شنبه, ۳۰ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Sat, 20 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز

چیزهای زیادی هستند که یک سفر خانوادگی را به یادماندنی خواهند کرد اما قبل از هر چیزی، انتخاب یک مقصد مناسب برای چنین سفری، در اولیوت قرار می گیرد. در مقاله امروز ما سه مقصد گردشگری ایده آل در جنوب شرق آسیا برای سفر تابستانه به همراه خانواده به شما معرفی خواهیم کرد.

سفری جذاب با تور مالزی برای تماشای زیباهای طبیعت

تور مالزی می تواند، انتخابی ایده آل برای سفری خانوادگی به حساب بیاید. جاهای زیادی هستند که برای تور خود می توانید انتخاب کنید و از طرفی، فرهنگ مردم مالزی و شرایط کلی این کشور، محیطی عالی را برای خانواده های ایرانی می سازد. فعالیت های زیادی هستند که بسته به شهری که به آن جا سفر خواهید کرد، می توانید به صورت جمعی تجربه کنید و جاهای متنوعی هستند که می توانید به دیدنشان بروید. با این حال، کوالالامپور به عنوان پایتخت، اولین انتخاب همه خواهد بود و ما هم ابتدا به آن جا می پردازیم.

تور مالزی، تور بالی و تور تایلند؛ بهترین مقاصد سفر خانوادگی در تابستان

هر زمانی از سال برای رفتن به تور کوالالامپور عالی است و تعطیلات تابستان نیز از این قائده مستثنی نیست. شهری بزرگ، مدرن و بسیار زیبا که انبوهی از جاذبه های گردشگری فوق العاده را برای شما به همراه خواهد داشت. یک سری جاهای خاص در مالزی هستند که در آن جاها، به تمامی اعضای خانواده خوش خواهد گذشت. جاهای مثل آکواریوم KLCC، پارک فوق العاده جذاب 99 واندرلند، پارک ماجراجویی کمپ که چند شعبه در شهر دارد، پارک آبی کم نظیر سانوی لاگون، پارک های واقعیت مجازی و یا باغ وحش نگارا از این جمله هستند.

اما یک سری جاها در کولالامپور بوده که باید کوچک ترها را به سراغشان ببرید. مثل پارک کیدزانیا که در آن جا بچه ها مشاغل مختلف را بازی می کنند، پتروسِینز که یک مجموعه علمی برای بچه هاست و آن ها را به کاوش های فضایی و دیگر علوم مدرن مشتاق می کند، سوپر پارک در خیابان K و خیلی جاهای دیگر هستند که همگی مختص بچه ها درست شده اند. در واقع اگر قرار بر خوشگذرانی و تفریح باشد شما در کوالالامپور به هیچ وجه چیزی کم نخواهید داشت. مراکز خرید زیادی هم هستند که می توانید به صورت جمعی در آن ها به خرید بپردازید و یا فیلمی تماشا کنید و در ادامه به بازارها، موزه ها و دیگر مراکز شهری بروید.

از امتیازهای سفر به مالزی این است که شما محدود به کوالالامپور نیستید و می توانید به سراغ مقاصد ساحلی این کشور نیز رفته و روزهای خود را در طبیعت زیبا این کشور بگذرانید. اما بهترین مقاصد گردشگری خانوادگی به جز پایتخت، لنکاوی و پنانگ خواهند بود که در کنار زیبایی های طبیعی، امکانات تفریحی و رفاهی خوبی نیز برای گردشگران مهیا خواهند کرد و سفری جذاب را برایتان می سازند. هر کدام از این مقاصد ویژگی های منحصر به فرد خود دارند. مثلا لنکاوی سواحل بسیار زیباتری دارد اما مراکز تفریحی و خرید پنانگ بهتر هستند.

پیشنهاد ویژه ما برای سفری خانوادگی به مالزی، اقامت در هتل هایی با تم های خاص است. برای مثال، چقدر برای اعضای خانواده و بچه های جذاب خواهد بود که در هتل لگولند اقامت داشته باشید. با کاراکترهای این مجموعه عکس بگیرید، وسایل اتاقتان لگویی باشد و در همان جا نیز بتوانید از پارک آبی و بازی لگویی استفاده کنید. از طرفی اگر به لنکاوی یا دیگر مقاصد ساحلی رفتید، می توانید در هتل های بزرگ ساحلی که در خود استخرهای بزرگ و پارک آبی دارند نیز اقامت داشته باشید و در طول سفر خود خوش بگذرانید و خاطراتی شاد را رقم بزنید.

خوشگذرانی خانوادگی با تور بالی در سواحل رویایی 

تور بالی یکی دیگر از انتخاب های معرکه برای سفری خانوادگی به حساب می آید. این جزیره ی فوق العاده زیبا تجربه ای کاملا متفاوت نسبت به شهرهایی همچون کوالالامپور، بانکوک، استانبول یا دبی را برایتان رقم خواهند زد. بالی در واقع بسیاری امکانات رفاهی و تفریحی را در خود دارد و از طرفی زیباترین مناظر ممکن و سواحلی فوق العاده را نیز برایتان به همراه خواهد داشت و در نهایت خاطره ی سفری را برایتان رقم می زند که هیچ کدام از اعضای خانواده آن را فراموش نخواهند کرد.

تور مالزی، تور بالی و تور تایلند؛ بهترین مقاصد سفر خانوادگی در تابستان

وقتی به بالی سفر می کنید، با انبوهی از فعالیت های تفریحی مختلف مواجه هستید. با این حال پیش از هر کار دیگری، احتمالا به سراغ سواحل این جزیره و تفریحات آبی بروید. انتخاب های بسیار زیادی در این زمینه وجود دارند اما اگر با بچه ها به جزیره رفته اید، حتما مکان هایی را انتخاب کنید که در کنار زیبایی، از نظر رفاهی نیز مجهز باشند. سواحل کوتا، بالانگان، نوسا دوا، پادانگ پادانگ یا سمینیاک از جمله این موارد هستند که چندین رستوران و کافه را در کنار خود دارد، سرویس بهداشتی و دوش برایشان در نظر گرفته شده و هر تفریح آبی که فکرش را کنید را در آب های آن جا می توانید تجربه نمایید.

اما فعالیت های تفریحی تنها به سواحل ختم نمی شوند. چند پارک آبی جذاب در بالی وجود دارد که معروف ترین آن ها، واتربوم است و پیشنهاد می کنیم، حتما به صورت جمعی سری به این مکان بزنید و یک نیم روز خود را در آن ا به تفریح بپردازید. سافاری و پارک دریایی بالی نیز جایی عالی برای گردش بوده و چیزهای زیادی در آن جا برای دیدن وجود دارد. چندین رودخانه و آبشارهای زیبا در بالی وجود دارند که برای طبیعت گردی معرکه هستند و بازدید از پارک پروانه ها نیز مسلما برای همه ی اعضای خانواده دلچسب خواهد بود. یکی از جاهای جالب در بالی، موزه آثار هنری سه بعدی Dream Museum Zone یا به صورت اختصاری DMZ است. در این محل چندین نقاشی جالب وجود دارد که عکس هایی منحصر به فرد را برایتان خواهند ساخت. پارک ماجراجویی تری تاپ، گردش های دریایی، نمایش های محلی، خرید در مراکز مختلف و بازارها و خیلی فعالیت های دیگر هستند که در سفر به بالی می توانید به سراغشان بروید.

در بالی خبری از هتل هایی با تم های خاص مثل لگولند نیز، اما ریزورت ها و اقامتگاه های جذابی وجود دارند که برای جمع های خانوادگی و کسانی که همراه فرزندانشان به جزیره می روند، انتخابی خوب به حساب می آید. ریزورت سوفیتل در نوسا دوا، ریزورت هیلتون، ریوزرت وستین و هتل آپوروا کمپینسکی همه امکاناتی عالی برای این کار را دارند. در این میان کلاب مِد نیز با توجه به بخش های تفریحی متعدد، فضای مجلل و زیبا و ساحل اختصاصی اش، می تواند میزبانی عالی برای سفر شما باشد. اگر برای خرید تور بالی به صفحه این جزیره در سایت آژانس آویسا تور مراجعه کنید، مشاهده خواهید کرد که این هتل ها و همچنین ریزورت های 3 و 4 ستاره متنوعی برای انتخاب وجود دارد. این تورها با بهترین قیمت ممکن و امکانات خیلی خوبی ارائه شده و در بسیاری از موارد، با انتخاب این تورها در هزینه های سفر شما نیز صرفه جویی می شود.

اقامت به یادماندنی در خاص ترین هتل ها با تور تایلند

تور تایلند همان قدر که برای جمع های مجردی جذاب است، می تواند سفری خاطره انگیز برای خانواده ها هم باشد. مقاصد گردشگری متنوعی در تایلند وجود دارد که می توانید انتخاب کنید و فعالیت های متنوعی هستند که در این سفر امکان انجامشان را خواهید داشت. تایلند کشوری زیبا و متنوع بوده و مراکز تفریحی مختلفی در جای جایش قرار گرفته اند. با توجه به این که بسیاری از سفرها به تایلند به مقصد بانکوک انجام می شود و این شهر در صدر لیست پربازدیدترین مقاصد گردشگری دنیا قرار دارد، ابتدا به پایتخت می پردازیم.

تور مالزی، تور بالی و تور تایلند؛ بهترین مقاصد سفر خانوادگی در تابستان

تعداد مراکز تفریحی و فعالیت هایی که به صورت خانوادگی می توانید در بانکوک انجام بدهید، آن قدر زیاد است که می شود چندین مقاله کامل در موردشان نوشت.  پارک های آبی و بازی زیادی هستند که در سفر به این شهر به سراغشان بروید. پارک هایی مثل سیام آمیزینگ پارک یا فانتازیا لاگون که با دکور جذاب و بازی های متنوع ساعاتی شاد برای کوچک ترها و بزرگ ها خواهند ساخت. تنوع مراکز تفریحی در این شهر فوق العاده است و از پارک های واقعیت مجازی تا پیست اسکیت یخی در این شهر گرمسیری و حتی پارک های خاص مثل باغ پروانه ها را نیز شامل می شود. حتی اگر به مراکز خرید بروید نیز، علاوه بر تعداد زیادی فروشگاه بزرگ، پارک های کوچک، سینماهای مدرن و انواع بخش های سرگرم کننده را مشاهده خواهید کرد.

چندین هتل با تم های مختلف در بانکوک وجود دارد اما بر خلاف انتظار، هیچ کدام آن ها تم کودکانه نداشته و به همین خاطر باید به سراغ هتل هایی بروید که فضای خانوادگی دارند و امکانات تفریحی خوبی را نیز برای مسافران خود فراهم کرده اند. ریزورت آناتارا با منظره ی رودخانه، هتل آماری واترگیت و هتل نووتل بعضی از انتخاب های عالی برای اقامتی فوق العاده در بانکوک خواهند بود. 

اما در سفر به تایلند، شهرها و جزایر دیگری هم هستند که می توانید برای سفر خانوادگی خود انتخاب کنید. برای مثال، پوکت انتخابی عالی برای شماست. جزیره ای مدرن، زیبا و بزرگ در دریای آندمان که دارای مراکز تفریحی و خرید مختلفی بوده و البته سواحلی زیبا و باشکوه دارد که برای انواع تفریحات آبی مناسب هستند. پوکت دارای پارک های آبی بسیار بزرگ و جذاب است و جاهای زیادی مثل خانه ی وارونه یا مرکز نگهداری از فیل ها دارد که می توانید به دیدنشان بروید.

از طرفی کرابی نیز مقصد جذابی برای چنین سفری خواهد بود. کرابی سواحل زیبا و بی نظیری دارد و مناظر چشم نواز، فعالیت های آبی و گردش های دریایی از جمله مهم ترین جذابیت های سفر به این جزیره خواهد بود. یکی از کارهایی که در زمان سفر به کرابی می توانید انجام دهید، گشت و گذار در میان جزیره های کوچک تر اطراف است. فعالیتی که مسلما همه ی اعضای خانواده از انجامش لذت خواهند برد، برای همین همیشه، هر آنچه از خوشگذرانی و ماجراجویی در تور تایلند تعریف کنیم، بازهم کم است و گوشه ای از لذت وصف ناپذیر سفر را نشان نمی دهد! 

برچسب ها : رپرتاژ آگهی
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/x8BEIJRj
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوک
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه