دوربین‌های تلویزیونی نمی‌توانند نشست خبری بازی پرسپولیس و سایپا را پوشش بدهند. ایسنا در این‌باره گزارش داد: به دنبال دستور فدراسیون فوتبال درباره ممنوعیت حضور دوربین‌های تلویزیونی در ورزشگاه‌ها، دوشنبه دوربین‌ها اجازه حضور در نشست خبری دیدار پرسپولیس و سایپا را ندارند. به دنبال نامه علی کفاشیان رییس فدراسیون فوتبال به سازمان لیگ و دستور او برای ممنوعیت حضور دوربین‌های صداوسیما در ورزشگاه‌ها، روز دوشنبه دوربین‌ها اجازه حضور در نشست خبری دیدار پرسپولیس و سایپا را نخواهند داشت. پس از کش‌وقوس‌های فراوان بین صداوسیما و فدراسیون فوتبال درباره حق پخش تلویزیونی، علی کفاشیان از سازمان لیگ خواست که به دلیل پرداخت نشدن حق پخش از سوی صداوسیما، دوربین‌های این سازمان را به ورزشگاه‌ها راه ندهند.