در یک مسابقه دوچرخهسواری قهرمان مسابقه نزدیک به خط پایان یک دفعه برمیگردد و پشت سرش را نگاه میکند. همین حرکتش موجب میشود که یک دفعه احساس خستگی کرده و همه از او جلو بزنند و مسابقه را ببازد. قهرمان سرخورده دوچرخهاش را گوشهای در پارکینگ خانهاش پنهان میکند. از آن به بعد حسرت به دل آدمهایی را که دوچرخهسواری میکنند نگاه میکند. غمش زیاد است. در باشگاه و هر جا که مردی و زنی دوچرخهسواری میکند، نگاههایش سوءتفاهمبرانگیز تلقی میشود. غمگین است اما با دیدن چند دوچرخهسوار حرفهای یک دفعه با خودش و دنیا از در آشتی در میآید و پشت سر آنها میدود.
دست از بازنده بودن برمیدارد. نوشیدنی پاوراید را مینوشد. توانش زیاد میشود و قهرمان میشود. به همین سادگی. به همین سادگی از داخل تیزر هم مخاطب میتواند درک کند که پاوراید تا چه حد قدرتمند و اثرگذار است. برند میتوانست در دل یک مهمانی یا هر جای دیگری محصولش را معرفی کند اما نشان دادن یک ورزشکار خسته که انگیزه ادامه را از دست داده است ایدهای است مناسب تا برند تمام وجوه نوشیدنیاش را به رخ بکشد.
نوشیدنی معجزهآسای پاوراید میتواند هم انگیزه و پشتکار ایجاد کند و هم توان جسمی و بدنی. این نوشیدنی نه فقط یک بالابرنده قدرت جسمی بلکه بالابرنده توان روحی نیز هست، آن هم در دنیایی که انگیزه و امید و پشتکار در گرانبهایی است که همه به دنبالش هستند. پس پاوراید قابل اعتناست.