KFC با برگزاری کمپینی در رومانی و به چالش کشیدن عکسهای پولدارهای اینستاگرام، بهصورت کاملا زیرپوستی و هوشمندانه دست به تبلیغ محصول جدید منوی خود(Smart Menu) با قیمت مناسب زد. مرغ سوخاری کنتاکی KFC یکی از رقبای آمریکایی برند مکدونالد در صنعت غذاهای فستفود است. در این کمپین تبلیغاتی KFC برای معرفی محصول جدید منوی خود که قیمتی مناسب دارد با ایده گرفتن از فراگیر شدن جمله «بچه پولدارهای اینستاگرام RichKidsOfInstagram» و هشتگ آن، مخاطبان خود را دعوت به رقابتی خلاقانه کرده است!
این چالش با این شعار شکل گرفته است که «تنها راه خوشگذرانی پولدار بودن نیست» و بدین صورت مخاطبان میتوانند با جستوجوی عکسهای شبکههای اجتماعی با هشتگ RichKidsOfInstagram# و خلق یک عکس خلاقانه طنز و مشابه با عکس منتخب و با هشتگ رومانیایی Distractie cu bani putini به معنای «پول کم و تفریح عالی» Little Money Big Fun در این کمپین شرکت کنند. به گزارش آیمارکتور، کمپین فوق علاوه بر به چالش کشیدن عکسهای بچه پولدارهای اینستاگرام باعث شد خبرگزاریهای بسیاری در مورد این اتفاق صحبت کنند و نقدهای بسیاری در مورد تفاوت زندگی در اقشار مختلف پدید آمد ولی در آخر این KFC بود که توانست با ایجاد کمپین بازاریابی خود موفقیتهای زیادی را به دست آورد.