دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
توسعه خدمات به دارندگان محصولات ایران خودرو

امداد خودرو ایران خدمات سفارشی سازی خودرو را به محل شما می آورد

3 سال پیش ( 1400/3/10 )
 

شرکت امدادخودرو ایران در راستای توسعه خدمات مکان محور خود و همچنین افزایش رضایت مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو، فروش و نصب قطعات آپشن خودرو در محل را فراهم کرده است.

به گزارش ارتباطات امداد خودرو ایران، از این پس مشتریان می توانند برای دریافت قطعات و آپشن های مورد نیاز خودرو که نصب آن در محل امکان پذیر باشد، درخواست خدمت در محل ثبت کنند.

امداد خودرو ایران خدمات سفارشی سازی خودرو

بنابراین گزارش، امدادخودرو ایران با همکاری شرکت آپکو و همچنین پلتفرم بسپر، این امکان را برای مشتریان فراهم آورده تا لوازم آپشن خودرو و قطعاتی نظیر کفی زیرپایی راننده و سرنشین، قفل فرمان و غیره که قابلیت نصب در محل دارند را از طریق وب سایت بِسپٌرشاپ یا اپلیکیشن بسپر سفارش و در محل مورد نظر دریافت فرمایند.

لازم به توضیح است در صورت استفاده مشتری از خدمات فوق، گارانتی خودرو محفوظ بوده و قطعه نصب شده نیز شامل ضمانت کیفیت و دوام خواهد بود.

علاوه بر خدمات آپشن خودرو، متقاضیان می توانند اقلام مصرفی اتومبیل خود مانند باتری، روغن، تسمه و غیره را از طریق این فروشگاه آنلاین خریداری کنند.

از دیگر قابلیت های این پلتفرم (بسپر)، تعمیر فوری خودرو، حمل، کارشناسی خودرو و همچنین سایر خدماتی نظیر استعلام و پرداخت خلافی، استعلام عوارض خودرو و همچنین مجوز ورود به طرح ترافیک را می توان برشمرد.

متقاضیان می توانند با مراجعه به سایت  www.besporshop.com  و یا نصب «اپلیکیشن بسپر» بر روی تلفن همراه خود بدون نیاز به مراجعه حضوری و با خاطری آسوده از محصولات و خدمات متنوع خودرویی این نرم افزار بهره مند شوند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ijkGINKI
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه