معاون اقتصادی باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آخرین وضعیت همکاری اسپانسر با این باشگاه گفت: نمی‌دانم چرا دوستان می‌خواهند گرهی را که با دست باز می‌شود، با دندان باز کنند. متاسفانه امروز از همکارانم شنیدم که بار دیگر از ورود کارکنان بخش اسپانسر به باشگاه جلوگیری شد و زمانی که رفته‌اند اسناد و وسایل اسپانسر را بردارند، به آنها گفته شد اتاق اسپانسر تخلیه شده است و چیزی در آن نیست. متاسفانه کارها با بی‌تدبیری انجام می‌شود و دوستان به لجبازی افتاده‌اند. با این شرایط دیگر واگذاری سهام پرسپولیس به بخش خصوصی هم ممکن نخواهد بود. احساس می‌کنم عده‌ای از دوستان نمی‌خواهند این واگذاری اتفاق بیفتد و تلاش می‌کنند به هر نحوی که شده، در این فرآیند مشکل ایجاد شود. تفرشی در واکنش به اینکه مشکل اصلی اسپانسر و مسئولان پرسپولیس بر سر چه چیزی است، گفت: فکر نمی‌کنم چیز خاصی در میان بوده باشد که منتج به این قضایا شود. در آخرین جلسه‌ای که بین هیات‌مدیره باشگاه و اسپانسر برگزار شد، همه چیز به خوبی پیش رفت و قرار شد یک بند به قرارداد بین دو طرف اضافه شود. آن بند از طرف باشگاه گذاشته شده بود و عبارت از این بود که اگر هر یک از چک‌های اسپانسر به هر دلیلی برگشت خورد، باشگاه بلافاصله می‌تواند قرارداد را لغو کند که این از نظر ما منطقی نبود.