عین حال زیباترین شهرها برای سفر، یزد است. یزد که به شهر بادگیرها معروف است جزو مقاصد گردشگری ارزان قیمت است. زیرا قیمت بلیط  های هواپیما و قطار برای سفر به این شهر مناسب است. از طرف دیگر تعداد اقامتگاه های گردشگری و هتل ها در یزد زیاد است. به همین دلیل هزینه‌ی اقامت در یزد و سفر نوروزی خیلی بالا نیست.

عید کجا بریم ارزون باشه؟

تور کیش از تهران جزو پرطرفدارترین تورهای نوروزی است که با قیمت های مختلفی برگزار می شود. خدمات و امکاناتی که در اختیار گردشگران قرار می گیرد در هزینه های سفر تاثیرگذار است.

سفر ارزان نوروزی به لرستان

لرستان یکی از بهترین مقاصد گردشگری در داخل کشور است که برای سفر به آن نیاز به هزینه‌ی زیادی ندارید. سفر به این شهر با هواپیما هزینه‌ی زیادی ندارد، به علاوه اینکه می توانید با اتومبیل شخصی هم به لرستان سفر کنید و از آبشارهای بی نظیر ان دیدن کنید.

جاذبه های گردشگری دیگری که در لرستان وجود دارد شامل تپه چغا، آبشار دره گرم و قلعه ی فلک الافلاک است که می تواند خاطرات خوشی از سفر نوروزی را در ذهن شما ثبت کند.

سفر نوروزی کم هزینه به اراک

اغلب افراد اراک را به عنوان شهر صنعتی می شناسند و تصوری از سفر گردشگری به این شهر ندارند. اما واقیعت این است که در این استان جاذبه های طبیعی و تاریخی متعددی وجود دارد که می تواند سفری خاطره انگیز را برای شما بسازد. در بین سفرهای ایرانگردی، سفر به اراک کم هزینه است و نیاز به صرف هزینه‌ی زیادی ندارد.

اگر در تهران سکونت داشته باشید که به راحتی و در مدت زمانی کوتاه می توانید به اراک سفر کنید و بابت سفر هزینه‌ی زیادی نپردازید. از طرف دیگر از مکان های گردشگری مانند منطقه حفاظت شده هفتاد قلعه، روستاهای تاریخی و حمام تاریخی چهار فصل دیدن کنید.

سفر به زنجان در عید نوروز

کسانی که اهل سفر جاده ای باشند به خوبی می دانند از تهران تا زنجان بدون ترافیک سنگین می توانند به مقصد برسند و در مسیر از جاذبه های طبیعی و دیدنی مسیر استفاده کنند. حتی داخل شهر زنجان هم جاذبه های تفریحی متعددی وجود دارد که می تواند اوقات خوشی را در سفر رقم بزند.

بهتر است بدانید هزینه های اقامت در زنجان بالا نیست و با کمترین بودجه هم می توان سفر نوروزی به زنجان را برای یک خانواده مدیریت کرد. با این حال چون خیلی از افراد با جاذبه های زنجان آشنایی ندارند در نوروز به آن سفر نمی کنند.

بازار سرپوشیده زنجان، رختشوی خانه و گنبد سلطانیه، گرندکانیون، ائل داغی و خانه ذوالفقار و  معبد داش کسن بخشی از جاذبه های زنجان است که برای گردشگران داخلی و خارجی نا آشناست.

ترکیه سفر خارجی ارزان قیمت

تعطیلات نوروز زمان مناسبی برای سفر رفتن است، زیرا آب و هوای بهاری لحظات خاطره انگیز و فراموش نشدنی را در ذهن گردشگران ثبت می کند. بسیاری از افراد دوست دارند در تعطیلات نوروز سفر خارج از کشور بروند، اما گمان می کنند هزینه‌ی این سفرها زیاد است و نمی توانند از عهده‌ی آن بربیایند.

اما سفر به ترکیه در نوروز در حال حاضر تفاوتی زیادی با هزینه های سفر به کیش با تور کیش از اصفهان نداشته و جزو سفرهای ارزان قیمت است زیرا نیازی به تهیه ی ویزا ندارد و می توانید چند روزی را به دیدن مکان های تاریخی و تفریحی اختصاص بدهید و خستگی یک سال کار و فعالیت را از تن بیرون کنید. حتی می توانید در فروشگاه هایی که تخفیف های خوبی برای فروش کالا می گذارند بهترین اجناس را خرید کنید.

اقامتگاه های ارزان قیمت و گران قیمتی در شهرهای مختلف ترکیه وجود دارد که می توانید اقامت در آن ها را متناسب با بودجه‌ی سفر مدیریت کنید.

در سفر ارزان عید به ترکیه حتماً از منطقه‌ی اورتاکوی، مسجد سلطان احمد و بازار بزرگ امینو در استانبول دیدن کنید.

عید کجا بریم ارزون باشه؟

سفر نوروزی به صربستان

کسانی که آرزوی سفرهای اروپایی دارند اما از هزینه های بالای آن هراس دارند می توانند به صربستان سفر کنند. زیرا این کشور زیبا و پر از جاذبه های گردشگری است، اما در عین حال هزینه‌ی سفر به آن هم زیاد نیست. شاید برایتان جالب باشد بدانید که برای سفر به صربستان نیازی به ویزا وجود ندارد به همین دلیل به راحتی می توانید به این کشور سفر کنید.

پایتخت صربستان شهر بلگراد است که شب ها و روزهایش با هم فرقی ندارند. شب ها هم مغازه های بلگراد باز است و شور و هیاهو در آن جریان دارد. همچنین اگر اهل طبیعت گردی باشید می توانید به جنگلزارها و قله ها سر بزنید یا از پارک های ملی دیدن کنید.

سفر ارزان به باکو

سفر نوروزی به باکو برخلاف سفر ترکیه و صربستان نیاز به ویزا دارد، اما نگران نباشید هزینه‌ی تهیه ی ویزا برای سفر به باکو زیاد نیست. حتی می توانید در کوتاه ترین زمان به صورت اینترنتی ویزای سفر به باکو را دریافت کنید. هزینه‌ی اقامت در باکو و خورد و خوراک نسبتاً ارزان است و می توانید با مدیریت کردن مخارج، از سفر به باکو با بودجه‌ی محدود لذت ببرید.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که باکو اشتراکات فرهنگی متعددی با ما ایرانیان دارد که می تواند سفری آسان و خاطره انگیز را تضمین کند.

آژانس مسافرتی همسفرها انواع تورهای داخلی و خارجی را با قیمت ها و امکانات متفاوت برگزار می کند و هر فردی می تواند متناسب با بودجه ای که در اختیار دارد، مقصد گردشگری مورد نظر را انتخاب کند.

جمع بندی

سفر نوروزی بعد از یک سال کار و تلاش روزانه می تواند خستگی را از تن به در کند و شما را برای انجام فعالیت های سال جدید آماده کند. اما صرف هزینه های هنگفت سفر نوروز برای همه ی خانواده ها میسر نیست. به همین دلیل برخی از خانواده ها سفر را از برنامه های خود حذف می کنند. اما بهترین راه، مدیریت سفر ارزان عید است. این مطلب چند مقصد گردشگری داخلی و خارجی برای سفر ارزان نوروزی را پیشنهاد می کند.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/f5S6n5ad
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
شیلا :
1 سال پیش
واقعا بهترین انتخاب ها برای سفر ارزون در ایام عید همین هایی بودن که گفتید.
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه