نشست آذرماه نمایندگان تحت سرپرستی شعبه همدان در محل شعبه برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی بیمه دی؛ دستور جلسه این نشست هماهنگی با همکاران شبکه فروش در شعبه همدان بود . در این نشست مدیریت شعبه مطالبی از جمله : تشریح فلسفه و رسالت بیمه ، وضعیت صنعت بیمه و موقعیت امروز شرکت بیمه دی، رعایت سلامت حرفه ای ، انسجام سازمانی ، آراستگی فردی و محیط کار،حفظ حقوق مشتریان و چگونگی ایجاد مشتریان وفادار با پیگیری در تمدید بیمه نامه ها، تشریح رشد و تعالی سازمان و چگونگی بهره برداری از رتبه توانگری جدید، سیاست های کلی شرکت و نتایج نشست پاییزی مدیران شعب را عنوان کرد.
در ادامه نشست مطالبی پیرامون اولویت های جدید شرکت در حوزه فروش محصولات بیمه ای، توجه ویژه به فروش بیمه های زندگی، اهمیت فروش بیمه های خرد در ترکیب پرتفو و درآمد نمایندگان، اولویت استفاده از خدمات شرکت های واسط، توجه جامعه نگر به نیاز های بیمه ای جدید مشتریان و ارائه پیشنهادات مبتنی برخلاقیت، توجه به فعالیت های زیست محیطی و ارائه فعالیت های سبز و تشریح نقاط قوت و ضعف شعبه و راه کار های افزایش فعالیت ها و ... مطرح شد.
همچنین در پایان جلسه دوتن از کارشناسان بیمه های عمر و زندگی در خصوص چگونگی بررسی ، صدور ، رعایت نکات فنی و دستورالعمل های ذیربط ، بازاریابی و چگونگی فنون گفتگو و دستیابی به فروش موفق محصولات بیمه ای خصوصاً بیمه های عمر و سرمایه گذاری توضیحاتی را ارائه و با نمایندگان تبادل نظر کردند.