پیتزا Hut در خانه و خارج از آن همواره با مخالفتهای زیادی روبهرو است اما با وجود انحرافات فوق، این برند متعلق به شركت رستورانهای فستفود! Yum یك بار دیگر در یكی از پرفروشترین روزهای سال، روز برگزاری مسابقه Super Bowl، دست به انجام معاملهای بزرگ میزند. الگوی كاری پیتزا Hut برای چند سال گذشته ساخت و پخش یك آگهی تبلیغاتی چند دقیقه قبل از شروع مسابقه بود. در همین دقایق میلیونها آمریكایی شاید هنوز روی شام شب مسابقه فكر میكنند. برندهای دیگر مثل فورد نیز قبلا به این استراتژی رسانهای با هزینه كمتر اندیشیدهاند.
امسال پیتزا Hut قصد ساخت دهها آگهی بازرگانی روی شبكه CBS در بیست و چهار ساعت باقیمانده تا شروع بازی را دارد. در این میان یك آگهی تبلیغاتی قبل از رسیدن قیمت آگهیهای 30 ثانیهای به 5 میلیون دلار در سطح كشور پخش میشود. آخرین آگهی تبلیغاتی پیتزا Hut ترانه «My House» از خوانندهای به نام«Flo-Rida» را برای تحریك اشتهای مخاطبان به گوش آنها میرساند. به گفته جف فاكس، رئیس برند پیتزا Hut، اكثریت پیتزاها قبل از شروع بازی سفارش داده میشوند. به همین دلیل آگهیهای تبلیغاتی فوق مورد علاقه ما هستند.
با وجود عدم حمایت مالی رسمی از مسابقه Super Bowl، پیتزا Hut باید به تبلیغ ارتباط موجود میان بازی و هویت خود دقت كند ولی در قالب یك اقدام بازاریابانه هوشمندانه دیگر، این برند با پخش یك آگهی تبلیغاتی به نام«golden anniversary» به میدان آمده است كه بر رابطه موجود میان 50 سالگی Pizza Hut و Super Bowl دلالت دارد.در حقیقت، Pizza Hut در صدد است 50 پیتزا با ورقههای كوچك طلا را در شلوغترین روز سال به مشتریان خود تحویل دهد.
كسانی كه پیتزا سیر Hut را در روز برگزاری مسابقه Super Bowl سفارش دهند، شانس دریافت یكی از این پیتزاهای طلایی را خواهند داشت. این پیتزاها به ارزش 100 دلار حاوی 24 قیراط طلا هستند و در جعبههای طلایی ویژه همراه با یك كارت هدیه طلای 100 دلاری عرضه میشوند. پیتزا Hut با استخدام بازیكن تیم فوتبال «Detroit Lions» و دریافت كننده سابق تیم فوتبال «Seattle Seahawks» به نام «Golden Tate» قصد كمك به تبلیغ پیتزا سیر خود در جشنها و رویدادهای رسانهای در منطقه پر جمعیت «Bay Area» سانفرانسیسكو را دارد.