مک دونالد از برگزاری کمپین تبلیغاتی خود به نام «ماجرای بهترین طعم کانادایی» خبر داد. طی این کمپین رستورانها در منوی تابستانی خودشان غذاهای کانادایی سرو میکنند. در این کمپین که از سوم ژوئن 2015، آغاز شده است، غذاهای موقت که ریشه کانادایی دارند در منوی مکدونالد گنجانده شدهاند. برای مثال در یکی از این غذاها که برگر کلبهای نام دارد، از گوشت مرغی که در استان اونتاریوی کانادا پرورش داده شده، همراه با سس دودی موسکاکو استفاده شده است. همچنین غذاهای دیگری چون خرچنگهایی که در استانهای حاشیه دریای آتلانتیک صید شدهاند در منوی غذای تابستانی مکدونالد در این کمپین وجود دارد. مدیر تبلیغات این کمپین بازار هدف این کمپین را محدود به کانادا میداند و میگوید: این کمپین مستقیماً مردم کانادا را هدف قرار داده و آن را نشانه عشق به این مردم میداند. برایمان مهم بود که غذاهای اصیل کانادایی را برای مردم این کشور در منوی تابستانهمان بگنجانیم.