جمعه, ۲۹ تیر(۴) ۱۴۰۳ / Fri, 19 Jul(7) 2024 /
           
فرصت امروز
کلینیک کسب‌و‌کار(320)

مدیر عصبانی

8 سال پیش ( 1394/8/7 )
 

پرسش: دو سال است که کسب‌و‌کاری را راه‌اندازی کرده‌ام و فضای مدیریت را تجربه می‌کنم. بزرگ‌ترین ضعفی که در طول این مدت داشته‌ام، این است که در کنترل خشم خود ناتوانم و در برابر اشتباه‌های کارمندان به‌ویژه در قبال مشتریان بیش از حد عصبانی می‌شوم. چطور می‌توانم حساسیت خود را نسبت بهاین مسئله کم کنم؟

پاسخ کارشناس: همیشه به یاد داشته باشید که اکثر کارمندان نهایت تلاش خود را می‌کنند و به طور عمدی مرتکب خطا نمی‌شوند. تا زمانی که انسان‌ها مشغول کار کردن برای شما هستند، اشتباه هم رخ خواهد داد. بنابراین شما به‌عنوان یک مدیر باید تلاش کنید تا برای مفهوم اشتباه تعریف جدیدی را در نظر بگیرید. اشتباه، به منزله شکست نیست و در همه سازمان‌ها اشتباه رخ می‌دهد. مهم این است که وقتی اشتباه رخ می‌دهد، چطور آن را اداره می‌کنید. همواره به خود یادآوری کنید که تا اشتباه رخ ندهد، یادگیری اتفاق نمی‌افتد. سعی کنید فضایی ایجاد کنید که کارمندان در بیان اشتباه‌های خود احساس راحتی کنند و از آنها درس بگیرند.

director of angry2

برخی کارشناسان مدیریت به مدیران پیشنهاد می‌کنند که برنامه‌ای را تحت عنوان «اشتباه هفته» برگزار کنند و با هر کس که مرتکب بزرگ‌ترین اشتباه شده، شوخی کنند و موضوع را به شکلی طنزگونه به بحث بگذارند. مدیران بزرگ به این نتیجه رسیده‌اند که بهتر است با آنچه به طور طبیعی در مشاغل پرتنش رخ می‌دهد، سرگرم باشند و با آن تفریح کنند. این فرصت نه تنها فضای شرکت را برای تبادل‌نظرها و یادگیری فراهم می‌کند، بلکه به کارمندان شما امکان می‌دهد اشتباه‌های خود را بپذیرند و درصدد جبران آنها برآیند، نه اینکه آنها را پنهان کنند تا بالاخره یک مشتری عصبانی همه را از آن مطلع کند. از کارمندان بخواهید اشتباه‌های خود را به سرعت برطرف کنند تا به آنها احساس ارزشمند بودن دست بدهد.

برچسب ها : کلینیک کسب و کار
لینک کوتاه صفحه : www.forsatnet.ir/u/izTlJhjL
به اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی :
نظرات :
قیمت های روز
پیشنهاد سردبیر
آخرین مطالب
محبوب ترین ها
وبگردی
آزمایشگاه تجهیزات اعلام حریق آریاکخرید فالوورقیمت ورق گالوانیزهخرید از چیندوره مذاکره استاد احمد محمدیخرید فالوور فیکدوره رایگان Network+MEXCتبلیغات در گوگلآموزش آرایشگریقصه صوتیریل جرثقیلخرید لایک اینستاگرامواردات و صادرات تجارتگرامخرید آیفون 15 پرو مکستجارتخانه آراد برندینگواردات از چینتعمیر گیربکس اتوماتیکخرید سی پی کالاف دیوتی موبایلخرید قسطیاپن ورک پرمیت کاناداتعمیر گیربکس اتوماتیک در مازندرانورمی کمپوستچاپ فوری کاتالوگ حرفه ای و ارزانقیمت تیرآهن امروزمیز تلویزیونتعمیر گیربکس اتوماتیکتخت خواب دو نفرهخدمات پرداخت ارزی نوین پرداختدندانپزشکی سعادت آبادتور استانبولنرم‌افزار حسابداری رایگانتور استانبولتور اماراتکولر گازی جنرال گلدکولر گازی ایوولیچک صیادیخرید نهال گردوکمک به خیریهماشین ظرفشویی بوشخدمات خم و برش و لیزر فلزاتتعمیرگاه فیکس تکنیکصندلی پلاستیکیرمان عاشقانهگیفت کارت استیم اوکراینسریال ازازیلتور سنگاپورلوازم یدکی تویوتاقرص لاغری پلاتین
تبلیغات
  • واتساپ : 09031706847
  • ایمیل : ghadimi@gmail.com

كلیه حقوق مادی و معنوی این سایت محفوظ است و هرگونه بهره ‌برداری غیرتجاری از مطالب و تصاویر با ذكر نام و لینک منبع، آزاد است. © 1393/2014
بازگشت به بالای صفحه