سه شنبه, ۲ اردیبهشت(۲) ۱۴۰۴ / Tue, 22 Apr(4) 2025 /
           
فرصت امروز

مک دونالد قصد دارد در سال جدید با اعمال تغییراتی ارتباط خود را با مشتریان بهبود بخشد. به گزارش مارکتینگ نیوز، رستوران زنجیره‌ای مک دونالد تصمیم دارد در سال 2015، تغییراتی را در بسته‌بندی، علامت و یونیفورم کارگران اعمال کند. تاکید این شرکت در سال جدید بر قسمت  Lovin  شعار I’m Lovin’ it  است. 

بزرگترین رستوران زنجیره‌ای جهان فلسفه «خدمت‌رسانی میلیاردی»  خود را در سال جدید تغییر خواهد داد. دبورا وا، مدیر بازاریابی مک‌دونالد در بیانیه‌ای گفته است: «امروزه برقراری ارتباط با مشتری بسیار دشوارتر از گذشته شده است. به دنبال راهی برای تغییر نوع رابطه و گفت‌وگو با مشتریان‌مان هستیم.»فروش مک‌دونالد در آمریکا در ماه نوامبر 4.6 درصد کاهش داشته است. مدیران اجرایی قول داده‌اند این شرایط را با اجرای طرح‌های بهبود ارتباط با مشتریان بهبود ببخشند. یکی از راهکارهای مک‌دونالد برای برقراری رابطه بهتر با مشتریان، راه‌اندازی پلتفرم Create Your Taste است که به مشتریان اجازه می‌دهد خودشان همبرگرشان را درست کنند. همچنین مک دونالد با راه‌اندازی کمپینی درباره کیفیت مواد غذایی خود شفاف‌سازی می‌کند و تاکنون به بیش از 20 هزار سوال مشتریان در این باره پاسخ داده است.

لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/ojha8ZMw
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
سفارش سئو سایتچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانلوازم یدکی تویوتاتولید کننده پالت پلاستیکیirspeedyیاراپلاس پلتفرم تبلیغات در تلگرام و اینستاگرامضد یخ پارس سهندمشاور مالیاتیمشاوره منابع انسانیتخت خوابخرید PS5خرید سی پی کالاف دیوتی موبایلدفترچه یادداشت تبلیغاتیواردات از چیناکستریم VXخرید از چینخرید جم فری فایرتخت خواب دو نفرهویزای استارتاپ فنلاندکابینت و کمد دیواری اقساطیپالت پلاستیکیکارگاه مادر و کودکتاسیس کلینیک زیباییچوب پلاستماشین ظرفشویی بوشکوچینگ چیستهارد باکسدستگاه برش لیزرقیمت طلای آبشدهکامیونت فورسموزبلاگقرص لاغری
تبلیغات
  • تبلیغات بنری : 09031706847 (واتس آپ)
  • رپرتاژ و بک لینک: 09945612833

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه