Levi's با ابداع شلوار جین هنوز در حوزه تولید شلوار جین در جهان پیشتاز است، اما با توسعه رقابت، این بچهمدرسهای قدیمی به افزایش جذابیت برند خود برای جوانان میاندیشد. یك راهحل، تولید شلوارهای جین چسبان نظیر شلوارهای سفارشی نوكتیز بهنام 501 است. این ویژگی جدید درست در واكنش به تقاضای مصرفكننده بهتدریج خود را نشان میدهد.
به گفته مدیر برند، جیمز كورلی، Levi's از شما میخواهد كه به سمت این برند بازگردید. دوستداران Levi's با وجود عشق خود نسبت به این برند، آن را ترك كردند. شاید برخی مسائل مختلف باعث ایجاد این حالت شده باشد اما چالش Levi's بازگرداندن عاشقان برند به سوی خود است.کورلی تاكید كرد كه آنچه Levi's را شاداب نگه میدارد، نحوه تداوم روند آگاهی و موفقیت یك برند 160 ساله در سال 2015 است. تولید مهم است اما شما باید به نوآوری ادامه بدهید.
بنابراین چگونه Levi's روند تحول خود را شروع میكند؟ با شخصیسازی و حضور در نمایشگاههای مهم، Levis Strauss & Co تیم مخصوصی را برای نیل به این هدف میسازد.
«بث گام»، معاون بازاریابی و تجارت الكترونیكی جهانی این برند از فعالیت در یك شركت واقعا پیچیده و بزرگ لذت میبرد. این کارمند کارکشته برای كمك به شرکت در جهت ایستادن در خط مقدم هدایت مصرفكننده به سوی نتایج رفتارمحور و استفاده از تجارت الكترونیكی بهعنوان یك نوآوری و یك موتور یادگیری در كل سازمان آماده است.تشكیل یك محل ملاقات میان تجارت آنلاین و درونفروشگاهی، خواسته مصرفكننده از نطر راحتی و حملونقل است.به گفته «نیل بل»، مدیر بخش جهانی نوآوری پارچه درLeviStrauss&Co،صرف كننده به دنبال تكنولوژی است. او خواستار كشف یك سری داستان و عناصر هیجان انگیز در محصولات مختلف است.
مصرفكننده از برند انتظار دارد تا آن نوآوری را عرضه كند و در اینجا یعنی LS&Co، برند همیشه در جایگاه نیل به موفقیت ایستاده است. Levi's اكنون خود را در حال ایستادن در نقطه تلاقی میان محصولات قدیمی و جدید و تلاش برای حفظ یك برند بهخوبی تثبیت شده و طرفداران جدید و مستعد میبیند. این نسل براساس گزینههای متعدد، دسترسی به تقاضا از طریق كانالهای دیجیتال و تواناییهای فراوان برای رأی دادن درباره برندها به واسطه پول خود بزرگ شدهاند.