مک دونالد قصد دارد در سال جدید با اعمال تغییراتی ارتباط خود را با مشتریان بهبود بخشد. به گزارش مارکتینگ نیوز، رستوران زنجیرهای مک دونالد تصمیم دارد در سال 2015، تغییراتی را در بستهبندی، علامت و یونیفورم کارگران اعمال کند. تاکید این شرکت در سال جدید بر قسمت Lovin شعار I’m Lovin’ it است.
بزرگترین رستوران زنجیرهای جهان فلسفه «خدمترسانی میلیاردی» خود را در سال جدید تغییر خواهد داد. دبورا وا، مدیر بازاریابی مکدونالد در بیانیهای گفته است: «امروزه برقراری ارتباط با مشتری بسیار دشوارتر از گذشته شده است. به دنبال راهی برای تغییر نوع رابطه و گفتوگو با مشتریانمان هستیم.»فروش مکدونالد در آمریکا در ماه نوامبر 4.6 درصد کاهش داشته است. مدیران اجرایی قول دادهاند این شرایط را با اجرای طرحهای بهبود ارتباط با مشتریان بهبود ببخشند. یکی از راهکارهای مکدونالد برای برقراری رابطه بهتر با مشتریان، راهاندازی پلتفرم Create Your Taste است که به مشتریان اجازه میدهد خودشان همبرگرشان را درست کنند. همچنین مک دونالد با راهاندازی کمپینی درباره کیفیت مواد غذایی خود شفافسازی میکند و تاکنون به بیش از 20 هزار سوال مشتریان در این باره پاسخ داده است.