براساس بیانیه ای که توسط بخش بازاریابی نیویور ک تایمز منتشر شده است، این نشریه آمریکایی با خرید آژانس تبلیغاتی و طراحی Fake Love و با تمرکز بر تکنولوژی عینک های واقعیت مجازی به دنبال بهبود وضعیت خود در بازار است.
دفاتر این آژانس که پیش از این نیز سابقه همکاری در پروژه های تبلیغاتی و بازاریابی نشریه نیویورک تایمز را نیز در کارنامه خود دارد در دو شهر نیویورک و دوبی قرار دارد. بسیاری از کارشناسان و تحلیلگران حوزه تبلیغات و بازاریابی معتقدند که سابقه مشارکت در پروژه های VR (واقعیت مجازی) و AR (واقعیت افزوده) شرکت های تجاری معتبر نظیر نایکی، توییتر، کوکاکولا و گوگل از جمله مهم ترین دلایل خرید آژانس Fake Love توسط نیویورک تایمز بوده است.
در پی خرید این آژانس تبلیغاتی، مریت لوین، مدیر ارشد بخش درآمدهای شرکت رسانه ای نیویورک تایمز می گوید: «روند رو به رشد این آژانس تبلیغاتی و طراحی از زمان پیوستن آن به نیویورک تایمز بسیار سریع و غافلگیر کننده بوده است از این رو ما به دنبال استفاده از تخصص این شرکت در پروژه های واقعیت مجازی و واقعیت افزوده در فرآیند ارائه محصولات مان به بازار هستیم.»
مدیر ارشد بخش درآمدهای شرکت رسانه ای نیویورک تایمز در ادامه سخنان خود افزود: «خرید آژانس تبلیغاتی Fake Love کمک می کند تا بتوانیم به صورت ویژه ای زنجیره بازاریاب های خود را در حوزه های تولید محتوا، استراتژی، خلاقیت و توزیع حمایت کرده و با استفاده از توانمندی های این آژانس محصولاتی کامل و متنوع را به مخاطبان خود عرضه کنیم.»
برنامه ریزی نیویورک تایمز برای تقویت بخش بازاریابی خود بسیار گسترده و مفصل بوده و این نشریه مشهور آمریکایی در سال 2016 میلادی از یک آژانس تبلیغاتی دیگر به نام Hello Society که یک آژانس بازاریابی تأثیرگذار است و از ستاره ها و افراد مشهور در شبکه های اجتماعی برای پیش برد کارزارهای تبلیغاتی تولید محتوا برای برندها استفاده کرده و در این حوزه از تجارب ارزشمندی برخوردار است، استفاده کرده است. در همین چارچوب کارشناسان حوزه بازاریابی معتقدند، دراختیار گرفتن آژانس هایی از این دست بیانگر رویکرد مدیران نیویورک تایمز در زمینه توسعه بخش بازاریابی و مخاطبان است.
لین برنستاین، از بنیان گذاران آژانس تبلیغاتی Fake Love در رابطه با خرید آن توسط نیویورک تایمز و شرایط جدید فعالیت این آژانس اظهار داشت: «در رابطه با همکاری Fake Love با T Brand Studio ما خواهیم توانست تا با الهام از رویکرد مترقی و رو به جلوی خود در حوزه تبلیغات و تولید محتوا مخاطبان بیشتری را با استفاده از روش های متنوع تر هدف قرار دهیم.»
وی در ادامه سخنان خود افزود: «برندها و شرکت های تجاری موفق امروزه با ایجاد محتوای مفصل و بعضاً خروج از حوزه اصلی فعالیت خود تلاش می کنند تا طیف وسیعی از مشتریان را هدف قرار داده و با ارائه محصولات متنوع به بازار، بر میزان درآمدهای خود بیفزایند.»
لازم به ذکر است اقدام اخیر نیویورک تایمز در زمینه خرید دو آژانس تبلیغاتی و طراحی در شرایطی صورت می پذیرد که امروزه تعداد قابل توجهی از شرکت ها و برندهای موفق آمریکایی در تلاش هستند تا با خرید استارتاپ ها و دیگر شرکت های موفق به توسعه محصولات خود بپردازند.