مدیرعامل بانک صادرات ایران در حاشیه برگزاری همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات كه در استان هرمزگان برگزار می شود، ضمن بازدید از شعب این بانک بر اینكه مشتری مداری ضامن تحقق منافع بانك و ذینفعان است، تأکید کرد.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، سیاوش زراعتی که به منظور حضور در همایش تبیین سیاست های اعتباری، حقوقی و وصول مطالبات به استان هرمزگان سفر کرده است، در دیدار با كاركنان شعب این استان گفت: تکریم ارباب رجوع و رعایت حقوق مشتریان و مخاطبان از اولویت و سیاست های اصلی بانک صادرات ایران است. این بانک از دیرباز رعایت این اصل را سرلوحه کار خود قرار داده و در شرایط کنونی نیز بهبود و ارتقای رویکردها و سیاست های مشتری محورانه را در راس برنامه های خود قرار داده است.
وی با اشاره به ظرفیت و قابلیت های سخت افزاری و نرم افزاری بانك صادرات ایران افزود: بهره مندی از ظرفیت های فناوری اطلاعات و توسعه و ترویج بانکداری نوین یکی از راه هایی است که در شرایط حاضر، تامین خواسته و نیاز مشتریان را با هزینه كمتر و سودآوری بیشتر محقق می سازد.
مدیر عامل بانك صادرات ایران خاطر نشان ساخت: در همین راستا و با هدف ارتقای جایگاه بانک و افزایش رضایت مندی مشتریان تمهیدات و برنامه هایی که می توانند برای كلیه ذینفعان ارزش آفرین باشند را در نظر گرفته است.
زراعتی همچنین با اشاره به اهمیت ارتقای دانش شغلی نیروی انسانی در نظام بانکی تصریح کرد: آموزش و افزایش دانش شغلی کارکنان بانک ها نقش برجسته ای در افزایش بهره وری دارد و بانک صادرات ایران این موضوع را در كانون اهداف خود قرار داده است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران، پیروی از استانداردهای حرفه ای و بین المللی را لازمه فعالیت بانک ها در شرایط کنونی دانست و گفت: شفافیت در عملکرد و پیاده سازی استانداردهای بین المللی حسابداری از جمله رویکردهای اصلی بانک است و اقدامات بانک صادرات ایران به عنوان پیشگام در این عرصه که با تحسین نهادهای نظارتی نظیر بانک مرکزی ج.ا.ا. نیز همراه بوده است، در بلندمدت می تواند منشا اثرات فراوان و راهگشا باشد.