شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

میلگرد ای بی اس ABS از جمله محصولات نیمه آماده ای است که عمده تولیدکنندگان خرید آن را برابر با یک سرمایه گذاری در صنعت می دانند. به همین دلیل است که قیمت میله گرد ای بی اس ABS را برابر با هزینه مورد نیاز برای یک سرمایه گذاری در جلب رضایت مشتری و کسب سود بیشتر می دانند. جداول قیمتی میلگرد ای بی اس حاکی از این است که این میلگردها دارای قیمت بیش از سایر میلگردهای پلیمری پلی اتیلن هستند؛ اما اگر کمی در این باره کنکاش کنید، متوجه خواهید شد که به قیاس گذاشتن قیمت میلگرد ای بی اس در برابر سایر میلگردها امری اشتباه است؛ چرا که باید قیمت میلگرد ای بی اس را در مقایسه با ویژگی های این محصول مورد بررسی قرار دهید.

عوامل موثر بر قیمت انواع میلگرد ای بی اس ABS در بازار ایران

میلگردهای ABS دارای تنوع بالایی از لحاظ ارتفاع، قطر، روش تولید، برند و خواص مکانیکی و حرارتی هستند. به همین دلیل است که پای آن به اغلب صنایع تولیدی و صنعت ساخت و ساز باز شده است. تنوع در ویژگی های کیفی و ساختاری میلگرد ای بی اس، منجر به تنوع در قیمت میلگرد ای بی اس شده است. تولید میلگرد ای بی اس با طی کردن فرآیند پیچیده ای همراه است؛ پس هزینه های تولید را نیز باید در قیمت میلگرد ای بی اس دخیل بدانیم.

برای اطلاع از قیمت میلگرد ABS براساس سایز و روش های مختلف تولیدی، بایستی به جداول آپدیت شده از قیمت میلگرد ای بی اس مراجعه کنید؛ چرا که این میلگردها تحت تاثیر عوامل و فاکتورهای مختلف دستخوش تغییر قیمت دوره ای می شوند. عواملی چون نوسانات قیمت معاملات در بورس، نوسانات قیمت نفت، هزینه انرژی، تورم، تغییرات اقتصادی، تغییر قیمت ارز و دلار و همچنین نوسانات بازار می تواند عواملی موثر در تغییر قیمت روزانه میلگرد ای بی اس باشد.

روش تعیین قیمت میلگرد ای بی اس ABS در بازار تهران

برای تعیین قیمت میلگرد ای بی اس هر چند فرمول خاصی نمی توان معرفی کرد؛ اما می توان مجموعه ای از عوامل موثر بر این قیمت را مورد بررسی قرار داد. این عوامل به شرح زیر اند:

آیا قیمت میلگرد ای بی اس ABS در برابر کاربرد آن صرفه اقتصادی دارد؟

 

میلگرد ای بی اس ABS چیست؟

 میلگرد ای بی اس نوعی میلگرد خشکه، ضد ضربه، مقاوم در برابر پوسیدگی، زنگ زدگی، خوردگی و عناصر شیمیایی می باشد که در بازه دمایی وسیعی دارای پایداری ابعادی است. تمام ویژگی های مثبت پلیمرها در میلگرد ای بی اس گرد آمده و با توجه به این موضوع، باید قیمت میلگرد ای بی اس را قیمتی اقتصادی در برابر کیفیت آن بدانیم.

  • روش تولید میلگرد ABS

میلگرد ای بی اس به روش های مختلفی به تولید می رسد. میلگرد ای بی اس می تواند به صورت ترکیبی از آلیاژ پلی استایرن، آکریلو نیتریل و لاستیک استایرن بوتادین باشد که در این حالت میلگرد تولید شده دارای قابلیت انعطاف پذیری بالا بوده و در عین حفظ درجه سختی می تواند ساختاری پایدار داشته باشد. در روش دیگری از تولید میلگرد ای بی اس اما، استایرن و آکریلونیتریل در دمای 50 درجه به پلی بوتادین افزوده می شوند و روند تولید با آغازگر کلید می خورد. طبیعتا شیوه تولید میلگرد ABS می تواند در قیمت خرید آن موثر باشد.

  • خواص مکانیکی، حرارتی و شیمیایی میلگرد ABS

این فاکتور به طور تنگاتنگ با شیوه تولید و گرید میلگرد ABS در ارتباط است. خواص مکانیکی، شیمیایی و حرارتی در انواع میلگردهای ABS متفاوت است و بی شک بهینه بودن این خواص به بالا رفتن قیمت میلگرد ABS دامن می زند.

  • رنگ میلگرد ای بی اس

میلگرد ABS هر چند که در رنگ های استخوانی یافت می شود؛ اما می توان آن را در رنگ های شیری، مشکی و شفاف نیز خریداری کرد که بر قیمت آن تاثیر گذار است.

  • قطر و ارتفاع میلگرد ABS

سایزبندی متفاوت میلگرد ای بی اس، چه از لحاظ قطر و چه از لحاظ ارتفاع، تاثیر مستقیم بر قیمت میلگرد ای بی اس دارد.

  • مقایسه با جنس ها هم رده

برخی اوقات قرار گرفتن میله گرد ای بی اس ABS خشکه، در کنار جنس های هم رده باعث تغییر قیمت این جنس میشود. گاهی مقایسه با میلگرد پلی اتیلن PE و گاهی هم مقایسه با میلگرد ضدسایش پلی آمید میشود که قطعا قیمت میلگرد پلی آمید آلمانی در بازار ایران به علت اروپایی و وارداتی بودن، از ای بی اس و پلی اتیلن بالاتر است.

  • وزن وچگالی میلگرد ای بی اس

وزن و چگالی میلگرد ای بی اس از مهمترین مشخصه ها در جدول قیمتگذاری این محصول است. طبیعتا با تغییر این دو فاکتور، قیمت میلگرد ای بی اس نیز تغییر خواهد کرد.

  • برند میلگرد ABS

برندهای مختلفی چه در ایران و چه در خارج از ایران به تولید میلگرد ای بی اس مشغول هستند. برندها با توجه به هزینه های تولید، تکنولوژی و فرآیند تولید استفاده شده، هزینه نیروی کار، کیفیت مواد اولیه مورد استفاده، هزینه های انرژی و سوخت و همچنین هزینه های حمل و نقل باقی موارد قیمت میلگرد ای بی اس را تعیین می کنند.

  • عوامل اقتصادی روز

پارامترهایی چون قیمت نفت، قیمت معاملات در بازار بورس، نوسانات قیمت ارز و دلار، تورم و تغییرات بازار و نوسان در میزان عرضه و تقاضا همگی از جمله مواردی هستند که به طور دوره ای و حتی روزانه تغییر می کنند و قیمت میلگرد ای بی اس را دستخوش نوسان می نمایند.

قیمت ارزان میلگرد ای بی اس ABS در پکیلون

با توجه به عواملی که در تعیین قیمت میلگرد ای بی اس ذکر شد می توان به جرئت گفت که قیمت میلگرد ای بی اس تحت تاثیر ویژه ای از کیفیت این محصول می باشد. با این حال نمی توان از تاثیر سیاست گذاری های تامین کننده و فروشندگان این محصول در بازار غافل شد. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین میلگرد ای بی اس لزوما به پرداخت هزینه بالایی نیاز نیست و این در صورتی ست که مجموعه انتخابی شما برای خرید میلگرد ای بی اس، مجموعه ای خوش انصاف و متعهد به کیفیت در عین ارائه قیمت های اقتصادی باشد. پکیلون به عنوان یکی از برترین فروشندگان میلگرد ای بی اس در سطح کشور با ارائه قیمت های اقتصادی و ضمانت اصالت شما را از بهترین قیمت میلگرد ای بی اس بهره مند ساخته است. دسترسی به مزیت رقابتی آن در هم بازار پر هیاهوی امروز تنها با عرضه قیمت های اقتصادی برای تولیدکنندگان میسر است و ما این مزیت را به قیمتی ارزان در پکیلون برای شما تولیدکنندگان عزیز عرضه داشته ایم. برای خرید میلگرد ای بی اس با قیمت اقتصادی می توانید با کارشناسان مجموعه تماس حاصل نمایید و یا به وبسایت مجموعه به آدرس www.pakilon.com مراجعه کنید.

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/w6R7GYYm
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه