آیا میدانستید یکی از کارهایی که برای ایجاد اعتماد در کاربران و مشتریان یک فروشگاه اینترنتی بسیار مهم است پاسخگویی سریع به مشتریان است؟ باید هر روز در چند مرحله به ایمیلها پاسخ دهید، مشکل مشتریان را رفع و سعی کنید رضایت و اطمینان آنها را جلب کنید. عدم پاسخگویی یا دیر پاسخ دادن به ایمیلها مشتری مردد را از خرید منصرف میکند بنابراین برای پاسخگویی مناسب باید سازکاری داشته باشید که اطمینان مشتری را جلب کند. هر زمان که سفارش را دریافت میکنید تا هنگام تحویل کالا مرحله به مرحله مشتری را از روند تحویل آن به کمک ایمیل یا پیامک مطلع کنید.
به خاطر داشته باشید که یک فروشگاه اینترنتی اگر در بین کاربران و مشتریانش اعتبار کافی نداشته باشد و به اندازه کافی اعتمادسازی نکرده باشد نمیتواند درآمد مناسبی داشته باشد از این رو هر چه میتوانید در جهت ایجاد اعتماد و اعتبار کار کنید.