آیا میدانستید رسانهای که میتواند برای یک شرکت بهترین انتخاب باشد، ممکن است برنامه تبلیغاتی یک شرکت دیگر را کاملا به هم بریزد؟ برخی شرکتها بهصورت گسترده بیلبوردهای مختلفی در سطح شهرها در اختیار دارند. برخی دیگر از ارتباط نزدیک با صدا و سیما برخوردار هستند. برخی دیگر، دسترسی بسیار خوب به دادههای کاربران آنلاین (مانند ایمیل) دارند. برخی دیگر شماره تماس بسیاری از مردم را به شیوههای مختلف تهیه کردهاند. گروه دیگری با رسانههای مکتوب نظیر مجلهها و روزنامهها رابطه دارند.
حاصل این ارتباط و دسترسی به منابع، این میشود که یک شرکت بهشدت تاکید میکند که استفاده از بیلبوردها اثربخشترین قسمت کمپین تبلیغاتی است و شرکت دیگری فضای فیزیکی را به طور کامل رد و فعالیت انحصاری در فضای مجازی را توصیه میکند. برای انتخاب رسانه مناسب باید از طریق مشورت با کارشناسان بهترین گزینه را متناسب با حوزه کاری و شرایط کسبوکار
برگزید.