ایکیا در جدیدترین آگهی خود یک آشپزخانه جنگلی را از میمونها پر میکند تا ببیند چه اتفاقی میافتد. در واقع این آگهی یک آشپزخانه پر از میمونها است. البته به اضافه پرندگان استوایی، مار، یک گوزن و یک فیل. به گزارشام بیای نیوز، این ویدئوی 90 ثانیهای بهعنوان بخشی از کمپین «هر روز شگفتانگیز» این شرکت مبلمان سوئدی در «مرکز محافظت از جگوار» کاستاریکا فیلمبرداری شده است.
در این آگهی تعدادی میمون واقعی را در آشپزخانه متد ایکیا وسط یک جنگل استوایی رها کردهاند. آیا باید انتظار بینظمی و آشوب هم داشته باشیم؟ قطعا! اصلا میمونها را به چه دلیل دیگری در یک آگهی میگذارید؟ ورجهوورجه میکنند و کشف میکنند، تمام اثاثیه را بررسی میکنند و از هر کابینت و دراوری بالا میروند. یک یخچال پر از موز ناگهان باز میشود و مایه خوشی تیم سازنده را فراهم میکند. پیتر رایت، مدیر مارکتینگ ایکیا در انگلیس و لندن میگوید: «ما میدانیم وقتی همه خانواده در آشپزخانه باشند چقدر خوش میگذرد و امیدواریم این میمونهای بانمک مردم را وادار کنند خودشان این موقعیت را تجربه کنند.» درنهایت یک فنجان قهوه متلاشیشده به شیطنتهای جنگل پایان میدهد.