آیا میدانستید مخاطب همواره نقش اصلی را در موفقیت کمپین تبلیغات کلیکی شما بر عهده دارد؟ جلب توجه مشتری دارای اهمیت حیاتی است. آیا شما روی چیزی که توجه شما را جلب نکند، کلیک میکنید؟ پس مطمئن باشید که اگر قبل از ورود مخاطب به صفحه شما، قادر به جلب توجه وی نباشید، تنها در حال بر باد دادن سرمایه و بودجه خودتان هستید. زمانی که در حال برنامهریزی برای کمپین تبلیغات کلیکی خود هستید، زمان اندکی را صرف بررسی، مطالعه و شناخت مخاطب هدف خودتان کنید.آنها چه خصوصیاتی دارند؟ چه میکنند؟ از چه چیزی میترسند؟ چه میخواهند؟ محصول یا خدمات شما چگونه میتواند مشکل یا نیازی از آنها را برطرف کند؟
زمانی که در حال برنامهریزی برای کمپین تبلیغات کلیکی خود هستید، زمان اندکی (در حد چهار تا شش ساعت) را صرف بررسی، مطالعه و شناخت مخاطب هدف خودتان کنید. آنها چه خصوصیاتی دارند؟ چه میکنند؟ از چه چیزی میترسند؟ چه میخواهند؟ محصول یا خدمات شما چگونه میتواند مشکل یا نیازی از آنها را برطرف کند؟