دوشنبه, ۱۲ شهریور(۶) ۱۴۰۳ / Mon, 2 Sep(9) 2024 /
           
فرصت امروز
شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو اعلام کرد:

نصب لوازم جانبی در نمایندگی های مجاز، امنیت خودرو را تضمین می کند

3 سال پیش ( 1400/2/28 )
 

شرکت خدمات پس از فروش ایران خودرو در خصوص برخی اقدامات که امنیت خودرو و سلامت سرنشنیان را به خطر می اندارد،  توضیحاتی ارائه کرد.

معاون خدمات پس از فروش شرکت ایساکو در خصوص اقداماتی که باعث کاهش ایمنی خودرو و در برخی موارد از بین رفتن ضمانت برخی از قطعات آن می شود، گفت: به طور کلی دستکاری، تعویض یا نصب قطعات و سیستم های جانبی که مسبب صدمه احتمالی به سایر قسمت های خودرو شود، باعث ابطال کامل گارانتی خودرو یا بخشی از آن می شود.

نصب لوازم جانبی در نمایندگی های مجاز

وردینی تشریح کرد: از جمله مواردی که باعث لغو گارانتی بخشی از خودرو می شود، می توان به نصب رینگ یا لاستیک غیر استاندارد (پهن) یا تغییر ارتفاع خودرو، اشاره کرد که این دستکاری ها ممکن است باعث بروز اختلال در سیستم تعلیق و فرمان شود. همچنین نصب روکش صندلی در خودروهای خاص که دارای صندلی برقی  یا  ایربگ هستند، ممکن است عملکرد ایربگ را با اشکال مواجه کند که مخاطرات بسیاری را برای سرنشینان آن ایجاد خواهد کرد.

وی در ادامه به نصب دزدگیر، نصب کفی یکپارچه داخل اتاق، نصب کروز کنترل وGPS  و دستکاری برق خودرو (باتری، دینام و استارت) اشاره و تصریح کرد این موارد مهم ترین نکاتی است که با تغییر در عملکرد عادی خودرو، ممکن است باعث از کارافتادن ناگهانی یا بروز اشکال در سیستم مرتبط با آن شود و به همین دلیل موجب سلب تعهد ما نسبت به مشتری خواهد شد.

معاون ایساکو اما در ادامه با توجه به علاقمندی برخی مشتریان به نصب برخی آپشن ها و لوازم اضافی بر روی خودرو به ایشان پیشنهاد کرد برای هرگونه تغییر در سیستم خودرو، حتما به نمایندگی های مجاز که با در دست داشتن نقشه فنی خودرو، تسلط و تخصص کامل برای تغییر در امکانات خودرو را دارند مراجعه فرمایند.

وی همچنین به دارندگان محصولات ایران خودرو تاکید کرد، پیش از استفاده خودروی صفر به منظور آشنایی کامل از نحوه عملکرد آن و آگاهی از نکاتی که باعث حفظ سلامت و کارکرد مطلوب خودرو شده یا باعث ابطال گارانتی می شود، دفترچه راهنما را به طور دقیق مطالعه کنند.

وی در پایان در خصوص مزیت استفاده از خدمات گارانتی و مراجعه به نمایندگی های مجاز به مواردی همچون اطمینان از کیفیت قطعات، رعایت استانداردهای نصب در شبکه خدمات پس از فروش و ضمانت خدمات ارائه شده اشاره کرد و گفت: قطعا مجموعه های تولید کننده که از صفر تا صد در جریان تولید خودرو هستند، با دانش و آگاهی کامل به نقشه خودرو و کارکرد آن و آموزش های کاملی که در خصوص خدمات پس از فروش دریافت کرده اند، می توانند خدماتی متناسبی به دارندگان محصولات آن مجموعه ارائه کنند.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/M6UenpmX
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چینخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتیندانلود رایگان از شاتراستوکخرید اقساطی آیفون 13 با تخفیف ویژهخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید کتاب استخدامیخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختتخت خواب دو نفرهگالری مانتوریفرال مارکتینگ چیست؟محاسبه قیمت طلا
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه