سرمربی تیم ملی فوتبال می‌گوید، از عملکرد بازیکنان در دیدار برابر استرویل راضی است. به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی فوتبال درباره شرایط بازی و آماده‌سازی تیم ملی گفت: این بازی جزیی از برنامه‌های ما در اردوی آماده‌سازی بود. می‌خواستیم شرایط بازیکنان را محک بزنیم و آنها را آماده کنیم. هدف اصلی ما این بود که عملکرد بازیکنان را بررسی کنیم و ملی‌پوشان جوان و با تجربه را با یکدیگر تلفیق کنیم. در نیمه دوم تیم ملی با ترکیبی از جوانان و با تجربه‌ها به میدان رفت و توانستیم از موقعیت‌های خود استفاده کنیم. این بازی، دیداری دوستانه و تمرین خوبی بود. انگیزه و تعهد خوبی را از بازیکنانم در این مسابقه شاهد بودم. حتی بازیکنان جوان نیز عملکرد خوبی از خود به جای گذاشتند. نباید فراموش کنیم حریف مقابلمان هم خوب بود. هر چند که نتیجه در این دیدار برایمان اهمیت نداشت. هدف اصلی ما این بود که سخت کار کنیم و بازیکنان را به هماهنگی برسانیم و به شکل تیمی هم سعی کنیم که رشد داشته باشیم.