هیجان بازیهای لیگ جهانی والیبال علاوه بر مردم، برندهای داخلی را نیز فراگرفته است؛ برندهایی که به شکلهای مختلف سعی در همراهی مشتریانشان هنگام پخش این بازیها دارند. اینستاگرام، آگهیهای تلویزیونی و زیرنویسی همه و همه در رساندن پیام تبلیغاتی برندها در تلاشند. حال در این میان کسبوکارهایی هم هستند که به خاطر کمکردن بودجههای تبلیغاتی خود از ویترینهای خود بهعنوان رسانه تبلیغاتی استفاده میکنند. یکی از این کسبوکارها خشکشویی پاکان است که با هر بازی جهانی والیبال، پیام و طرح آگهی رسانه تبلیغاتی منحصر به مفرد خود یعنی ویترینش را تغییر میدهد.
این خشکشویی همراهی خود را با این شکست در قالب جملهای صمیمی و خودمانی در ویترین خود به نمایش گذاشته است. جمله «رفیق باشیم، رفیق. چه در پیروزی و چه در شکست. بچهها متشکریم» این روزها روی رسانه تبلیغاتی این کسبوکار خودنمایی میکند. به هرحال همراهی با مشتری به بزرگی و کوچکی کسبوکار مربوط نمیشود و تمامی برندها با هر اندازه و ابعاد میتوانند با مشتریانشان در تمامی شرایط همدلی و همراهی کنند.